دلچه و گابانا یکی از معروف ترین نام های فشن دنیا می باشند. این برند توسط دومینکو دلچه و استفانو گابانا در حوالی شهر میلان شکل گرفت. دلچه طراحی فشن را آموخت و در یک کارگاه کوچک خانوادگی مشغول به کار شد اما، گابانا در زمینه فشن اطلاعاتی نداشت و طراحی گرافیک خوانده بود. این دو شخص به صورت کاملا اتفاقی یکدیگر را در محل کارشان در یک کارگاه هنری ملاقات کردند و در سال ۱۹۸۲ میلادی شغل حرفه ایی و مشترک خود را آغاز نمودند، آن ها تصمیم گرفتند نام برند خود را با توجه به اسم خودشان دلچه و گابانا بگذارند.

 

در سال ۱۹۸۶ میلادی آن ها نخستین مجموعه زنانه خود را ارائه کردند اما، این برند به سرعت محبوب شد و در عرصه لباس شنا و لباس های کشباف شهرت یافت، در این هنگام خالقان این برند محبوب تصمیم گرفتند وارد دنیای مردان و عطر شوند و در سال ۱۹۹۰ میلادی این آرزو را عملی کردند. اولین فروشگاه دلچه و گابانا در توکیو افتتاح شد و بعد از آن در هنگ کنگ، میلان و لندن فعالیت های گسترده ایی انجام دادند.

طراحی این برند معروف نیز بسیار منحصر به فرد و خاص است. دلچه و گابانا برای طراحی از فیلم های ایتالیایی الهام می گیرند، دلچه معتقد است که؛” ما مجموعه خود را مانند یک فیلم طراحی می کنیم، به یک داستان فکر می کنیم و در نهایت لباس ها را متناسب با آن طراحی می کنیم.”

هدف اصلی ای این برند توجه به مناسب ترین و شیک ترین مدل است و گرایش های فصلی در اولویت بعدی قرار دارد .

  • کت و شلوار های راه راه باریک گنگستری…
  • کت هایی که به شکل اغراق آمیزی طرح دار و تزیین شده است…
  • رنگ سیاه و جذاب….
  • مدل های زنانه ساده و بی نهایت فریبنده…

برند دلچه و گابانا را تا اوج قله های پیشرفت پیش برده است.

 

دلچه و گابانا از نام اصلی خود برای کالا های لوکس، رسمی و دائمی مجموعه خود استفاده می کنند. در طراحی این کالا ها توجه به سلیقه ها و گرایش های طولانی مدت اساسی ترین هدف است و تغییر فصل در اولویت قرار نمی گیرد. نام برند اصلی را می توان بر روی لباس های شنا، عطر، کیف و عینک های آفتابی مشاهده کرد.

نام فرعی برند دلچه و گابانا در دنیای جوان ها بیشتر به چشم می خورد به عبارتی، اکثر مردم دنیا دلچه و گابانا را با این نام می شناسند و به دی اند جی شهرت دارد. دی اند جی، غیر رسمی تر و جوان پسندتر می باشد، پر زرق و برق است و علاوه بر کیف، عطر و لباس، بیشتر بر روی جواهر ها و ساعت ها خودنمایی می کند. در برند فرعی دی اند جی به جای دنبال کردن گرایش های فصلی، گرایش های جدیدی خلق می شوند زیرا، بازار هدف این برند فرعی، جوان های سرتاسر دنیا می باشند.

دلچه و گابانا به کودکان هم توجه خاصی دارند و برند دیگری با نام دی اند جی جونی یور را ایجاد کرده اند، هدف اصلی این برند کودکان زیر ۱۱ سال می باشد، توجه به گرایش های فصلی در طراحی لباس های کودکان بسیار مهم تلقی می گردد.

 

دلچه و گابانا امروزه طراحی لباس های صنعت هالیوود را انجام می دهند و بهترین عطر مردانه را در دنیا عرضه می کنند که شهرت جهانی دارد.

