زبان بدن در کسب و کار ؛ مارک بودن

مارک بودن یک متخصص علوم رفتاری و زبان بدن است. وی سالانه با برگزاری کنفرانس های متنوع به نقاط مختلف دنیا سفر می کند و در زمینه ارتباطات کلامی و غیر کلامی در زمینه کسب و کار، مطالب ارزشمندی را ارائه می دهد. وی مدرس زبان بدن افراد مهمی از جمله روسای جمهور کشورهای مختلف، سیاستمداران به نام و مدیران شرکت های چند ملیتی است.  وی تا کنون در حوزه زبان بدن سه کتاب را به چاپ رسانده است که پر فروشترین آنها، کتاب زبان بدن در کسب و کار است که بخشی از پیشگفتار آن در زیر آمده است:

«به گفته یکی از مدیران ارشد بازار سهام لندن، از هر پنج ارتباط کلامی، چهار تای آنها ناموفق است. به این معنی که اغلب رهبران، مدیران، کارفرمایان و فروشندگان، هنگام صحبت با افرادی که در رابطه با کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار هستند، تأثیر بسیار کمی دارند. اگر با این حقیقت موافق باشید که برتری در ایجاد ارتباط، یک امر کلیدی در هر کسب و کار است، در این صورت بخش بزرگی از ارتباطات انسانی به صورت غیر شفاهی روی می دهد، هنگام صحبت کردن با همکاران، مشتری ها و مافوق هایتان، چگونه می توان با استفاده از “زبان بدن” تأثیرگذار و مجذوب کننده بود؟ همیشه برتری داشت، اعتماد دیگران را جلب کرد، و از ارتباطات خود در راستای گسترش کسب و کار خود بهره برد.

زبان بدن در کسب و کار ؛ مارک بودن

اگر می خواهید در ارتباطاتی از قبیل سخنرانی، جلسات گروهی، مصاحبه و نقد، گفتگوهای دو نفره، گپ های دوستانه، و حتی حضور در رسانه، جلب اعتماد کنید و برای همه سودمند باشید، می توانید از همین الان با کسب مهارت های فیزیکی که در این کتاب شرح داده شده است، یادگیری یک سیستم جدید و قدرتمند را آغاز کنید که شما را از جمع عامه مردم جدا می کند و کمکتان می نماید تا ارتباطات خود را با اعتماد به نفس کامل برقرار کنید.

اگر می خواهید دقیقا متوجه شوید که این مهارت های جدید چرا و چگونه مؤثر واقع می شوند، فصول این کتاب را عمیقا مطالعه کنید، تمرینات آن را انجام دهید، و بررسی های موردی “از فرضیه تا عمل” را به خاطر بسپارید. این موارد، به عنوان منبعی جانبی برای بالا بردن سطح مهارت و استعدادهای فردی در یادگیری زبان بدن، در کتاب حاضر گنجانده شده است. اما اگر بخواهید سریعتر متوجه شوید که برای کسب اعتماد، دقیقا چه کارهای فیزیکی باید انجام دهید، می توانید از مقدمه چشم پوشی کنید و مستقیم به سراغ “خلاصه نکات فصول” و قسمت های عملی “تمرین” بروید.»

آموزش بازاریابی در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده

ما در کلینیک مشاوره بازاریابی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط اینجانب مدیریت می شود. در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده ام. به لطف خدا و همچنین اعتماد صاحبین صنایع به تجارب عملیاتی خوبی دست پیدا کردم که امیدوارم برای علاقه مندان عرصه تولید و کارآفرینی جذاب و عملیاتی باشد.

ما به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های تحقیقات بازاریابی، بازاریابی بین الملل، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی میدانی، پلن فروش و در نهایت طرح ریزی برنامه جامع امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی، خدماتی و یا توزیعی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالبی خواهد رسید. تیم مشاوره ما به حدی از کار خود مطمئن است که بعد از جلسه مشاوره در صورتی که شما یک بیزنس پلن قوی داشته باشید حاضر خواهد بود در برنامه بازاریابی شما مشارکت کند و از مقام طرح ریزی به مرحله نظارت و اجرا نیز گام بردارد.

فرم در خواست مشاوره بازاریابی صنعتی رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی مشاور(روی عکس کلیک کنید)





شما می توانید به جای فرم بالا پیام صوتی خود را از طریق شماره زیر برای ما ارسال کنید؛ دوستان ما با شما تماس خواهند گرفت (:

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده  | فرم درخواست مشاوره بازاریابی صنعتی

 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

5 دیدگاه روشن زبان بدن در کسب و کار ؛ مارک بودن

  • Avatar

    سلام
    یکی از موقعیت هایی که می توان از زبان بدن بیشترین بهره برداری را نمود دیپلماسی است . هرچند که شاید موضوع دیپلماسی به موضوع سایت ارتباطی نداشته باشد اما به هر تقدیر وقتی صحبت از منافع باشد موضوع را می توان با اندکی تخفیف یکسان در نظر گرفت .در موضوع دیپلماسی منافع ملی یا کشوری مد نظر است در موضوع بازاریابی فروش منافع شخصی و شرکتی مورد توجه قرار می گیرد.
    یکی از مهم ترین کاربرد های زبان بدن برای بیان نظرات و احساسات درونی در مذاکرات سیاسی میان سران کشور هاست
    باتیزبینی برروی رفتارهای مقامات کشورها با هم می توان از اشتیاق طرف مقابل به ایجاد ارتباط پی برد
    دگمه های باز کت دیپلمات ؛دست باز یا بسته در دست دادن ؛پاروی پا انداختن در نشستن اخم کردن و یا لبخند زدن نشانه های جدی ابراز حس واقعی دیپلماتها است که به صورت رسمی و بیانی و کتبی ابلاغ نمی شود ولی کاملا قابل استناد و بهره برداری است

  • Avatar
    حمید سیامک نژاد

    با سلام و وقت بخیر
    بسیار ممنون بابت معرفی کتاب زبان بدن در کسب و کار (مارک بودن)

  • Avatar
    حمید سیامک نژاد

    آیا این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و میتوان آن را تهیه کرد؟
    ممنون

    • Avatar

      سلام دوست عزیز
      بله شما می توانید ترجمه این کتاب را با همین عنوان از بازار تهیه فرمایید…

  • Avatar

    ممنون مطلب خوبی بود

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!