رمز-موفقیت-برند-جورج-و-گیلبرت-فشن-ایتالیا…, بزاززاده

رمز موفقیت برند جورج و گیلبرت فشن ایتالیا…

رمز موفقیت برند جورج و گیلبرت فشن ایتالیا…

دلچه و گابانا یکی از معروف ترین نام های فشن دنیا می باشند. این برند توسط دومینکو دلچه و استفانو گابانا در حوالی شهر میلان شکل گرفت. دلچه طراحی فشن را آموخت و در یک کارگاه کوچک خانوادگی مشغول به کار شد اما، گابانا در زمینه فشن اطلاعاتی نداشت و طراحی گرافیک خوانده بود. این دو شخص به صورت کاملا اتفاقی یکدیگر را در محل کارشان در یک کارگاه هنری ملاقات کردند و در سال ۱۹۸۲ میلادی شغل حرفه ایی و مشترک خود را آغاز نمودند، آن ها تصمیم گرفتند نام برند خود را با توجه به اسم خودشان دلچه و گابانا بگذارند.

 

در سال ۱۹۸۶ میلادی آن ها نخستین مجموعه زنانه خود را ارائه کردند اما، این برند به سرعت محبوب شد و در عرصه لباس شنا و لباس های کشباف شهرت یافت، در این هنگام خالقان این برند محبوب تصمیم گرفتند وارد دنیای مردان و عطر شوند و در سال ۱۹۹۰ میلادی این آرزو را عملی کردند. اولین فروشگاه دلچه و گابانا در توکیو افتتاح شد و بعد از آن در هنگ کنگ، میلان و لندن فعالیت های گسترده ایی انجام دادند.

طراحی این برند معروف نیز بسیار منحصر به فرد و خاص است. دلچه و گابانا برای طراحی از فیلم های ایتالیایی الهام می گیرند، دلچه معتقد است که؛” ما مجموعه خود را مانند یک فیلم طراحی می کنیم، به یک داستان فکر می کنیم و در نهایت لباس ها را متناسب با آن طراحی می کنیم.”

هدف اصلی ای این برند توجه به مناسب ترین و شیک ترین مدل است و گرایش های فصلی در اولویت بعدی قرار دارد .

  • کت و شلوار های راه راه باریک گنگستری…
  • کت هایی که به شکل اغراق آمیزی طرح دار و تزیین شده است…
  • رنگ سیاه و جذاب….
  • مدل های زنانه ساده و بی نهایت فریبنده…

برند دلچه و گابانا را تا اوج قله های پیشرفت پیش برده است.

دلچه و گابانا از نام اصلی خود برای کالا های لوکس، رسمی و دائمی مجموعه خود استفاده می کنند. در طراحی این کالا ها توجه به سلیقه ها و گرایش های طولانی مدت اساسی ترین هدف است و تغییر فصل در اولویت قرار نمی گیرد. نام برند اصلی را می توان بر روی لباس های شنا، عطر، کیف و عینک های آفتابی مشاهده کرد.

نام فرعی برند دلچه و گابانا در دنیای جوان ها بیشتر به چشم می خورد به عبارتی، اکثر مردم دنیا دلچه و گابانا را با این نام می شناسند و به دی اند جی شهرت دارد. دی اند جی، غیر رسمی تر و جوان پسندتر می باشد، پر زرق و برق است و علاوه بر کیف، عطر و لباس، بیشتر بر روی جواهر ها و ساعت ها خودنمایی می کند. در برند فرعی دی اند جی به جای دنبال کردن گرایش های فصلی، گرایش های جدیدی خلق می شوند زیرا، بازار هدف این برند فرعی، جوان های سرتاسر دنیا می باشند.

دلچه و گابانا به کودکان هم توجه خاصی دارند و برند دیگری با نام دی اند جی جونی یور را ایجاد کرده اند، هدف اصلی این برند کودکان زیر ۱۱ سال می باشد، توجه به گرایش های فصلی در طراحی لباس های کودکان بسیار مهم تلقی می گردد.

