Skip to main content

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده کار خود را از سال ۱۳۹۴ بصورت حرفه ای شروع کرد؛ در ابتدای امر فقط در حوزه اجرای تحقیقات بازاریابی میدانی و بیشتر از نوع کمی فعال بودیم؛ در ادامه راه، فعالیت های خود را گسترش دادیم و در سال ۱۳۹۷ همزمان با تاسیس “موسسه تحقیقات بازاریابی ایده” فعالیت های تحقیقاتی خود را در حوزه داخلی و برون مرزی نیز گسترش دادیم. موسسه تحقیقات بازاریابی ایده در طول ۴ سال گذشته پروژه های میدانی و عملیاتی متعددی را در حوزه داخلی و همچنین خارجی انجام داده است؛ در این بین در طی سال های گذشته بخشِ “کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده” نیز با تمرکز بر سه حوزه آموزش، مشاوره و نظارت بر پروژه های بازاریابی و تبلیغاتی فعالیت داشته است. مدیریت گروه تحقیقاتی ایده بر عهده آقای دکتر بزاززاده است؛ ایشان سوابقی درخشان در حوزه صادرات به کشورهای ایران، عراق، عمان، ازبکستان و برخی از کشورهای آفریقایی دارند.

شرکت های تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی زیادی در ایران فعال هستند؛ اما کمتر شرکت تحقیقات بازاریابی را می توان در ایران یافت که در عرصه بین المللی نیز فعال باشد؛ با توجه به سوابق درخشان تیم موسسه تحقیقات بازاریابی ایده در کشورهای عراق، ازبکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای مرکزی و CIS و همچنین بعضی از کشورهای آفریقایی در سال های قبل، می توانیم به عنوان مجری پروژه های تحقیقات بازاریابی در کنار تیم تحقیق و توسعه و یا بخش بازرگانی شرکت شما باشیم. با توجه به حضور دائمی ما در کشورهای ازبکستان، عراق، ساحل عاج و عمان امکان اجرای انواع پروژه های تحقیقات بازار و یا تحقیقات بازاریابی از محاسبه Market Size گرفته تا Brand Awareness را برای شما بصورت کاملا میدانی محاسبه و اندازه گیری کنیم.

تیم تحقیقاتی ما در داخل نیز قوی می باشد و با در اختیار داشتن پرسشگران آموزش دیده در تمامی استان های کشور امکان اجرای انواع پروژه های پایش، آمارگیری در حوزه های مختلف تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی را دارد. با عنایت به اینکه تمرکز اصلی موسسه تحقیقات بازاریابی ایده بر روی صنعت می باشد بنابراین اکثر پروژه های اجرا شده در حوزه صنایع مواد غذایی، برق و الکتریک، فرش، مبلمان، صنعت ساختمان، روغن موتور و سایر فراوردهای نفتی و روانکارها و غیره می باشد.

تدوین استراتژی بازاریابی

یکی از ویژگی های خاص موسسه تحقیقات بازاریابی ایده در کنار اجرای پروژه های تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی مورد درخواست شما، توانایی تدوین استراتژی ورود به بازار و یا شکل اجرای کمپین های تبلیغاتی است؛ لازم به ذکر است ما در کلینیک مشاوره کسب و کار ایده این امکان را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید از نتایج تحقیقات بدست آمده بهترین استفاده را ببرید و به بیانی واضح تر یک نقشه عملیاتی بعد از اجرای پروژه تحقیقاتی خود داشته باشید.

تحقیقات کمی

برای اجرای تحقیقات کمی، از طریق روش‌های آماری همچون مصاحبه‌های مختلف، تست محصول، نظرسنجی‌های متنوع و …، دقیق‌ترین اطلاعات برای تدوین استراتژی بازاریابی را در اختیارتان خواهیم گذاشت. محاسبه اندازه بازار، بررسی بازار محصول و خدمات جدید، مطالعه استراتژی ورود به بازار هدف، بررسی بازار رقبا و وضعیت برند یا محصول شما در آن، تست محصول جدید و بسته‌بندی‌های جدید و سایر موضوعات تحقیقاتی از جمله خدمات ما در این حوزه محسوب می‌شود.

تحقیقات کیفی

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده در حوزه اجرای تحقیقات کیفی، از طریق روش‌های تحلیلی و استدلالی، شما را به دانش عمیق‌تری از بازار هدف‌تان می‌رساند. در این حوزه ما با روش‌هایی چون گروه‌های کانونی، بازدید از منزل، مصاحبه‌های عمیق، خرید مخفیانه، کارگاه طراحی و ایده و خلاقیت و … به شما شناخت لازم از بازار هدف‌ و یا بازارهای احتمالی تان را منتقل خواهیم کرد. بدون شک اجرای پروژه های تحقیقات کیفی مستلزم جلسات دقیق و مفصل با کارفرما است.

