زمانی که مشتری اوه می گوید

زمانی که مشتری اوه می گوید

در کوتاهترین زمان تمام ویژگی های محصول یا خدمات خود را بیان کنیم و البته برای این که در زمان خود و مشتریان صرفه جویی کنیم اصل خلاصه سازی را فراموش نکنیم. در مرحله بعدی نیاز است که به طور واقع بینانه اگر محصول یا خدمات ما کمی و کاستی ایی دارد برای مشتری شرح دهیم. ایجاد توازن بین مرحله قبلی و این مرحله در بازاریابی بسیار مهم است و می تواند در به وجود آمدن حس صداقت موثر باشد. زیرا اگر بازاریابی این دو مرحله را به خوبی انجام دهد مشتری به او بسیار راحت تر اعتماد می کند. آزمایش محصول در برابر مشتری قبل از خرید نیز سبب می شود مشتری سریع تر به درجه برانگیختگی برسد و آن اوه جادویی در بازاریابی را به زبان براند. البته در مورد خدمات کار سخت تر است زیرا، خدمات قابلیت آزمایش در برابر مشتری را ندارند و در این مورد ارائه ضمانت نامه می تواند کارگشا باشد.

آیا اوه در بازاریابی مُسری است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بیان واژه اوه در بازاریابی مسری است. یعنی اگر مشتریانمان حس خوب اوه را تجربه کنند مطمئن باشیم که این حس خوب را به افراد بسیاری منتقل می کنند و به یکی از حامیان پر و پا قرص ما تبدیل می شوند. اوه اثرگذاری ویروسی دارد و اگر مالک کسب و کاری بتواند بازاریابی را استخدام کند که توانایی ایجاد واژه اوه را در مشتریانش داشته باشد بدون شک نسبت به رقبای خود به برتری دست خواهد یافت. اوه چیزی است که می توان یک نام تجاری را از سایر کسب و کار ها متمایز کند. ایجاد اوه هیچ زمان تصادفی نبوده است و برای رسیدن به این مرحله باید از استراتژی های خاصی برای جلب توجه مشتریان خود استفاده نماییم.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media