رمز موفقیت دلچه و گابانا را می توان در توجه به بازار هدف دانست، آن ها به سلیقه گروه های مختلف توجه می کنند، برای مسن تر ها رسمی تر و برای جوان ها پرزرق و برق طراحی می کنند و حتی کودکان را هم در مجموعه خود قرا می دهند. تعریف متفاوتی از رنگ دارند و رنگ مشکی را به رنگی تجملی و جذاب تبدیل کرده اند، به بیان دیگر توجه به سلیقه مشتری برای آن ها سرمایه اصلی می باشد و این نقطه منحصر به فرد تمایز این برند همه پسند در دنیای فریبنده مد است به همین علت این برند معروف امروزه به” جورج و گیلبرت فشن ایتالیا” شهرت یافته است.


 

  • نویسنده : خانم مینا جعفر صابونچی، کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
111 دیدگاه در رمز موفقیت برند جورج و گیلبرت فشن ایتالیا…
  1. من به شخصه طرفدار برند D&Gهستم ممنون از مطالبتون

  2. مطالبتون در مورد برند خیلی عالی بود

  3. با سلام
    ضمن تشکر ازسایت فوق العاده کارا و مطالب ارائه شده و تشکر ویژه از خانم مینا جعفر صابونچی بابت مطالب ارائه شده.

    • مینا جعفر صابونچی ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۱:۳۸ پاسخ

      با سلام و ادب خدمت آقای صدیقی
      سپاس از اینکه سایت خود را دنبال می کنید
      از لطف جنابعالی بی نهایت سپاسگزارم
      بزرگوارید

  4. باسلام و احترام، بسیار عالی و مفید بود، مخصوصا اینکه برند یکی از مباحث روز دنیا میباشد.

  5. شهرام عزیزیان صومعه ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۷ پاسخ

    با سلام
    تشکر از مطلب خوب و مفیدشما

  6. باسلام.تشکرازمطلب خوب شما.

  7. اینکه دولچی اند گابانا طیف گسترده ای از سلایق رو در طراحی های خودش مدنظر قرار میده و سعی میکنه تقریباً نظر تمامی سنین رو به خودش معطوف کنه شاید یکی از دلایل محبوبیتش باشه..

  8. باسلام ممنون از مطلب جالبتون

  9. با سلام.مطالب خوبی بود
    موفق باشید

  10. مینا الماس زاده یاقوتی ۲۴ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۲۰:۲۲ پاسخ

    با سلام .
    خانم صابونچی با تشکر از مطلب شما .دونستن تاریخچه مارک D&G برام جالب بود . ممنون

  11. درود بر همگي،
    به مطلب بسيار خوب و با ارزشي اشاره نموديد كه اميدوارم مورد توجه توليدكنندگان داخلي هم قرار گيرد و شاهد هر چه بيشتر اقتصاد كشورمان باشيم.
    ب اسپاس

  12. با سلام
    ضمن خسته نباشید خدمت شما ، مطلب بسیار مفید و آموزنده ای بود .
    با سپاس فراوان

  13. با سلام و احترام
    دلیل موفقیت برند دلچه و گایانا، توجه به سلیقه طولانی مدت مخاطب دانست، هر بدندی اگر به این نکته توجه کند و بر آن متمرکز شود، موفق خواهد شد.
    خانم صابونچی از مطالب خوبتون سپاسگزارم.

  14. با سلام و احترام
    ممنون از مطالب خوبتون

  15. با سلام و عرض احترام
    مطالب خیلی جالب و با ارزش بود ، امیدوارم مورد توجه تولید کنندگان کشورمان قرار گیرد.

  16. یا سلام و خسته نباشی بسیار جالب بود

  17. مطلب جالب بود اما به نظرم عنوان متن رو باید معرفی دی اند جی میگذاشتید تا رمز موفقیت آنها.در کل متن برند معرفی و تبلیغ میشود و فقط دوسه خط پایانی مختصرا به رمز موفقیت پرداخته شده.

  18. با سلام برای اینکه افراد بتوانند در کار خود موفق باشند باید به خلاقیت و نوآوری توجه لازم داشته باشند.

  19. خیییییلی جالب بود چون هیچ چیز راجع به D&G نمیدونستم .
    حیطه فعالیتشون هم خیلی بیشتر از اون چیزیه که فکرشو میکردم .