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده

مجری انواع پروژه های تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی

در کشورهای ایران، عراق، ازبکستان و چند کشور آفریقایی

تلفن های تماس: ۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶ – ۰۲۱۲۲۷۱۲۳۵۵

می خواهید درباره تیم ما بیشتر بدانید؟

از اینکه مجموعه ما را دنبال می کنید خرسندیم؛ به جهت آشنایی بیشتر با گروه آموزشی و تحقیقاتی ایده، خلاصه ای از فعالیت های این مجموعه را برایتان شرح می دهیم.مجموعه ایده کار خود را از سال ۱۳۹۴ بصورت حرفه ای با برند “آقای بازاریاب” شروع کرد؛ در ابتدای امر فقط در حوزه بازاریابی دیجیتال و همچنین بازاریابی میدانی فعال بودیم؛ در ادامه راه، فعالیت های خود را گسترش دادیم و در سال ۱۳۹۷ اقدام به تاسیس”موسسه تحقیقات بازاریابی ایده” نمودیم. موسسه تحقیقات بازاریابی ایده در طول ۳ سال گذشته پروژه های میدانی و عملیاتی متعددی را در حوزه داخلی و همچنین خارجی انجام داده است؛ در این بین در طی سال های گذشته بخشِ “کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده” نیز با تمرکز بر سه حوزه آموزش، مشاوره و نظارت بر پروژه های بازاریابی و تبلیغاتی فعالیت داشته است. مدیریت گروه آموزشی و تحقیقاتی ایده بر عهده آقای دکتر بزاززاده است؛ ایشان با سوابقی درخشان و همچنین با در اختیار داشتن تجاربی ارزنده، هدایت و راهبری این گروه را در لوکیشن ایران و عراق بر عهده دارند.

رویه برگزاری جلسات مشاوره دکتر بزاززاده

این حق شما است که قبل از جلسه مشاوره بازاریابی، برندینگ و تبلیغاتی خود با دکتر بزاززاده، مطمئن بشوید هزینه ای که دارید صرف می کنید ارزشش را دارد یا خیر؟ از طرفی وقتِ ما هم ارزشمند است! برای همین ما یک پیشنهاد ویژه براتون داریم؛ به جهت اینکه شما مطمئن بشوید آیا دکتر بزاززاده می تونه کمکتون بکنه یا خیر؟ اول از همه به صفحه نظرات مشتریان در سایت ایده مراجعه کنید تا از نتیجه کم و کیفِ مشاوره های داده شده توسط دکتر بزاززاده آگاه بشوید و از طرفی دیگر پیشنهاد می کنیم حتماً رزومه ایشان را بخوانید تا مطمئن بشوید تخصصِ ایشان می تواند به شما کمک بکند یا خیر؟ بعد از اینکه از تصمیم خود مطمئن شدید می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید؛ لازم به ذکر است برای نشان دادن حسن نیت از سمت تیم ما جهت برقراری اولین جلسه مشاوره تلفنی و یا تصویری اون هم به مدت ۳۰ دقیقه فقط باید ۱۰۰ هزار تومان پرداخت نمایید؛ به امید اینکه ما بتوانیم شما را در تحقق به اهدافتان کمک کنیم.

* اولین مشاوره تلفنی و یا تصویری ۳۰ دقیقه: ۱۰۰/۰۰۰ تومان

* مشاوره حضوری در دفتر ایده: ۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر ساعت

* مشاوره تلفنی و یا تصویری: ۵۰۰/۰۰۰ تومان به ازای هر ساعت

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۰۱۴۲۲۵۲۷ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ ما پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

مشاوره برندسازی شخصی و پرسنال برندینگ

بدون شک یکی از مهمترین بخش های یک مارکتینگ پلن، توجه به بحث پروموشن و ابزارهای برندسازی و تبلیغات است؛ اما متاسفانه در ایران از تمام ابزارهای تبلیغات و برندینگ به درستی استفاده نمی شود؛ به عنوان مثال بحث پرسونال برند و برندسازی شخصی یکی از همین مقولات است؛ شخص کارآفرین به مباحثی همچون تبلیغات اعتباری کمتر توجه می کند و یا شاید از ابزار قدرتمند آن غافل باشد؛ آقای دکتر بزاززاده به عنوان تهیه کننده و کارگردان برنامه های مختلف تبلیغاتی، بیش از ۳ سال است که در عرصه ساخت و تولید مستندهای صنعتی و همچنین برندسازی شخصی فعال است. توجه به مباحثی همچون تکنولوژی ردیابی چشم(Eye tracking) در تبلیغات بیلبوردی و همچنین اینترنتی یکی دیگر از زمینه های کاری ایشان است. توجه به مفاهیم IMC در برندسازی هر شکت و شخصی الزامی است؛ چیزی که کمتر مورد توجه مدیران بازاریابی شرکت ها قرار می گیرد؛ از این رو کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با هدایت و راهبری شخص آقای دکتر بزاززاده به این مهم بیش از پیش پرداخته و در رزومه کاری خود موارد متعددی از ارائه انواع خدمات تبلیغاتی و برندینگ در عرصه شرکتی، سازمانی و شخصی را دارد.

