صادرات موکت به دبی
-
-
- صادرات موکت: موکت یکی از محصولات قابل صادرات است که از ایران و سایر کشورها به دبی صادر میشود. موکتهای با کیفیت بالا و طرحهای متنوع در دبی مورد استقبال قرار میگیرند.
- موکتهای دستبافت: موکتهای دستبافت از جمله محصولاتی هستند که ایران به دبی صادر میکند. این موکتها با استفاده از فنون و بافتهای سنتی و به دست مهارتمندان بافندگی تولید میشوند.
- موکتهای ماشینی: علاوه بر موکتهای دستبافت، موکتهای ماشینی نیز به دبی صادر میشوند. این نوع موکتها با استفاده از ماشینآلات صنعتی تولید میشوند و میتوانند در طرحها و رنگهای مختلف موجود باشند.
- موکتهای مرغوب با کیفیت: دبی بازاری بزرگ برای موکتهای با کیفیت و مرغوب است. بنابراین، موکتهای با کیفیت بالا و با استفاده از مواد مرغوب و فرآوردههای متنوع در دبی مورد تقاضا قرار میگیرند.
- صادرات موکتهای طراحی شده بهصورت سفارشی: برخی از تولیدکنندگان موکتها امکان سفارشیسازی موکتها را برای مشتریان دارند. این به معنی این است که میتوانند موکتها را با طرحها، رنگها و نقشههای خاص به شما ارائه دهند. این امکان به شما میدهد تا موکتها را با توجه به سلیقه و نیازهای خاص مشتریان در دبی طراحی و تولید کنید. این رویکرد میتواند به شما کمک کند تا از بازار دبی به خوبی استفاده کنید و نیازهای منحصر به فرد مشتریان را برآورده سازید.
- استراتژیهای موفقیت در صادرات موکت به دبی عبارتند از:
- تحقیق در بازار: قبل از ورود به بازار دبی، تحقیقاتی درباره نیازها، تقاضا و رقابتها انجام دهید. فهمیدن از ترجیحات مشتریان و تحلیل بازار میتواند به شما در برنامهریزی بهتر و استراتژیهای مؤثر کمک کند.
- ایجاد شبکههای معاملاتی: ایجاد روابط قوی و شبکههای معاملاتی با مشتریان و تجار در دبی میتواند به شما در گسترش فعالیتهای تجاری و ایجاد فرصتهای جدید کمک کند.
- استفاده از کانالهای توزیع مناسب: در انتخاب کانالهای توزیع برای محصولات خود دقت کنید. همکاری با عرضهکنندگان، فروشگاهها و شرکتهای توزیعکننده موثر میتواند راهی برای رسیدن به بازار دبی باشد.
- ارائه محصولات با کیفیت: تأکید بر کیفیت و استانداردهای بالا در تولید موکتها، میتواند شما را از رقبا متمایز کند. بهبود فرآیندهای تولید، کنترل کیفیت و ارائه محصولات مرغوب، مزیت رقابتی شما خواهد بود.
- بازدید از نمایشگاهها و رویدادهای صنعتی: شرکت در نمایشگاهها و رویدادهای صنعتی مرتبط با موکت و صنایع مرتبط، فرصت مناسبی است تا با اشخاص و شرکتهای دبی آشنا شوید و ارتباطات تجاری برقرار کنید.
- تبلیغات و بازاریابی: استفاده از روشهای مختلف تبلیغات و بازاریابی میتواند به شما در جذب مشتریان دبی کمک کند. ایجاد وبسایت بازرگانی، حضور در رسانههای اجتماعی، استفاده از تبلیغات آنلاین و چاپ متناسب با بازار دبی را در نظر بگیرید.
- پشتیبانی پس از فروش: به عنوان صادرکننده موکت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان در دبی امری حیاتی است. اطمینان حاصل کنید که دسترسی به قطعات یدکی، خدمات تعمیر و پشتیبانی فنی در دسترس مشتریان است.
- رعایت مقررات و مجوزها: قبل از اقدام به صادرات موکت به دبی، مطمئن شوید که به تمام مقررات و قوانین مربوط به صادرات، واردات، مجوزها و استانداردهای فنی پایبندید.
- رقابت با رقبا: در صنعت موکت، رقابت قوی است. بررسی رقبا، تحلیل نقاط قوت و ضعف آنها و ارائه نقاط قوت خاص خود به مشتریان میتواند در موفقیت صادرات به دبی تأثیرگذار باشد.