  20. ندا حفاری قاضیجهانی ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۶:۰۸ پاسخ

    سلام
    بسیار جالب و خواندنی بود ، ممنون

  21. با سلام و ارادت
    سرکار خانم صابونچی عزیز ممنونم از مطالب خوب و جذابتان.موفق و پیروز باشید.
    با تشکر
    سمیرا نیکو

  22. با سلام
    بسيار ممنونم از مطالب شما نكات جالبي داشت

  23. با سلام ،
    ضمن تشکر از مطالب مفید ارائه شده ، و همچنین سایت فوق العاده کارآرا، لذا خواهشمند است در خصوص بازار سرمایه گزارشات تحلیلی ارائه فرمائید.
    با تشکر

    • مینا جعفر صابونچی ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۵:۰۹ پاسخ

      با سلام و احترام خدمت آقای صدیقی همراه همیشگی سایت ……
      ان شاالله همکاران در این زمینه فعالیت خواهند کرد
      زنده باشید

  24. با تشکر بسیار عالی

  25. با تشكر از مطالب به جا و پر بار شما

  26. سیده سکینه محمدی پیر محله ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۲:۲۸ پاسخ

    خیلی عالیه که با پیشینه موفقیت افراد اشنا میشیم و میتونه خلاقیت های ما رو هم شکوفا کنه

    • مینا جعفر صابونچی ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۵:۱۳ پاسخ

      با سلام و احترام خدمت شما گرامی
      ان شاالله همانگونه که فرمودید باشد
      بسیار خرسندم که مطلب را مطالعه فرمودید
      درپناه خدا موفق باشید

  27. سلام
    خیلی هم عالی.همیشه برام سوال بودD&G مخفف چیه. ممنون از مطلب جالب و زیبا تون

  28. با عرض سلام و ادب ، خیلی جالب و قشنگ بود . ممنون از مطالب تون

  29. با سلام و ادب
    مطلب جالبی بود واقعا.من به شخصه دوست داشتم بدونم که مارک D&G مخفف چه اسمی است.با تشکر از نویسنده خوب این مطلب.

  30. درود و عرض احترام خدمت خانوم صابونچی عزیز
    سپاس بابت زحمات شما…خیلی جالب بود مطلب به خصوص دیدگاه دلچه، که یک داستان فرضی را در نظر می گیرند و نیاز های آن داستانررا بر طرف می کنند….در حقیقت یک جور نیاز سازی برای آدم های داستان واقعی زندگی است به نظر من… که ایده ی خیلی کارآمدی ست…
    به امید موفقیت های روز افزون برای شما

    • مینا جعفر صابونچی ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۰:۱۰ پاسخ

      با سلام به هانیه عزیز من
      برای بنده مایه افتخار است که اشخاصی چون شما مطلب را مطالعه میکنند…..
      بله درست است. …
      دلچه و گابانا فوق العاده خلاق هستند
      بنده نیز توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم

  31. با سلام
    مطالب ارائه شده مثل همیشه عالیست .

  32. ممنون از بیان راه وروش بزرگان دنیای مد از نظر من بسیار ساده است و شفاف اینکه دنبال فکر خود برویم وحقیقتی که تمام آنهایی که این راه را رفتن صادقانه این موضوع را مطرح می کنند نکته این جاست که ما خود باوری لازم را نداریم ونمی خواهیم قبول کنیم که انسان خلاق اینقدر توانایی دارد

  33. باسلام
    مطالب خوبی بود استفاده کردیم

  34. باسلام و عرض ادب
    سرکارخانم صابونچی، مقاله ی شما مورد مطالعه قرار گرفت، بسیار سلیس، روان و آموزنده بود، مخصوصا جذاب به دلیل اینکه تاریخچه ی نامگذاری این برند را مطرح نمودید، ضمن عرض تشکر و قدردانی، برای شما آرزوی سلامت و پایداری را از خداوند مهربان خواستارم.
    باسپاس بیکران

    • مینا جعفر صابونچی ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۶:۵۸ پاسخ