همین الان می توانید با کارشناسان تبلیغاتی ما تماس حاصل فرمایید

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

دکمه تماس

مشاور تبلیغات تلویزیونی داخلی و خارج از کشور

 همچنان این وسیله، یکی از مهمترین ابزارهای پروموشن برای تمام بنگاه های اقتصادی کشور بوده است؛ به نحوی که اکثر واحدهای اقتصادی کوچک و بزرگ از گستردگی سطح پوشش آن در بازار داخل کشور بهره می برند؛ اما در این بین کم نیستند واحدهای صنعتی که علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته برای اثر بخش کردن تبلیغات تلویزیونی خود، آن طور که باید و شاید جواب نگرفته اند؛ دلیل این امر را باید در عدم شناخت دقیق این کارفرمایان از ضریب نفوذ هر یک از شبکه های تلویزیونی دنبال کرد؛ صرفا با یک تبلیغ ساده و با تکرار بالا نمی توان به نتایج خیره کننده ای رسید! دکتر بزاززاده با بیش از ۳ سال حضور مستمر در عرصه ساخت و اجرای تبلیغات تلویزیونی می تواند تجارب ارزشمندی را به شما عزیزان انتقال دهد تا بتوانید از نرخ تبدیل بالاتری بهره ببرید! بله می شود کمتر هزینه کرد و بیشتر جواب گرفت!

همین الان می توانید به واحد تبلیغات کلینیک مشاوره ایده تماس بگیرید و یک وقت جلسه مشاوره تنظیم کنید

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

دکمه تماس

مشاوره بازاریابی و فروش در حوزه داخلی و صادراتی

مُدام با شرکای تجاریتون سر پلنِ بازاریابی و فروش دعواتون میشه و دنبال بهترین برنامه جامع بازاریابی و یا مارکتینگ پلن برای شرکتتون هستید؟ از تحقیقات بازاریابی هیچی نمی دونید و نمی خواید بی گدار به آب بزنید. می خواین با تحلیل درست از بازارهای هدفتون، محصولتون رو روانه بازار کنید. دنبال یک مشاور بازاریابی قوی هستین تا بهتون راه و چاه تدوین یک برنامه جامع بازاریابی رو نشون بده و بر روند اجرای اون نظارت کنه؟ شایدم می خواین قبل از شروع هر کاری یک مارکتینگ پلن قوی برای شرکت خودتون بنویسید تا بدونید قبل از ورود به بازار چند چند هستید؟ یک واحد صنعتی هستید که محصولتون خاصه و به راحتی نمیشه بازاریابیش کرد؛ دنبال یک مشاور بازاریابی صنعتی هستید تا بهتون بگه چطور بازاریابی b2b انجام بدین. فروشتون خوبه ولی ازش راضی نیستین؛ می خواین فروشتون را توسعه بدین ولی تو مرحله اشباع هستید و هر کاری می کنید فروشتون بیشتر نمیشه! از اینکه بیزینستون، قائم به شخصِ خودتونه خسته شدین و می خواین یک سیستم راه بندازین تا از کار کردن زیاد راحت بشین! الان تو وضعیتی هستید که اگر یک روز بالای سر کار خودتون نباشید کل شرکت فلج میشه! می خواین به جای خودتون یک فرایند و یا سیستم را جایگزین کنید. نیروهای زیادی را به عنوان مدیر فروش، کارشناس بازاریابی، بازرگانی و غیره جذب کرده اید ولی از هیچکدوم جواب درست نگرفتین؛ سر در گم هستید که چطور نیروی متعهد و متخصص خود را پیدا کنید؟ از برندنیگ هیچی نمی دونید و یا بهتر بگیم کم می دونید و از طرفی می خواین روی برند شخصی خودتون و یا شرکتتون کار کنید و برای همین دنبال یک مشاور برندینگ قوی هستید؟ از بازاریابی دیجیتال زیاد شنیدید، اجراش هم کردین ولی جواب نگرفتین؟ ولی می خواین این بار با یک طرح قوی و عملیاتی، بازاریابی دیجیتال و یا دیجیتال مارکتینگ رو اجرا کنید. کلی هزینه طراحی سایت کردین ولی مشتری براتون نیومد؛ پیج اینستاگرام زدین و کلی هم هزینه طراحی پوسترهاش کردین ولی هیچی که هیچی! بذارید راحتتون کنیم اصلاً نمی دونید که آیا بازاریابی دیجیتالی می تونه به کسب و کار شما کمک کنه یا نه؟ کلی مشتری قدیمی دارید ولی نمی تونید اونا رو حفظ کنید. اصلاً نمی دونید چطور باید مشتری های قدیمی خودتون را همیشه فعال نگه دارید؟ نمی دونید چطور باید اون ها رو وفادار کنید؟ کلی محصول دارید و کلی هم هزینه تبلیغات کردید ولی مشکلتون اینه که مشتریاتون نمی دونن شما دقیقا چه محصولات و خدماتی دارید! و یا مشکلتون اینه که اصلاً به شما وفادار نیستن! دنبال یک مشاور CRM هستید تا بهتون یک مشاوره امور مشتریان قوی بده؟ تا بتونین مشتریان بالقوه خودتون رو وفادار کنید و یا اونا رو بهتر مدیریت کنید.به دلیل بلند نشدن، از آوردن تمام پروژه های انجام شده در طول سال های گذشته خودداری شده است!