-
اهمیت تبلیغات، بازاریابی و ایجاد روابط قوی در بازار دبی نباید فراموش شود. همچنین، شما میتوانید همکاری با نمایندگان تجاری محلی یا عربی را نیز در نظر بگیرید. این نمایندگان تجاری با داشتن آشنایی با بازار داخلی و مشتریان محلی در دبی، میتوانند به شما در ورود به بازار و برقراری ارتباط با مشتریان دبی کمک کنند. همچنین، آنها میتوانند شما را با روشها و فرآیندهای صادرات به دبی آشنا کنند و از تجربیات خود بهرهبرداری کنید.
با توجه به اهمیت بازار دبی در صادرات موکت، مطمئن شوید که برنامهریزی کامل و مطالعه دقیقی انجام دادهاید. با تحقیق درباره بازار و رقبا، استفاده از روشهای بازاریابی مناسب، ایجاد شبکه ارتباطی قوی و ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، میتوانید در صادرات موکت به دبی موفقیت آمیز باشید.
شرکت تحقیقاتی و بازرگانی ایده
شرکت بازرگانی و تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا به شماره ثبت ۵۹۴۸۶۴ و شناسه ملی ۱۴۰۱۱۰۶۳۴۴۳، که به اختصار ” موسسه تحقیقات بازار ایده ” نامیده می شود، کار خود را از سال ۱۳۹۴ بصورت حرفه ای شروع کرد؛ لازم به ذکر است شرکت بازرگانی و تحقیقات بازار ایده دارای دو مجوز رسمی و دولتی از مرکز آمار ایران وابسته به سازمان برنامه و بودجه برای اجرای فعالیت های تحقیقات بازار به شماره گواهینامه مرکز آمار ایران ۱۴۰۱/۱۱۳۴۷ و همچنین کارگزاری رسمی صندوق ضمانت صادرات ایران وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت به شماره گواهینامه صندوق ضمانت صادرات ایران ۴۴۵۵ برای تکمیل پرونده های اعتبارسنجی مشتریان صادراتی می باشد. این شرکت تحقیقات بازاریابی در ابتدای امر فقط در حوزه اجرای پروژه های تحقیقات بازار میدانی و بیشتر از نوع تحقیقات کمی فعال می کرد؛ در سال ۱۳۹۷ همزمان با تاسیس شرکت تحقیقات بازاریابی ایده، فعالیت های تحقیقاتی خود را در حوزه های داخلی و برون مرزی نیز گسترش داد. موسسه تحقیقات بازاریابی ایده در طول ۸ سال گذشته پروژه های میدانی و عملیاتی متعددی را در حوزه داخلی و همچنین خارجی انجام داده است؛ در این بین در طی سال های گذشته بخشِ کلینیک مشاوره کسب و کار ایده نیز با تمرکز بر سه حوزه آموزش، مشاوره و نظارت بر پروژه های بازاریابی صادراتی فعالیت داشته است. مدیریت گروه تحقیقات بازاریابی ایده بر عهده آقای دکتر بزاززاده است؛ ایشان سوابقی درخشان در حوزه صادرات به کشورهای امارات متحده عربی(دبی)، عراق، عمان و برخی از کشورهای عربی و آفریقایی دارند. لازم به ذکر است این شرکت در شهرهای تهران و دبی دفتر کار تحقیقات بازاریابی دائم و رسمی دارد. آدرس دفتر ما در ایران: تهران، میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک ۳۷ و در کشور امارات متحده عربی: دبی، بازار دیره، منطقه نایف، قلب تپنده بازار دبی می باشد.
اجرای پروژه های بازرگانی و تحقیقات بازار بین المللی
شرکت های بازرگانی زیادی در ایران فعال هستند؛ اما کمتر شرکت بازرگانی را می توان در ایران یافت که در عرصه تحقیقات بازار بین المللی نیز فعال باشد؛ با توجه به سوابق درخشان تیم شرکت بازرگانی و تحقیقات بازار ایده در کشورهای عربی و آفریقایی در سال های قبل، می توانید از خدمات این مجموعه به عنوان مجری پروژه های بازرگانی و تحقیقات بازار خود در حوزه صادرات و همچنین واردات محصولات خود استفاده کنید. با توجه به حضور دائم شرکت ایده سازان بازار فردا در کشورهای عربی، آفریقایی و همچنین داشتن یک آفیس دائم در مرکز اصلی بازار عمده فروشان شهر دبی و همچنین شهر ابیجان در ساحل عاج، امکان اجرای انواع پروژه های بازرگانی و تحقیقات بازار، از محاسبه Market Size گرفته تا Brand Awareness برای این شرکت آسان می باشد.
