۱۲ تیر, ۱۳۹۸

طراحی صفحه در بازاریابی ایمیلی تا چه اندازه اهمیت دارد؟

طراحی صفحه در بازاریابی ایمیلی می تواند تاثیر گذاری فعالیت های بازاریابان را در این حوزه افزایش دهد. در بسیاری از مواقع بازاریابان فعال در این عرصه توجه کافی به طراحی صفحه ندارند یا گمان می کنند طراحی صفحه در بازاریابی ایمیلی آن چنان که باید مفید نیست اما، واقعیت این است که طراحی صفحه ایمیل می تواند نتیجه فعالیت های بازاریابان را در بازاریابی ایمیلی دو چندان نماید.

نکته های مهم در طراحی صفحه ایمیل در بازاریابی ایمیلی…

اگر متن ایمیل شما از موضوع ها یا بخش های مختلفی تشکیل شده است می توانید متن ایمیل را به بخش های هم اندازه تقسیم کنید. در این حالت زیبایی و نظم خاصی در صفحه ایمیل شکل می گیرد. به عنوان مثال می توانید دو مقاله را در دو ستون کنار هم قرار دهید یا دو مقاله را در یک ستون قرار دهید به طوری که پس اتمام اولین مقاله، دومین مقاله  آغاز گردد.

استفاده از فضای سفید را در این نوع بازاریابی جدی بگیرید. فضا های سفید به کار گرفته شده در متن ایمیل، ایمیل شما را بسیار حرفه ایی تر نشان می دهد.

از تصویر های مناسب و مرتبط با متن ایمیل خود استفاده کنید. اگر تصویر مناسبی ندارید تلاش نکنید تا به هر قیمتی از تصویر استفاده کنید! تصویر زمانی می تواند در بازارایابی ایمیلی تاثیر گذار باشد که مرتبط و با کیفیت باشد.

پیام اصلی ایمیل خود را برجسته تر کنید. در مقابل از بخشی از ایمیل که اهمیت کمتری دارد را با ترفند های مختلف مانند ریزتر کردن قلم از بخش اصلی جدا نمایید.

در متن ایمیل خود اگربه ثبت نام یا مسایلی از این دست اشاره می کنید از لینک های مرتبط برای ثبت نام استفاده نمایید. این حالت سبب خواهدشد تا بازاریابی ایمیلی بسیار حرفه ایی تر باشد.

بازاریابی ایمیلی فوت و فن های خاص خود را دارد. توجه به این فوت و فن ها می تواند یک ایمیل کاری معمولی را به یک ایمیل حرفه ایی و زیبا تبدیل کند تا بتوان با کمک چنین ایمیلی مخاطب را بهتر جذب کرد و بازاریابی ایمیلی را رونق بخشید.

 

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

دیدگاه خود را ارسال کنید

نام خود را وارد کنید
دیدگاه خود را وارد نمایید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.