نماینده انحصاری شرکت Cleanvac ترکیه در کشورهای نیجریه، ساحل عاج، غنا و آفریقای جنوبی؛(Cleanvac-co.com)؛ ۲۰۲۱. نماینده انحصاری شرکت روغن موتور پردیس در کشور نیجریه و چند کشور آفریقایی؛(Pardismotoroil.com) ، ۲۰۲۱. نماینده انحصاری شرکت Sunora کانادا در کشور عمان؛ فروش انواع روغن خوراکی(Sunora.com)؛ ۲۰۲۱. مشاور تبلیغاتی شرکت ماه باجی و تینار؛ تولیدکننده انواع مصنوعات چوبی و دکوراسیون داخلی(Tinar.co)؛۱۳۹۹. مشاور تبلیغاتی و فروش شرکت ایزوفیکس؛ تولیدکننده انواع عایق رطوبتی(Iso-fix.ir)؛ ۱۳۹۹. مشاور تبلیغاتی و فروش شرکت تجهیزات کاوشگران نوآور؛ فروش انواع دستگاه نقشه برداری و GPS؛(tekno-co.com)؛ ۱۳۹۹. مشاور بازاریابی شرکت قصر داریوش فعال در ارائه خدمات گردشگری کشور کویت در ایران(Ghasr24.com)، ۱۳۹۸. مدیر فروش و بازرگانی گروه صنعتی سخاوت، تولید کننده انواع روغن کنجد، ارده و غیره(Sekhavat.co)، ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹. مدیر فروش و بازرگانی بین الملل گروه صنعتی پرتو افشان، تولید کننده انواع لامپ های روشنایی(Paled.ir)، ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹. معاونت بازرگانی بین الملل و بازاریابی شرکت های خیام الکتریک و خیام کابل خراسان، ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۹. مشاور بازاریابی بین الملل شرکت روغن موتور A9، محلول روغن و روانکار فرانسه، ۱۳۹۸. مدیر بازرگانی بین الملل شرکت نصیر لوازم، تولید کننده انواع قفل و سوئیچ ایران خودرو و سایپا، ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹. مشاور فروش و  بازاریابی شرکت بازرگانی کریمی، توزیع و پخش انواع فراوردهای روغن موتور(Oilco.ir)، ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹. مدرس دانشگاه های مختلف آزاد، پیام نور و علمی کاربردی از سال ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۸. سرپرست تیم مشاوران سامانه جامع میدون از شبکه یک و سه سیما(Meidoun.ir)، ۱۳۹۸. مشاور بازاریابی بین الملل شرکت لولا فروتا مکزیک فعال در زمینه صادرات میوه های استوایی(lolafruta.com)،۱۳۹۸. مشاور تحقیقات بازار شرکت تدارکات صنایع ایران، فعال در زمینه کاغذ و مقوا بسته بندی(Iipco.com)، ۱۳۹۸. مشاور تحقیقات بازار شرکت بازرگانی عالم البلاد در کشور عراق(فعال در امور بازرگانی صنعت ساختمان در کشور عراق)، ۱۳۹۸. مشاور بازاریابی و فروش گروه موج میلیمتری دانشگاه شریف؛ تولید کننده دستگاه های Body Scanner، ۱۳۹۸. مشاور بازاریابی داخلی و بین الملل جهاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(jdsbm.ac.ir)، ۱۳۹۸. مشاور تحقیقات و توسعه بازار بازرگانی جم، فعال در پخش فراورده های نفتی(Commercialjam.com)، ۱۳۹۸. مشاور تحقیقات و توسعه بازار بازرگانی رئیسی، فعال در زمینه تجهیزات ساختمانی(Clinicesafa.ir)، ۱۳۹۸. مشاور تحقیقات و توسعه بازار بازرگانی کریمی، فعال در پخش فراورده های نفتی(Oilco.ir) ، ۱۳۹۸. مشاور تحقیقات و توسعه بازار ، نصیر لوازم، تولید کننده قطعات خودرو(Nasirlavazem.com) ، ۱۳۹۸. مشاور تحقیقات و توسعه بازار بین الملل، شرکت روغن موتور پردیس(Pardismotoroil.com) ، ۱۳۹۸. مدیر بازاریابی و فروش سازمانی شرکت تجهیزات ابزار دقیق سینراد(Scinrad.com)؛ ۱۳۹۷. مدیر بازاریابی دیجیتالی مجموعه اونیکست، فروش جواهر و طلا(Onixset.com)؛ ۱۳۹۷. مدیر مسئول سایت آقای بازرگان، ارائه آخرین اخبار و اطلاعات بازرگانی ایران و جهان؛ ۱۳۹۶. مشاور تحقیقات و توسعه بازار شرکت خشکبار اعتماد، ۱۳۹۴- ۱۳۹۶ . مدیر بازاریابی و فروش شرکت راهکارهای آمایش داده هوشمند، فروشگاه ساز اینترنتی، ۱۳۹۶. مشاور بازاریابی و آموزش شرکت بینا اندیشه صبا، فعال در حوزه صنعت، ۱۳۹۶. مشاور بازاریابی و تبلیغات کمپانی روهامی، فعال در زمینه تامین نهاده های کشاورزی، ۱۳۹۶. مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکت آرتین، فعال در زمینه صادرات و واردات، ۱۳۹۶. مشاور بازاریابی دیجیتالی شرکت آرون صدرا، فعال در زمینه صادرات و واردات، ۱۳۹۶. مشاور بازاریابی دیجیتالی شرکت ایلو، تولید کننده روغن کنجد، ۱۳۹۶. مشاور تبلیغاتی شرکت تبلیغاتی همرنگ اختر، فعال در زمینه تبلیغات چاپی، ۱۳۹۶. مشاور تبلیغاتی شرکت کیما تصویر گستر، فعال در زمینه تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، ۱۳۹۶. مشاور بازاریابی دیجیتالی شرکت مهندسین مشاور نگراندیش، نفت و گاز، ۱۳۹۶. مشاور بازاریابی دیجیتالی و فروش سازمانی مجموعه ۳۶۰trip، فعال در امور گردشگری، ۱۳۹۶. مشاور کارآفرینی موسسه خیریه کوثر، فعال در تیمچه اصلی بازار تهران، ۱۳۹۶. دبیر اجرایی انجمن مدیریت کلاس جهانی، ۱۳۹۶. مشاور بازاریابی و فروش شرکت هوپو؛ تولیدکننده و صادرکننده زعفران؛ ۱۳۹۵. مدیر بازاریابی و فروش شرکت بین المللی تدارکات خاورمیانه؛ ۱۳۹۵. مشاور بازاریابی و فروش شرکت پرشیا خاویار؛ تولیدکننده و صادرکننده خاویار و فراورده های لوکس آبزیان؛ ۱۳۹۵. فعالیت در زمینه عمده فروشی محصولات جاروبرقی و ساعت مچی، ساختمان آلومینوم تهران، ۱۳۷۸. فعالیت در صنف بلور فروشان تهران در زمینه ­های واردات، بنک داری و عمده فروشی، بازار تهران، ۱۳۸۵- ۱۳۸۳. همکاری با جهاد علوم پزشکی دانشگاه تهران در زمینه ساخت و تجهیز مراکز درمانی جهاد دانشگاهی، ۱۳۸۷-۱۳۸۵.