دلچه و گابانا امروزه طراحی لباس های صنعت هالیوود را انجام می دهند و بهترین عطر مردانه را در دنیا عرضه می کنند که شهرت جهانی دارد.

رمز موفقیت دلچه و گابانا را می توان در توجه به بازار هدف دانست، آن ها به سلیقه گروه های مختلف توجه می کنند، برای مسن تر ها رسمی تر و برای جوان ها پرزرق و برق طراحی می کنند و حتی کودکان را هم در مجموعه خود قرا می دهند. تعریف متفاوتی از رنگ دارند و رنگ مشکی را به رنگی تجملی و جذاب تبدیل کرده اند، به بیان دیگر توجه به سلیقه مشتری برای آن ها سرمایه اصلی می باشد و این نقطه منحصر به فرد تمایز این برند همه پسند در دنیای فریبنده مد است به همین علت این برند معروف امروزه به” جورج و گیلبرت فشن ایتالیا” شهرت یافته است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

111 دیدگاه روشن رمز موفقیت برند جورج و گیلبرت فشن ایتالیا…

  • بهناز کریان

    من به شخصه طرفدار برند D&Gهستم ممنون از مطالبتون

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به خانم بهناز عزیز
      سپاس از زمانی که اختصاص می دهید

  • خدیجه نوروزی

    مطالبتون در مورد برند خیلی عالی بود

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به خانم خدیجه عزیز و همراه همیشگی
      از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم

  • محمدحسین صدیقی

    با سلام
    ضمن تشکر ازسایت فوق العاده کارا و مطالب ارائه شده و تشکر ویژه از خانم مینا جعفر صابونچی بابت مطالب ارائه شده.

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و ادب خدمت آقای صدیقی
      سپاس از اینکه سایت خود را دنبال می کنید
      از لطف جنابعالی بی نهایت سپاسگزارم
      بزرگوارید

  • آمنه رضایی

    باسلام و احترام، بسیار عالی و مفید بود، مخصوصا اینکه برند یکی از مباحث روز دنیا میباشد.

  • شهرام عزیزیان صومعه

    با سلام
    تشکر از مطلب خوب و مفیدشما

  • عزیزحیدری

    باسلام.تشکرازمطلب خوب شما.

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به جنابعالی
      از این که زمان گرانمايه خود را به خواندن مطلب اختصاص دادید مچکرم.

  • طاهره صالحی

    اینکه دولچی اند گابانا طیف گسترده ای از سلایق رو در طراحی های خودش مدنظر قرار میده و سعی میکنه تقریباً نظر تمامی سنین رو به خودش معطوف کنه شاید یکی از دلایل محبوبیتش باشه..

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به خانم طاهره
      بله رمز موفقیت دلچه و گابانا توجه به بازار هدف و مخاطب است
      موفق باشید عزیزم ….

  • فاطمه لطفی

    باسلام ممنون از مطلب جالبتون

  • با سلام.مطالب خوبی بود
    موفق باشید

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و احترام به شما …..
      سپاس از حسن توجه شما….
      موفق بشید

  • مینا الماس زاده یاقوتی

    با سلام .
    خانم صابونچی با تشکر از مطلب شما .دونستن تاریخچه مارک D&G برام جالب بود . ممنون

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به خانم یاقوتی عزیزم
      خواهش می کنم ….
      موفق و شاد باشید

  • درود بر همگي،
    به مطلب بسيار خوب و با ارزشي اشاره نموديد كه اميدوارم مورد توجه توليدكنندگان داخلي هم قرار گيرد و شاهد هر چه بيشتر اقتصاد كشورمان باشيم.
    ب اسپاس

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و تشکر از جناب جعفری
      ان شاالله اینگونه که فرمودید شود
      موفق و سربلند باشید

  • علی مرجانی

    با سلام
    ضمن خسته نباشید خدمت شما ، مطلب بسیار مفید و آموزنده ای بود .
    با سپاس فراوان

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و احترام خدمت آقای مرجانی
      سپاس از حسن توجه شما
      زنده باشید

  • با سلام و احترام
    دلیل موفقیت برند دلچه و گایانا، توجه به سلیقه طولانی مدت مخاطب دانست، هر بدندی اگر به این نکته توجه کند و بر آن متمرکز شود، موفق خواهد شد.
    خانم صابونچی از مطالب خوبتون سپاسگزارم.