      با سلام و ادب خدمت شما بزرگوار
      بسیار خرسندم که مطلب برای شما جذاب بوده است
      از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم
      توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم

  35. سرکارخانم صابونچی، مقاله ی شما مورد مطالعه قرار گرفت، بسیار روان و آموزنده بود، با توجه به رزومه سرکار درمورد جمع آوری مطالب شيوا اين مورد نيز مانند مطالب گذشته بسيار جذاب و خواندنی بود . برای سرکار و تيم مسترويزيتور آرزوی سلامتی و موفقيت دارم

    • مینا جعفر صابونچی ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۷:۰۰ پاسخ

      با سلام و احترام خدمت شما بزرگوار
      برای بنده مایه افتخار است که اشخاصی چون شما مطلب را مطالعه فرمودید …..
      در پناه خداوند متعال شاد و موفق باشید

  36. سلام
    مطالبی که ارایه نمودید آموزنده بود وتفکر آمیز سپاس

  37. سلام
    مطالبتون آموزنده بود وتفکر آمیز سپاس

  38. سلام ممنوونم از مطلب جذابتون
    من خیلی لذت بردم وبسیار برام جذاب بود موفق باشین.

  39. حميده محمدرضانژاد ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۰۱:۵۰ پاسخ

    با سلام و خسته نباشيد
    مطالب بسيار اموزنده و جالبي بود

  40. با سلام
    مرسی از مطالبتون.خوب بود و استفاده کردم

  41. حميده محمدرضانژاد ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۰۱:۵۲ پاسخ

    با سلام و خسته نباشيد
    مطالب خيلي اموزنده اي بود

  42. با سلام
    خیلی خوب بود خصوصا در نظر گرفتن سن افراد.

  43. فاطمه آسرایی ایمانی ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۰۲:۳۵ پاسخ

    باسلام.ممنون از مطلب جالب و آموزنده شما

  44. باسلام
    بسيار عالي بود ممنونم از زحمات شما

  45. بسیار عالی بود. سپاس

  46. مجيد محمديان
    با سلام و سپاس فراوان از مطالب آموزندتون

  47. باسلام وخداقوت تشکرازمطالبتون استفاده کردم

  48. با سلام و سپاس از مطالب خوب و آموزنده خدا قوت

  49. با سلام و عرض ادب بلتشکر از مطالب ارزنده شما

  50. ریحانه علی زاده باقری قریه ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۵ در ۱۵:۱۱ پاسخ

    سلام .از مطالبتون استفاده کردم مفید بود .ممنون و خسته نباشید .

  51. با سلام
    ممنون بسیار عالی بود

  52. با سلام و تشکر
    ممنون جالب بود .

  53. با سلام
    همانطور که اشاره شد بی شک رمز موفقیت و جهانی شدن دلچه و گابانا را می توان توجه به بازار هدف و کلیه سلایق مشتریان در همه گروههای سنی دانست . ولی به نظر من همه این نکات اشاره شده و آموزنده می بایست سرلوحه ما در شرکتهای داخلی باشد تا ما هم در هر صنعتی بتوانیم چنین موفقیتهایی را کسب نماییم.
    با تشکر از مطلب آموزنده و بسیار خوب

  54. جالب بود مطلبتون و اطلاعات عمومی من اضافه کرد

  55. با سلام
    ممنون بابت مطالب جذاب وعالیتون
    من هم با نظر دوست عزیزمون خانم عمومی موافق هستم که رمز موفقیت این برند توجه به همه گروه سنی میباشد.
    باتشکر

  56. سلام
    لطفا باز هم راجب بقیه برندهاي نامي و معروف دنیا مطلب بزارید ، خیلی جالب و خواندنی بود
    ممنونم

  57. محمدجواد کاویی دیلمی ۳ خرداد, ۱۳۹۵ در ۱۸:۱۲ پاسخ

    باسلام و تشکر از زحمات سرکار خانم صابونچی اطلاعات مفیدی درباره این برند اعلام کردند که برایم جالب بو د و از همه مهمتر توانایی همکاری و مشارکت خوب دو نفر برای موفقیت در این برند

  58. با عرض سلام و خسته نباشید
    بسیار عالی بود


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.