همین الان می توانید به واحد بازاریابی و فروشِ کلینیک ایده تماس بگیرید و یک وقت جلسه مشاوره بازاریابی و فروش تنظیم کنید

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

دکمه تماس

طراحی، اجرا و نظارت بر پروژه های بازاریابی صادراتی

حتما دوست دارید بازار خارجی محصولاتِ خودتون رو توسعه بدین ولی نمی دونید چطوری واحد بازاریابی صادراتی مجموعه خودتون رو فعال کنید. احتمالاً دنبال یک شرکت مشاور صادراتی قوی هستید تا شما رو در امر بازاریابی صادراتی کمک کنه؛ ما تجارب خوبی در حوزه بازاریابی صادراتی در مورد کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس، ترکیه، سوریه، کشورهای حوزه CIS و آسیای مرکزی، روسیه، تایلند، مالزی، ژاپن، هند، چین، لبنان، آفریقای جنوبی، نیجریه، بورکینافسو، نیجر، مالی، ساحل عاج، غنا، کامرون، سودان، سومالی، کنیا، جیبوتی، تونس، مراکش، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، آلمان، پرتقال، مقدونیه، قبرس، ایتالیا، اوکراین، هلند، استرالیا، برزیل، آرژانتین و مکزیک داریم!   ما در این بخش بازاریابی صادراتی کلینیک مشاوره ایده بهتون کمک می کنیم تا واحدِ بازاریابی صادراتی شرکتتون رو راه بندازین! بهتون می گیم باید از کجا شروع کنید؟ بازاریابی صادراتی خیلی آسونه؛ ما دوست داریم به تمام واحد های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشورمون کمک کنیم تا در کلاس جهانی کار کنند. دسته دیگه ای از مشتریان ما می خوان از کشورهای دیگه مواد اولیه وارد کنند به این دوستان هم کمک می کنیم ولی تمرکز اصلی ما بیشتر روی صادراته. به امید روزی که تمام محصولات ایرانی در کلاس جهانی شناخته بشن. البته این رو باید داخل پرانتیز نیز بگوییم که ما به غیر از ایران با کشورهای کانادا، ترکیه، مکزیک، هند و نیجریه هم همکاری مشتریک داریم و برای آنها در ایران و سایر نقاط جهان بازاریابی صادراتی انجام می دهیم!به دلیل بلند نشدنِ بخشِ مشاوره بازاریابی صادراتی از آوردن تمام پروژه های انجام شده در طول سال های گذشته خودداری شده است!

    • نماینده انحصاری شرکت Cleanvac ترکیه در کشورهای ایران، افغانستان، عراق، نیجریه، ساحل عاج، غنا و آفریقای جنوبی؛(Cleanvac-co.com)؛ ۲۰۲۱.
    • نماینده انحصاری شرکت روغن موتور پردیس در کشور نیجریه و چند کشور آفریقایی؛(Pardismotoroil.com) ، ۲۰۲۱.
    • نماینده انحصاری شرکت Sunora کانادا در کشور عمان؛ فروش انواع روغن خوراکی(Sunora.com)؛ ۲۰۲۱.
    • مشاور بازاریابی صادراتی شرکت ماه باجی و تینار؛ تولیدکننده انواع مصنوعات چوبی و دکوراسیون داخلی(Tinar.co)؛۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، گروه صنعتی ایران الکترو، کشورهای عربی و آفریقایی، ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، گروه صنعتی پرشیا خاویار، کشورهای اروپایی، ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، خدمات فنی و مهندسی اطلس، عراق و افغانستان، ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، بازرگانی حسینی، صادرکننده سنگ به روسیه، ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، شرکت خدمات برنامه نویسی احرار، عراق و ترکیه، ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، شرکت نصیر لوازم، تولید کننده قطعات خودرو، عراق و سوریه، ۱۳۹۹.
    • مشاوره بازاریابی بین الملل، شرکت خدمات املاک ترکیه، شهرهای مختلف ترکیه، ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، شرکت روغن موتور پردیس، فقط کشورهای آفریقایی، ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، گروه صنعتی خیام الکتریک، کشورهای حوزه CIS و عراق، ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، گروه صنعتی سخاوت، کشورهای حوزه خلیج فارس، ۱۳۹۹.
    • مشاور بازاریابی بین الملل، گروه صنعتی فرش خاطره، کشورهای اروپایی، ۱۳۹۹.
    • و چند پروژه دیگر که به جهت بلند نشدن لیست رزومه از آوردن آنها صرف نظر شده است.