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و احترام …..
      بله درست می فرمایید
      سپاس از همراهی شما بزرگوار

  • پریسا معبودی

    با سلام و احترام
    ممنون از مطالب خوبتون

  • حسین رجب پور

    با سلام و عرض احترام
    مطالب خیلی جالب و با ارزش بود ، امیدوارم مورد توجه تولید کنندگان کشورمان قرار گیرد.

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به آقای رجب پور
      ان شاالله آنگونه که فرمودید مفید واقع گردد
      موفق باشید

  • پدرام غلامی

    یا سلام و خسته نباشی بسیار جالب بود

  • عاطفه کریمی

    مطلب جالب بود اما به نظرم عنوان متن رو باید معرفی دی اند جی میگذاشتید تا رمز موفقیت آنها.در کل متن برند معرفی و تبلیغ میشود و فقط دوسه خط پایانی مختصرا به رمز موفقیت پرداخته شده.

  • سوسن اصغرپور

    با سلام برای اینکه افراد بتوانند در کار خود موفق باشند باید به خلاقیت و نوآوری توجه لازم داشته باشند.

  • خیییییلی جالب بود چون هیچ چیز راجع به D&G نمیدونستم .
    حیطه فعالیتشون هم خیلی بیشتر از اون چیزیه که فکرشو میکردم .

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به آقای سعیدی
      بزرگوارید…..
      خوشحالم که مطلب برای شما مفید بوده است.

  • ندا حفاری قاضیجهانی

    سلام
    بسیار جالب و خواندنی بود ، ممنون

  • سمیرا نیکو

    با سلام و ارادت
    سرکار خانم صابونچی عزیز ممنونم از مطالب خوب و جذابتان.موفق و پیروز باشید.
    با تشکر
    سمیرا نیکو

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به سمیرا خانم عززززززززززیزم
      سپاس بی کران از شما

  • با سلام
    بسيار ممنونم از مطالب شما نكات جالبي داشت

    • مینا جعفر صابونچی

      با عرض ادب به جنابعالی….
      سپاس از زمانی که اختصاص داده اید

  • محمدحسین صدیقی

    با سلام ،
    ضمن تشکر از مطالب مفید ارائه شده ، و همچنین سایت فوق العاده کارآرا، لذا خواهشمند است در خصوص بازار سرمایه گزارشات تحلیلی ارائه فرمائید.
    با تشکر

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و احترام خدمت آقای صدیقی همراه همیشگی سایت ……
      ان شاالله همکاران در این زمینه فعالیت خواهند کرد
      زنده باشید

  • آمنه رضایی

    با تشکر بسیار عالی

  • با تشكر از مطالب به جا و پر بار شما

  • سیده سکینه محمدی پیر محله

    خیلی عالیه که با پیشینه موفقیت افراد اشنا میشیم و میتونه خلاقیت های ما رو هم شکوفا کنه

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و احترام خدمت شما گرامی
      ان شاالله همانگونه که فرمودید باشد
      بسیار خرسندم که مطلب را مطالعه فرمودید
      درپناه خدا موفق باشید

  • روح الله رفعتی

    سلام
    خیلی هم عالی.همیشه برام سوال بودD&G مخفف چیه. ممنون از مطلب جالب و زیبا تون

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و سپاس از شما بزرگوار ….
      خوشحالم که مطلب برای شما مفید بوده است

  • رسول عظیمی

    با عرض سلام و ادب ، خیلی جالب و قشنگ بود . ممنون از مطالب تون

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و سپاس از شما بزرگوار ….
      خوشحالم که مطلب برای شما مفید بوده است

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت آقای عظیمی
      با تشکر از حسن توجه شما

  • کیمیا طلاگر

    با سلام و ادب
    مطلب جالبی بود واقعا.من به شخصه دوست داشتم بدونم که مارک D&G مخفف چه اسمی است.با تشکر از نویسنده خوب این مطلب.

