شش دلیل حیاتی برای بازاریابی از طریق وب سایت
- ابتدا: وجود وب سایت اعتبار شما را افزایش می دهد، برای جلب اعتماد مشتری و تحت تاثیر قرار دادن آن ها باید یک طراحی حرفه ای، متن مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مفید از محصولات و اطلاعات تماس مناسب در اختیارشان قرار دهید تا از دانش و به روز بودن شما اطمینان حاصل کنند.
- دوم: وب سایت باعث می شود شرکت شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترس باشد، با دارا بودن یک وب سایت مناسب شما می توانید امکان دسترسی به محصولات خود را در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز برای مردم فراهم کنید.
- سوم: وجود وب سایت سهولت ارجاع مشتریان جدید به شرکت شما را فراهم می کند، ارجاع سایرین یک منبع حیاتی برای بسیاری از تجارت ها به شمار می آید. معمولا آدرس وب سایت راحت تر از شماره تلفن به ذهن می ماند و مردم می توانند به آسانی سایت شما را به دیگران ارجاع دهند.
- چهارم: وب سایت یک ابزار قوی فروش است، فروش از طریق یک فروشگاه اینترنتی به مراتب آسان تر از یک فروشگاه آجری است. شما می توانید از طریق اینترنت برای متقاعد کردن بازدید کنندگان به نیاز آن ها به محصولات خود استفاده کرده و آن ها را به کلیک کردن روی دکمه خرید ترغیب نمائید.
- پنجم: وب سایت باعث افزایش ارزش تبلیغات شما می شود، یک راه مناسب برای جلب مشتری اضافه کردن آدرس وب سایت در تبلیغات، کارت تجاری و امضا شرکت است. داشتن آدرس سایت کمک می کند تا مردم در هر زمان که تبلیغات شما را ببینند یا بشنوند به راحتی و بدون معذوریت به سایت شما مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظرشان را دریافت کنند.
- ششم: وب سایت به شما کمک می کند با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید، وب سایت یک روش عالی برای تسهیل فرآیند ارتباط با مشتریانی است که به آنچه شما ارائه می کنید علاقه مند هستند، اما هم اکنون آمادگی خرید آن را ندارند. شما می توانید آدرس آن ها را جمع آوری نموده و برایشان به تناوب نامه یا خبرنامه ارسال کنید تا در ذهن ها بمانید.
ده نکته مهم در زمینه تجارت اینترنتی را هم به دلایل حیاتی بالا اضافه کنید تا در دنیای مجازی موفق باشید:
- جمع آوری آدرس پست الکترونیک بازدید کنندگان سایت خود.
- طراحی یک سایت مناسب.
- انتخاب یک بازار خاص برای ارضای نیاز های ویژه مشتریان.
- ایجاد ترافیک برای سایت خود و لیست شدن در موتور های جستجو.
- فروش سود آورتر محصولات و خدمات خودتان.
- نوشتن مقالات مفید، دوره های آموزشی یا حضور فعال در اتاق های گفتگوی مناسب جهت کسب اعتماد مخاطبین.
- خودکار کردن کار ها با استفاده از سیستم های پاسخ گوی خودکار، کدها و برنامه های نرم افزاری.
- سازماندهی مناسب کار برای موفقیت در تجارت.
- داشتن خدمات پس از فروش مناسب و کسب رضایت کامل مشتری.
- سرمایه گذاری صحیح برای به دست آوردن پول.
به خاطر داشته باشید خطرناک ترین تهدید برای موفقیت شما و غیر حرفه ای ترین کار در اینترنت SPAM است از آن دوری کنید.