 

همین الان می توانید با کارشناسان تبلیغاتی ما تماس حاصل فرمایید

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

دکمه تماس

نوشتـن انواع طرح توجیهی و بیـزینس پلن تخصصی

تمامی فعالیت‌های گروهی و انفرادی برای بازاریابی یک کالا و خدمت باید حساب شده و در قالب‌های مشخصی تدوین شود و فعالیت‌های بدون مطالعه و برنامه‌ریزی باید حذف گردد. برای این منظور در بازاریابی صنعتی، برای هر کالا و خدمت مورد بحث باید یک برنامه مدون جهت توسعه بازار آن تهیه کرد و در اختیار مدیران ارشد گذاشت تا تصمیم گیری های لازم را اتخاذ کنند. برنامه جامع بازاریابی و یا مارکتینگ پلن یکی از بخش‌های مهم هر بیزینس پلنی به شمار می‌آید. از این جهت فرایند برنامه‌ریزی بازاریابی بخش مهمی از فرایند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی سازمان­ها تلقی می‌شود. مارکتینگ پلن سند یا طرحی است که برنامه ها و فعالیت های تبلیغاتی و فروش شرکت را برای سال آتی در آن مشخص می شود. مارکتینگ پلن توضیح می دهد چه فعالیت هایی، در چه زمان و توسط چه افرادی باید انجام شود تا اهداف استراتژی بازاریابی شرکت تحقق یابد. واحد مشاوره بازاریابی صنعتی موسسه ایده در راستای مبانی نظری بیان شده جهت طراحی و اجرای بیزینس پلن و مارکتینگ پلن در کنار شما خواهد بود:

    • تعیین چشم انداز و ماموریت شرکت
    • تعیین اهداف مالی شرکت در برنامه جامع بازاریابی و دادن یک برنامه عملیاتی یا Action Plan
    • تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها با استفاده از مدل SWOT
    • تعیین اهداف و استراتژی های بازاریابی داخلی و بین المللی بصورت عملیاتی
    • تعیین بودجه بازاریابی و تبلیغات شرکت برای سال پیش رو
    • برآورد نتیجه مورد انتظار و تعیین برنامه های جایگزین

نوشتن طرح توجیهی، بیزینس پلن و مارکتینگ پلن های تخصصی خود را به ما بسپارید! مدیریت این بخش توسط آقای دکتر بزاززاده، مدرس و مشاور بازاریابی صنعتی انجام خواهد شد که بیش از ۷ سال سابقه فعالیت در صنایع مختلف کشور را داشته اند و می توانند شما را در تدوین و اجرای یک بیزینس پلن قوی یاری رسانند. شک نداشته باشید که بدون بیزینس پلن در مسیر کسب و کار خود موفق نخواهید شد!

طرح های توجیهی نوشته شده

به دلیل بلند نشدن طول رزومه از آوردن تمام ۴۸ پروژه های انجام شده در طول سال های گذشته خودداری شده است!

    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، طرح داروخانه آنلاین دکتر شهبازی، ۱۳۹۹.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، طرح استارت آپ، گیم نت آنلاین، ۱۳۹۹.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت معدن کاران کویر، طرح معدن سنگ، ۱۳۹۹.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت کاشی و سرامیک اردکان، تولید کاشی و سرامیک، ۱۳۹۹.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، گروه صنعتی سخاوت، تولید کننده کیک و شیرینی، ۱۳۹۹.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، گروه صنعتی مرجان، تولید محصولات لبنی، ۱۳۹۹.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت بازرگانی Float & Tilt level Switch، ۱۳۹۸.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت بازرگانی جم، توزیع کننده عمده روغن و رونکار، ۱۳۹۸.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت بازرگانی کریمی، توزیع کننده روغن و روانکار، ۱۳۹۸.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت بازرگانی گلشاه، تولید کننده انواع کنسرو، ۱۳۹۸.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت آریا یدک خاورمیانه، تولید کننده قطعات خودرو، ۱۳۹۸.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت بازرگانی اونیکست، فروشنده طلا و جواهر، ۱۳۹۸.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی ژک ساف، ۱۳۹۷.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت سیمان دورود (سهامی عام)، ۱۳۹۷.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، گروه صنعتی خیام الکتریک، تولید کننده کلید و پریز، ۱۳۹۷.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت پرشیا خاویار؛ تولیدکننده خاویار؛ ۱۳۹۷.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت کیما تصویر گستر، فعال در زمینه تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، ۱۳۹۷.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، مشاور بازاریابی دیجیتالی شرکت ایلو، تولید کننده روغن کنجد، ۱۳۹۷.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت خشکبار اعتماد، توزیع کننده آجیل و خشکبار، ۱۳۹۷.
    • تهیه و تنظیم طرح توجیهی و بیزینس پلن، شرکت بازرگانی رئیسی، توزیع کننده کاشی و سرامیک، ۱۳۹۷.
    • و چند پروژه دیگر که به جهت بلند نشدن لیست رزومه از آوردن آنها صرف نظر شده است.