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به خانم کیمیا عزیز
      سپاس از شما گرامی
      خوشحالم که مطلب برای شما مفید بوده است
      موفق باشید

  • هانیه رحمت آبادی

    درود و عرض احترام خدمت خانوم صابونچی عزیز
    سپاس بابت زحمات شما…خیلی جالب بود مطلب به خصوص دیدگاه دلچه، که یک داستان فرضی را در نظر می گیرند و نیاز های آن داستانررا بر طرف می کنند….در حقیقت یک جور نیاز سازی برای آدم های داستان واقعی زندگی است به نظر من… که ایده ی خیلی کارآمدی ست…
    به امید موفقیت های روز افزون برای شما

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به هانیه عزیز من
      برای بنده مایه افتخار است که اشخاصی چون شما مطلب را مطالعه میکنند…..
      بله درست است. …
      دلچه و گابانا فوق العاده خلاق هستند
      بنده نیز توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم

  • سیدمحسن اینانلو

    با سلام
    مطالب ارائه شده مثل همیشه عالیست .

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام
      و سپاس فراوان از الطاف همیشگی شما به بنده
      موفق باشید

  • فائزه جمشیدی

    ممنون از بیان راه وروش بزرگان دنیای مد از نظر من بسیار ساده است و شفاف اینکه دنبال فکر خود برویم وحقیقتی که تمام آنهایی که این راه را رفتن صادقانه این موضوع را مطرح می کنند نکته این جاست که ما خود باوری لازم را نداریم ونمی خواهیم قبول کنیم که انسان خلاق اینقدر توانایی دارد

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و ادب به خانم فائزه
      بله خودباوری لازمه هر کاری می باشد
      موفق و شاد باشید

  • رضا گلستانی پور

    باسلام
    مطالب خوبی بود استفاده کردیم

  • امیر اعرابی

    باسلام و عرض ادب
    سرکارخانم صابونچی، مقاله ی شما مورد مطالعه قرار گرفت، بسیار سلیس، روان و آموزنده بود، مخصوصا جذاب به دلیل اینکه تاریخچه ی نامگذاری این برند را مطرح نمودید، ضمن عرض تشکر و قدردانی، برای شما آرزوی سلامت و پایداری را از خداوند مهربان خواستارم.
    باسپاس بیکران

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و ادب خدمت شما بزرگوار
      بسیار خرسندم که مطلب برای شما جذاب بوده است
      از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم
      توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم

  • محرم رحمانی

    سرکارخانم صابونچی، مقاله ی شما مورد مطالعه قرار گرفت، بسیار روان و آموزنده بود، با توجه به رزومه سرکار درمورد جمع آوری مطالب شيوا اين مورد نيز مانند مطالب گذشته بسيار جذاب و خواندنی بود . برای سرکار و تيم مسترويزيتور آرزوی سلامتی و موفقيت دارم

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام و احترام خدمت شما بزرگوار
      برای بنده مایه افتخار است که اشخاصی چون شما مطلب را مطالعه فرمودید …..
      در پناه خداوند متعال شاد و موفق باشید

  • لیلا رفیعی

    سلام
    مطالبی که ارایه نمودید آموزنده بود وتفکر آمیز سپاس

  • لیلا رفیعی

    سلام
    مطالبتون آموزنده بود وتفکر آمیز سپاس

  • سلام ممنوونم از مطلب جذابتون
    من خیلی لذت بردم وبسیار برام جذاب بود موفق باشین.

