سپردن-کنترل-یک-برند-به-دست-مشتریان-آن, بزاززاده

سپردن کنترل یک برند به دست مشتریان آن

سپردن کنترل یک برند به دست مشتریان آن

تیم لبرکت(Tim Leberecht) مدیر بازاریابی شرکت NBBJ، یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و معماری در سطح جهان است؛ ایده های نوآورانه او باعث بهبود فرآیند کاری در محیط اداری، بسیاری از برندهای مطرح همچون موارد زیر شده است:

  • Reebok: یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی در سطح بین الملل
  • Starbucks: بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان با بیش از ۲۰۷۳۷ شعبه در سرتاسر دنیا
  • Telenor: یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه جهان با بیش از ۲۰۳ میلیون نفر مشترک

“لبرکت” معتقد است شرکت ها کنترل خود را بر کارکنان و مشتریانشان از دست می دهند و این یک علامت خطر برای ادامه حیات آنها است؛ جنبش هایی مانند وال استریت گواه همین بی توجهی همین شرکت ها است. وی در کلیپ بالا وی به ارائه راهکارهایی جهت کم کردن کنترل روی برند شرکت ها می پردازد؛ به نحوی که کنترل ارزش برند شرکت را به مشتریانش می سپارد….

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

0 دیدگاه روشن سپردن کنترل یک برند به دست مشتریان آن

  • Avatar
    منیره صحرایی

    با سلام و خدا قوت بر شما استاد گرامی و پرتلاش
    کلیپ بسیار مفید و پرباری بود…
    امید است که بازاریاب های عزیز از این موارد در کار و حرفه ی خود استفاده نمایند…
    در پناه حق همیشه شاد و سلامت باشید.

  • Avatar
    مینا جعفر صابونچی

    با سلام و ادب…
    بسیار سپاس گزاریم که این مطالب و کلیپ های مفید را در زمینه برندینگ به اشتراک می گذارید. و ما را با مطالب به روز این حوزه آشنا می کنید.
    توفیقات روز افزون شما را در عرصه های مختلف علمی از خداوند متعال خواستاریم.
    موفق و سربلند باشید.

  • Avatar

    درود بر شما،
    من امكان ديدن فايل را ندارم، علت چيست؟
    با سپاس

  • Avatar

    با سلام و سپاس
    بسیار عالی بود .

  • Avatar

    با سلام .. بسیار عالی و آموزنده بود ممنون از مطالب آموزندنتون

  • Avatar
    الهام عمومی

    با سلام
    مطالب ارائه شده در کلیپ بسیار خوب و آموزنده بود .
    به نظر من ارائه و آموزش مطالب به صورت فیلم بسیار بهتر ، عینی تر و برقراری ارتباط با مطالب آن هم راحت تر است.
    با تشکر از کلیپ ارائه شده و آرزوی موفقیت روزافزون برای استاد گرانقدر

  • Avatar

    سلام بسیار عالی بود با تشکر

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!