همین الان می توانید به واحد نوشتن طرح توجیهی، کلینیک ایده تماس بگیرید و یک وقت جلسه مشاوره تنظیم کنید

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

دکمه تماس

طراحی و نظارت بر انواع پروژه های بازاریابی دیجیتال

به این اعداد توجه کنید!

    1. در هر ثانیه بیش از ۶۳۰۰۰ هزار نفر در سراسر دنیا دنبال محتوای مورد علاقه خود در گوگل می گردند!
    2. مردم جهان در هر دقیقه حدود ۸/۳ میلیون کلمه را گوگل جستجو می کنند!
    3. از حدود ۶ میلیارد جستجوی روزانه کلمات در گوگل فقط حدود ۲۸۰ میلیون کلمه سهم واژگان فارسی است!
    4. قریب به ۴۵ میلیون نفر ایرانی در شبکه های مجازی عضو هستند!
    5. بیش از ۵۸۷ هزار کانال تلگرامی فارسی زبان در کشور فعال است که روزانه بیش از ۳ میلیون محتوا تولید می کنند.
    6. جالب است بدانیدکه به طور متوسط فارسی زبان ها روزانه فقط از طریق تلگرام بیش از ۱۵ میلیارد پیام بین خود رد و بدل می کنند!

خوب این همه آدم دنبال چی هستند که این قدر جستجو می کند؟ و چطور محتوای مورد علاقه خودشون را پیدا می کنند؟ شاخص آنها برای یک محتوای خوب چیه؟ جواب این سوالات و ده ها سوال دیگه می شه فلسفه ذاتی بازاریابی دیجیتال! با توجه به اهمیت بحث بازاریابی دیجیتال و شتاب روز افزون آن کلینیک مشاوره بازاریابی، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده با ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی در حوزه های Digital Marketing به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا بهتر دیده بشید:

  1. طراحی و بازنگری هویت بصری دیجیتال برند شرکت(وب سایت)
  2. بهینه ساز سایت در موتورهای جستجو(SEO)
  3. تبلیغات کلیکی در گوگل و رسانه های اجتماعی(Adwords)
  4. تدوین و اجرای کامل استراتژی حضور در رسانه های اجتماعی(Social Marketing)
  5. ارائه خدمات کامل تولید و انتشار محتوا جهت وب سایت و رسانه های اجتماعی(Content Marketing)

همین الان می توانید به واحد بازاریابی دیجیتالِ کلینیک ایده تماس بگیرید و یک وقت جلسه مشاوره تنظیم کنید

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

دکمه تماس

برگزاری کارگاه های آموزش بازاریابی، فروش و تبلیغات

با توجه به فراگیری اپیدمی کووید ۱۹ و عدم امکان برگزاری کارگاه های حضوری همچون سال های گذشته، برای آن دسته از دوستانی که علاقه مند به مباحث بازاریابی، فروش، برندینگ و تبلیغات هستند، تصمیم به برگزاری کارگاه ها بصورت آنلاین گرفتیم. در طی سال ۹۹ بیش از ۲۸ کارگاه تخصصی در حوزه بازاریابی داخلی و صادراتی برگزار شد؛ امیدوارم امسال نیز بتوانیم با برگزاری کارگاه های عملیاتی و کاربردی تجاربِ خوبی را به شما عزیزان منتقل کنیم. عناوین کارگاه هایی که برای سال ۱۴۰۰ برگزار خواهیم کرد به قرار زیر خواهد بود:

    1. کارگاه بازاریابی صادراتی(بصورت آنلاین به مدت ۳ ساعت)
    2. کارگاه برنامه جامع بازاریابی(بصورت آنلاین به مدت ۳ ساعت)
    3. کارگاه بازاریابی دیجیتال(بصورت آنلاین به مدت ۳ ساعت)

همین الان می توانید به واحد آموزش کلینیک ایده تماس بگیرید و ثبت نام کنید.