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام خدمت خانم قنبری
      سپاس از زمانی که اختصاص داده اید
      موفق باشید

  • حميده محمدرضانژاد

    با سلام و خسته نباشيد
    مطالب بسيار اموزنده و جالبي بود

    • مینا جعفر صابونچی

      با عرض ادب خدمت خانم رضا نژاد
      سپاسگزارم
      در چناه خدا شاد و سربلند باشید

    • مینا جعفر صابونچی

      با عرض ادب خدمت خانم رضا نزاد
      سپاسگزارم
      موفق باشید

  • عاطفه سهیلی

    با سلام
    مرسی از مطالبتون.خوب بود و استفاده کردم

    • مینا جعفر صابونچی

      با عرض سلام و احترام خدمت شما
      از لطف جنابعالی بی نهایت مچکرم

  • حميده محمدرضانژاد

    با سلام و خسته نباشيد
    مطالب خيلي اموزنده اي بود

  • رضا گلستانی پور

    با سلام
    خیلی خوب بود خصوصا در نظر گرفتن سن افراد.

    • مینا جعفر صابونچی

      با عرض سلام و ادب خدمت شما
      سپاس گزار از توجه شما گرامی
      موفق و شاد باشید

  • فاطمه آسرایی ایمانی

    باسلام.ممنون از مطلب جالب و آموزنده شما

    • مینا جعفر صابونچی

      با سلام به خانم ایمانی عزیز
      ممنون از زمانی که به خواندن مطلب اختصاص داده اید
      زنده باشید

  • باسلام
    بسيار عالي بود ممنونم از زحمات شما

  • حسین داورپناه

    بسیار عالی بود. سپاس

  • مجيد محمديان
    با سلام و سپاس فراوان از مطالب آموزندتون

  • محمد رضا انصاری

    باسلام وخداقوت تشکرازمطالبتون استفاده کردم

  • محبوبه اصغری

    با سلام و سپاس از مطالب خوب و آموزنده خدا قوت

  • منصوره محمدی

    با سلام و عرض ادب بلتشکر از مطالب ارزنده شما

  • ریحانه علی زاده باقری قریه

    سلام .از مطالبتون استفاده کردم مفید بود .ممنون و خسته نباشید .

  • با سلام
    ممنون بسیار عالی بود

  • راضیه اژدری

    با سلام و تشکر
    ممنون جالب بود .

  • الهام عمومی

    با سلام
    همانطور که اشاره شد بی شک رمز موفقیت و جهانی شدن دلچه و گابانا را می توان توجه به بازار هدف و کلیه سلایق مشتریان در همه گروههای سنی دانست . ولی به نظر من همه این نکات اشاره شده و آموزنده می بایست سرلوحه ما در شرکتهای داخلی باشد تا ما هم در هر صنعتی بتوانیم چنین موفقیتهایی را کسب نماییم.
    با تشکر از مطلب آموزنده و بسیار خوب

  • عاطفه راه داده

    جالب بود مطلبتون و اطلاعات عمومی من اضافه کرد

  • پریسا جوانی

    با سلام
    ممنون بابت مطالب جذاب وعالیتون
    من هم با نظر دوست عزیزمون خانم عمومی موافق هستم که رمز موفقیت این برند توجه به همه گروه سنی میباشد.
    باتشکر

  • سلام
    لطفا باز هم راجب بقیه برندهاي نامي و معروف دنیا مطلب بزارید ، خیلی جالب و خواندنی بود
    ممنونم

  • محمدجواد کاویی دیلمی

    باسلام و تشکر از زحمات سرکار خانم صابونچی اطلاعات مفیدی درباره این برند اعلام کردند که برایم جالب بو د و از همه مهمتر توانایی همکاری و مشارکت خوب دو نفر برای موفقیت در این برند

  • امیر اعرابی

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بسیار عالی بود

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!