Skip to main content

چرا داشتن سایت بازاریابی برای کسب و کارتان مفید است؟

مگر می شود در دنیای دیجیتال زندگی کنید و به داشتن یک سایت بازاریابی برای رونق کسب و کارتان فکر نکنید! ما در این مقاله دلایلی را برای شما فهرست می کنیم تا متوجه شوید چرا داشتن سایت بازاریابی می تواند برای شما مفید باشد…

اگر می خواهید سرمایه گذاریِ مطمئنی در حوزه ی تجارت اینترنتی داشته باشید باید یک سایت بازاریابی برای شرکت خود تاسیس کنید. زیرا داشتن سایت بسیار بهتر از ارتباط با مشتریانتان در شبکه های اجتماعی؛ مانند تلگرام، فیس بوک یا اینستاگرام است و شما از این طریق ارتباط هدفمند تری را تجربه می کنید و بعلاوه این ارتباط پایدارتر خواهد بود.

ایجاد یک سایت بازاریابی در فضای مجازی کسب و کارتان را در اینترنت جاودانه می کند. شاید کمی باورش برای شما سخت باشد اما، امروزه داشتن یک وب سایت از داشتن کارت ویزیت بهتر می تواند به بازاریابی محصول و خدمات شما کمک کند! می توانید تجربه کنید چرا که نه؟!

اگر یک سایت بازاریابی برای کسب و کارتان ایجاد کنید می توانید اطلاعات بهتری را با مشتریانتان به اشتراک بگذارید به علاوه می توانید پروژه های موفقی را هم که انجام داده اید نمایش دهید. مشتری هم با دیدن فعالیت های شما بهتر از شبکه های اجتماعی ایسنتاگرام یا فیسبوک به شما اعتماد می کند.

اگر هر روز بخش فروش شما مجبور باشد به سوال های تکراری مشتریان جواب دهد خسته می شود و انرژی اش هم کم می شود اما، اگر در سایت بازاریابی شرکت خود بخشی را برای پاسخگویی به سوالات پرتکرار مشتریان اختصاص دهید طبیعتا می توانید مشتری را ابتدا به سایت ارجاع دهید و اگر مشکلش رفع نشد آنگاه می تواند با بخش بازاریابی و فروش شرکت تماس بگیرد.

هر وقت مطلب یا پروژه هایتان را در سایت بازاریابی شرکتتان به نمایش می گذارید سبب می شوید به راحتی مقاله  و مطالب از طریق لینک شبکه های اجتماعی سایت با دیگران share شود. پس طبیعتا به نفع شما خواهد بود و افراد زیادی با کسب و کارتان آشنا می شوند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  


 

شماره تماس جهت مشاوره!