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

دکمه تماس

انجام پروژه های بازاریابی صادراتی در بیش از ۱۲ کشور

گروه تحقیقاتی و تبلیغاتی ایده توانایی بازاریابی میدانی در بیش از ۱۲ کشور جهان را دارد؛ ما در عراق حضور دائم داریم و علاوه بر آن در کشورهای سوریه، افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، عمان، امارات متحده عربی، انگلستان، نیجریه و سایر کشورهای آفریقایی توانایی اجرای انواع پروژه های تحقیقات بازاریابی بین الملل را برای انواع شرکت های تولیدی و صنعتی و خدماتی ایرانی داریم. اولین گام برای شناسایی رقبا و تحلیل بازار، و انجام فعالیت های تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی است؛ بذارید خیالتون رو راحت کنم تا نفهمید اندازه بازارتون چقدره و اینکه رقباتون چقدر از سهم بازار محصول شما را در دست دارند هر کاری بکنید تیر در تاریکی انداختنه. یا بهتر بگم انگار دارید دیمی کار می کنید؛ یعنی احتمال داره بیزینستون بگیره و امکان داره هم نگیره؛ خلاصه هیچ تحلیلی پشتش نیست. برای همینِ که باید کارتون رو از بازار سنجی و انجام تحقیقات بازار و همچنین تحقیقات بازاریابی شروع کنید تا بفهمید دارید تو چه دنیایی پا می ذارید؟ در طی سال های گذشته تلاش های زیادی در عرصه تحقیقات بازار و همچنین تحقیقات بازاریابی انجام داده ایم؛ به لطف خدا در حوزه صنعت برق، لوازم خودرو، روغن و روانکار، مواد غذایی و غیره پروژه های رنگارنگی در ایران، عراق و اخیراً در نیجریه انجام داده ایم؛ تیم تحقیقات بازاریابی موسسه تحقیقات بازاریابی ایده این توانایی را دارد که بروزترین و علمی ترین متدهای روز دنیا پروژه های تحقیقاتی شما را در کشورهای یاد شده اجرا کند. البته این به این معنی نیست که از انجام پروژه در سایر کشورها معذوریم! بلکه این پتانسیل وجود دارد تا در صورت نیاز در هر کشوری پروژه را به مرحله اجرا بگذاریم.           منظور ما از ذکر کشورهای ایران، عراق و نیجریه به این جهت بود که در لوکیشن های یاد شده ما یک دفتر و شرکت فعال داریم؛ بیش از ۳ سال است که در عراق دفتر متمرکز تحقیقات بازاریابی داریم و به راحتی توانایی اجرای پروژه های تحقیقات بازاریابی شما را خواهیم داشت. در مورد نیجریه هم به تازگی همکاری را با یک شریک آفریقایی شروع کرده ایم و در آینده نزدیک تصمیم داریم کشورهای آفریقای جنوبی، سنگال، ساحل عاج و غنا را نیز به کشورهای هدف خود اضافه کنیم. امید است بتوانیم شما را در این بخش کمک کنیم تا با چشمان باز وارد رقابت جهانی بشوید. چراکه رقابت در کلاس جهانی بسیار سخت و حرفه ای؛ و بدون داشتن تیم تحقیقاتی قوی کسب موفقیت کار آسانی نیست. انواع پروژه های تحقیقات بازاریابی که ما می تونیم اون رو براتون در ایران، عراق و کشور نیجریه اجرا کنیم:

  • تحقیق در مورد حجم، سهم و بخش بندی بازار
  • بررسی عادات مصرف(U & A)
  • تحقیق در مورد ایده کالا
  • تحقیق از خرده فروشی ها و ممیزی آنها
  • تحقیق در مورد قیمت کالا
  • تحقیق در مورد کیفیت و بسته بندی محصول
  • تحقیقات B2B & B2C
  • ارزیابی تصویر ذهنی نسبت به برند
  • تحقیق در مورد رضایت مشتریان
  • تست محصول در منزل
  • ارزیابی تبلیغات قبل از ورود به رسانه
  • ارزیابی ثمر بخشی تبلیغات
  • مطالعات امکان سنجی تولید محصول از دید مصرف کننده

تحقیقات بازاریابی انواع مختلفی داره که تمامی زمینه های تحقیق را پوشش می دهند. تحقیقات بازاریابی به صاحبان مشاغل کمک می کنه تا به نتایج مطلوبی در رابطه با مشتری و بازار برسند. ما در موسسه تحقیقات بازاریابی ایده، توانایی انجام پروژه های زیر رو داریم:

تحقیقات کمی(Quantitative Research)

    1. پرسشگری فردی رودررو (Face to Face)
    2. مصاحبه تلفنی ساده- مصاحبه تلفنی پیشرفته (CATI, TI)
    3. مصاحبه­ های آنلاین (Web Survey/Mail Survey)
    4. مصاحبه ­های گروهی (Gang Survey)
    5. مصاحبه در محل مرکزی تست (C.L.T)
    6. پرسشگری پستی (Mail Survey)
    7. پیمایش های پانلی (Panel Survey)
    8. جمع آوری اطلاعات بر اساس یادداشت های روزانه (Diary)
    9. بازرسی خرده فروشی (Retail Audit)
    10. موارد دیگر ( Retail Census, CAPI, ….)

تحقیقات کیفی(Qualitative Research)

    1. گروه های کانونی (Focus Group)
    2. گروه های کوچک (Mini Group)
    3. مصاحبه های عمیق (IDI)
    4. مشاهدات ساختار یافته (Structured Interview)
    5. جلسات طوفان ذهنی (Brain Storming)
    6. خرید مخفیانه(Mystery Shopping)
    7. مصاحبه کیفی در منزل پاسخگو (Home Visit)
    8. خرید همراهی شده (Shop Along)
    9. مطالعه عمیق (Immersions)
    10. تحقیقات کتابخانه ای(Desk Research)

همین الان می توانید به واحد تحقیقات بازاریابیِ کلینیک ایده تماس بگیرید و جلسه مشاوره ست کنید

کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ (واتس آپ)

لیـنک رزومـــه دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ پُر از مطالب تخصصی بازاریابی

ID Instagram: @mrvisitor.ir

ID Telegram: @mrioi

دکمه تماس

شماره تماس جهت مشاوره!