آقای بازاریاب، حامی کالای ایرانی
?>

هر سایت بازاریابی بین المللی معمولا یک هدف مشترک با سایر سایت های رقیب خود دارد و آن این است که بازدید سایت خود را افزایش دهد و از این طریق بتواند با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کند.

با توجه به هدف بیان شده، لازم است که در ابتدا سایت بازاریابی بین المللی زیبا طراحی شود. زیبایی در طراحی سایت بازاریابی بین المللی تنها زیبایی دیداری نیست! بله طراحی چنین سایت هایی باید مردم پسند و متناسب با حوزه فعالیت هایشان باشد. در این حالت نیاز است که یک ایده ی حرفه ایی و عالی در طراحی سایت لحاظ شود تا بتوان از طریق چنین طراحی هایی مشتریان بیشتری را جذب کرد.

در یک سایت بازاریابی بین المللی باید به این نکته ها توجه کنید:

  • چیدمان سایت بازاریابی بین المللی باید کاربر پسند باشد. در واقع شما باید ابتدا بدانید که مشتریان شما با چه طراحی هایی ارتباط بهتری برقرار می کنند.
  • سایت بازاریابی بین المللی خوب نباید چیدمان شلوغ و در هم برهمی داشته باشد. در چنین صورتی مشتری نمی تواند با چنین سایتی ارتباط برقرار کند.
  • استفاده از رنگ هایی که متناسب با حوزه فعالیت سایت است نیز بسیار مهم می باشد. هر چه قدر این توازن بیشتر رعایت شود سایت زییایی و جلوه بیشتری می یابد.
  • گاهی نیاز به تحرک نیز هست! ممکن است برای شما این سوال پیش آید که تحرک در یک سایت بازاریابی بین المللی به چه معناست؟ منظور ما این است که شما می توانید برای این که به سایت خودتان رنگ و رویی تازه دهید از تصویر های متحرک یا جلوه هایی خاص و ویژه استفاده کنید.
  • به روزرسانی ها نیز بسیار مهم است. در سایت هایی که بازاریابی بین المللی انجام می دهند اگر به روز رسانی صورت نگیرد مخاطبان خود را از دست خواهند داد. اگر به روزرسانی های سایت شما به موقع و با فواصل زمانی نزدیک انجام شود. هم مخاطبان خود را راضی نگه داشته اید و هم موتور های جستجو به سایت شما رتبه ی بهتری را خواهند داد. این امر سبب می شود ترافیک سایت شما بالا رود.

امیدواریم این مطالب بتواند به شما در داشتن یک سایت بازاریابی بین المللی خوب کمک شایانی کرده باشد.


ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

 

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *