صنعت بدون دود!!

امروزه توریسم به عنوان صنعت اقتصادی پیشرو در توسعه اقتصادی کشور ها مطرح می باشد. با توجه به دگر گونی های صورت گرفته در جوامع در روند جهانی شدن، میزان تمایل مردم نقاط مختلف جهان، به گردشگری به طور روز افزونی افزایش یافته است. آمار ها نشان می دهد که نرخ میزان گردشگری به صورت فزاینده ای در سال های اخیر رشد کرده است و این روند در سال های آتی با نرخ فزاینده ای افزایش خواهد داشت. اثرات فراوان اقتصادی بخصوص نقش اشتغال زایی این صنعت، توجه دولت مردان کشورهای مختلف را به برنامه ریزی جهت توسعه زیر ساخت ها وسرمایه گذاری در این بخش جلب نموده است.

 

صنعت بدون دود!!

توریسم پدیده ایی در حال گسترشی است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود و تعداد بیشتری از انسان ها به نوعی با آن ارتباط پیدا می کنند و شواهد نشان می دهد این بزرگترین صنعت خدماتی جهان در قرن بیست ویکم مرزهایی را فراسوی آن چه تصور می شود را در خواهد نوردید. متاسفانه اغلب دولت ها و سازمان های توسعه دهنده دولتی، توریسم را صنعتی در خور توجه اندک می پندارند و اهمیت آن را دست کم می گیرند.

 

مفهوم توریسم یا گردشگری مدرن، بیش از ۶۰ سال قدمت ندارد . اما امروزه یکی از صنایع خدماتی پیشرو در دنیای معاصر به شما ر می رود. با بهبود وضعیت اقتصادی بسیاری از کشورها در چند دهه اخیر تمایل مردم سراسر جهان به مسافرت های درون مرزی وبرون مرزی افزایش یافته است. مردم برای تفریح یا کسب وکار مسافرت می کنند. در هتل ها اقامت می کنند و پولی را که به سختی کسب کرده اند در جایی که محل زندگی آن ها نیست خرج می کنند. این مفهوم گردشگری است که یک پدیده اقتصادی یک تجارت و یک صنعت به شمار می رود. این صنعت برای مردم شغل هایی را فراهم می کند و به همین لحاظ گردشگری به صنعت  بدون دود معروف شده است(کریستی و کرامپتون ۲۰۰۱ )

در کشور های در حال توسعه توریسم به عنوان یک  راه حل در کنار مسائلی چون توانمندی در مبادلات ارزی بین المللی، مشکل موازنه پرداخت ها، مشکل بیکاری، توسعه سریع تر مناطق توسعه نیافته تر و از  این قبیل مطرح می شود. بنابر این می توان با بازاریابی توریسم به پیشرفت وتوسعه اقتصادی کشور کمک کرد . 

آموزش بازاریابی در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده

ما در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط اینجانب مدیریت می شود. در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده ام. به لطف خدا و همچنین اعتماد صاحبین صنایع به تجارب عملیاتی خوبی دست پیدا کردم که امیدوارم برای علاقه مندان عرصه تولید و کارآفرینی جذاب و عملیاتی باشد.

ما به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های تحقیقات بازاریابی، بازاریابی بین الملل، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی میدانی، پلن فروش و در نهایت طرح ریزی برنامه جامع امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی، خدماتی و یا توزیعی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالبی خواهد رسید. تیم مشاوره ما به حدی از کار خود مطمئن است که بعد از جلسه مشاوره در صورتی که شما یک بیزنس پلن قوی داشته باشید حاضر خواهد بود در برنامه بازاریابی شما مشارکت کند و از مقام طرح ریزی به مرحله نظارت و اجرا نیز گام بردارد.

فرم در خواست مشاوره بازاریابی صنعتی رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی مشاور(روی عکس کلیک کنید)





شما می توانید به جای فرم بالا پیام صوتی خود را از طریق شماره زیر برای ما ارسال کنید؛ دوستان ما با شما تماس خواهند گرفت (:

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده  | فرم درخواست مشاوره بازاریابی صنعتی

  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

4 دیدگاه روشن صنعت بدون دود!!

  • Avatar

    با تشکر از مطلب بسیار جالبتان ، منتظر دیدگاه های شما درباره ی رونق گردشگری کشور عزیزمان هستیم .

    • Avatar
      مینا جعفر صابونچی

      ممنون ان شاالله در مطالب بعدی در رابطه بارونق گردشگری هم مطالبی را اختصاص می دهیم

  • Avatar

    این مطلب که بزرگترین صنعت خدماتی جهان در قرن بیست ویکم گردشگری بوده است برایم واقعا جالب بود.
    با این داده باید در این زمینه فعالیت های بیش تری انجام شود.
    ممنون از اینکه یک بخش سایت را به این موضوع اختصاص دادید.

    • Avatar
      مینا جعفر صابونچی

      خواهش می کنم عزیزم بازار یابی در صنعت گردشگری در کشور ما زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد ان شاالله بتوانیم در این زمینه موفق باشیم

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!