بدون شک کشور امارات متحده عربی و به طور خاص شهر دبی، هاب اقتصادی منطقه خاورمیانه است؛ از اینرو اجرای انواع پروژه های تحقیقات بازار به جهت توسعه بازار و همچنین فعالیت های بازرگانی در این منطقه برای شروع امر صادرات می تواند کمک شایانی به واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور در عرصه بین الملل بنماید. روش کار شرکت ایده سازان بازار فردا در امر اجرای پروژه های تحقیقات بازار به دو بخش Desk Research و تحقیقات بازار میدانی تقسیم می گردد. در بخش اول بعد از یک جلسه مشاوره ابعاد مسئله و نیاز شما به بحث بازاریابی و تحقیقات بازار مشخص می گردد و بعد از تکمیل فایل RFP در قالب یک بازه زمانی ۵ الی ۱۰ روزه یک Desk Research حرفه ای برای فروش محصول شما انجام خواهد گرفت؛ در صورتی که نتایج بخش اول رضایت بخش بود وارد فاز دوم که همان تحقیقات بازار میدانی می باشد خواهیم شد. در فاز دوم بر اساس پراکندگی جغرافیایی مشتریان هدف در سطح بازار کشور امارات متحده عربی و یا هر کشور عربی و یا آفریقایی دیگر، طول مدت زمان اجرایی پروژه و همچنین هزینه های عملیاتی آن محاسبه و به شما اعلام خواهد شد. برای آگاهی از فرایند اجرایی پروژه های تحقیقات بازار صادراتی با شماره واتس اپ ۰۰۹۷۱۵۶۱۵۴۴۱۷۷ و یا ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ تماس حاصل فرمایید.
اجرای پروژه های تحقیقات بازار داخلی در تمامی شهرهای ایران
تیم تحقیقاتی شرکت بازرگانی و تحقیقات بازار ایده در داخل کشور ایران نیز قوی می باشد و با در اختیار داشتن پرسشگران آموزش دیده خود در تمامی استانها و شهرهای کشور امکان اجرای انواع پروژه های پایش، آمارگیری و پرسشگری در حوزه های مختلف تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی را دارد. با عنایت به اینکه تمرکز اصلی موسسه تحقیقات بازاریابی ایده بر روی صنایع بزرگ و متوسط کشور می باشد بنابراین اکثر پروژه های اجرا شده در حوزه صنایع روغن موتور، قیر، فولاد، پتروشیمی، انواع مواد غذایی و خوراکی، برق و الکتریک، فرش، مبلمان، صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک، سیمان، انواع مواد آرایشی و بهداشتی و شوینده و سایر صنایع دارای مزیت صادراتی در کشور بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای انواع پروژه های تحقیقات بازار داخلی به وب سایت های www.mrioi.com و www.mrvisitor.ir مراجعه فرمایید.
کارگزار رسمی صندوق ضمانت صادرات ایران
در انتها باید به این امر اشاره کنیم که موسسه تحقیقات بازاریابی ایده به عنوان کارگزار و نماینده رسمی صندوق ضمانت صادرات ایران وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، توانایی راهنمایی شما برای اجرای انواع پروژه های تامین منابع مالی صادراتی، اعتبارسنجی خریداران خارجی، ارائه انواع پوشش ها و تضمین های دولتی برای فروش صادراتی، بر اساس اعتبار و ضمانتنامه های مبتنی بر قرارداد را دارد. شایان ذکر است این صندوق با همکاری سازمان جهانی آنکتاد، به عنوان تنها شرکت بیمه اعتبار صادراتی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۳۵۲ تاسیس گردیده و به پشتوانه حمایت های مالی دولت و مجلس شورای اسلامی تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد دلار در قالب انواع پوشش برای ریسک های سیاسی و تجاری صادرات و انواع ضمانتنامه های اعتبار ریالی و ارزی، به صادرکنندگان کالاها و خدمات و همچنین تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایرانی کمک کرده است. لذا ما در دپارتمان خدمات برون مرزی خود این توانایی را داریم که در کنار سایر خدمات تخصصی تحقیقات بازار، به صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشور عزیزمان کمک نماییم تا مشتریان خارجی خود را اعتبارسنجی نموده و با حمایت یک سازمان دولتی با کمترین ریسک ممکن، کالا و یا خدمت خود را صادر کنند و در صورتی که متحمل خسارت شدند بنا به نوع خسارت وارده و بعد از بررسی های واحد خسارت صندوق ضمانت صادرات ایران، بین ۹۰ الی ۹۵ درصد خسارت خود را از این صندوق دولتی دریافت نمایند. مهمترین مزیت صندوق ضمانت صادرات ایران برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی این است که هر فرد ایرانی که در حوزه صادرات فعالیت دارد می توانند تامین مالی صادراتی خود را از محل خدمات متنوع این صندوق تامین کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]