روانشناسی مصرف کننده/ T.L. Brink

روانشناسی مصرف کننده/ T.L. Brink


اگر شما آماده برای شروع یک کسب و کار جدید و یا راه اندازی یک محصول جدید هستید، نیاز به این کتاب خواهید داشت. اگر چه بسیاری از کارآفرینان ساعات کار طولانی را مشغول به کار هستند و یا بسیاری از محصولات جدید، نما و ظاهری خوب دارند، ولی بسیاری از آنها در انتها با شکست مواجه می شوند. بعضی از این شکست ها ممکن است به علت عدم تلاش بازاریابان و شاید به علت عدم داشتن بینش درست به ذهن مصرف کنندگان به وجود آمده باشند. اگر یک کارآفرین از نظر و خواسته مشتری در ایجاد و حتی در حین کسب و کار و اهداف خود بهره نبرد، به احتمال زیاد به هدف و مقصدی که در حال پروراندن در ذهن خود بوده و برای آن برنامه ریزی کرده است، نخواهد رسید. با توجه به مسئله اهمیت وجود مشتری و فراهم کردن راه کارهایی برای رفع نیاز او، سازمان ها با بازار به شدت رقابتی رو به رو هستند. این کتاب با معرفی یازده مانع بزرگ در مقابل شما و چگونگی غلبه بر آنها، می تواند راهنمای خوبی برای یک کسب و کار باشد، همچنین این کتاب به عنوان منبع درسی برای دوره رفتار مصرف کننده در دانشگاه وابسته به اتحاد جهانی سازمان ملل متحد، برای فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه معرفی شده است.

این کتاب شامل ۱۱ فصل می باشد که در ابتدای هر فصل آن، یک چشم انداز و یک نتیجه بیان می شود و در ادامه فصل شرح این نتیجه آورده شده است. فصول شامل موارد زیر می باشد:

  1. شناخت و رویارویی با رقیب نهایی خود
  2. چگونگی روند تصمیم گیری مشتریان
  3. قایم موشک بازی تبلیغات
  4. فراتر از تکراری و کلیشه ای بودن باشیم
  5. شناخت قدرت هیجان و احساس
  6. همه چیز فقط قیمت نیست!
  7. ایده جدید و نوآوری
  8. شرکت های رقیب
  9. مشتری باید حرف بزند
  10. تحقیقات بازاریابی
  11. بازگشت مشتری

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتساپ
آخرین مقالات

راهنمای جامع صادرات روغن موتور به نیجریه: بازارها، فرصت‌ها و نکات کلیدی

صادرات روغن موتور به کامرون: راهنمای جامع موفقیت در بازار آفریقا

صادرات روغن موتور به بورکینافاسو: نکات کلیدی و راهنمای موفقیت

صادرات روغن موتور به غنا

صادرات روغن موتور به ساحل عاج

صادرات فرش به افریقا 

صادرات روغن موتور به دبی

تحقیقات بازار صادرات در دبی 

 تحقیقات بازاریابی در چاد

صادرات روغن موتور به دبی

فهرست مطالب