خانم مینا جعفر صابونچی

مینا جعفر صابونچی

بسمه تعالی

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی


 

تحصیلات:

کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل دانشگاه پیام نور واحد کرج، سال ۱۳۹۲

کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور واحد دماوند، سال ۱۳۸۸

دیپلم تجربی سال ۱۳۸۳

گواهینامه دوره آموزش تربیت مربی پیش دبستانی به مدت ۱۲۰ ساعت، سال ۱۳۸۴- تهران

گذراندن دوره کارگاه های نویسندگی و محتوا زیر نظر ستاد اقامه نماز استان تهران سال۱۳۸۸

افتخارات:

نفر سوم دانشجویان فارغ التحصیل برگزیده کشور در دانشگاه پیام نور در مقطع ارشد در سال ۱۳۹۲

نویسنده برگزیده استان تهران در سه دوره متوالی در مسابقات نویسندگان جوان و جوانان نویسنده در سال های ۱۳۸۸-۱۳۸۹-۱۳۹۰

سوابق اجرایی:

همکاری با سایت مستر ویزیتور از سال ۱۳۹۴ تاکنون

مسئول بخش content marketing سایت مستر ویزیتور/ mrvisitor.ir (در حال حاضر)

مدیر بازاریابی دیجیتالی سایت مستر ویزیتور/ mrvisitor.ir (در حال حاضر)

مشاور بازاریابی شرکت میدون و برنامه پایش صدا و سیما (در حال حاضر)

مدیر بازاریابی محتوا شرکت تحقیقات بازاریابی ایده/ mrioi.com (در حال حاضر)

فعال در بخش content marketing   شرکت ویکی مارت در سال ۱۳۹۵

فعالیت در زمینه بازاریابی توریسم و بازاریابی محتوا به صورت پروژه ایی با شرکت های مختلف در داخل ایران:

  • سایت اسماعیلی،
  • سایت خیام الکتریک،
  • سایت خشکبار اعتماد،
  • سایت روغن موتور اویل کو،
  • سایت جواهرفروشی اونیکست،
  • سایت کلنیک صفا،
  • سایت ویلای لوکس،
  • سایت آرون صدرا،
  • سایت آرتین گروپ،
  • سایت انیم استار،

انجام پروژه های تامین محتوا در خارج از ایران

همکاری با بخش ستاد اقامه نماز در بخش تدوین محتوا، مسابقات و ارایه قطعه های ادبی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰

تدریس در پیش دبستانی شهید باقری و شهید بهشتی در سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵

پژوهش ها:

  • چالش های بازاریابی توریسم و ارائه راهکا های برون رفت از آن در ایران
  • مشکلات برند سازی درایران و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان
  • شناسایی و رتبه بندی موانع بازاریابی مربوط به کانال های توزیع فروش محصول های ایران خودرو با استفاده از فرآیند AHP
  • ارایه بیش از ۱۷۰۰ مطلب در زمینه اصول بازاریابی و بازاریابی گردشگری در سایت مستر ویزیتور

مقاله ها:

  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقاصد گردشگری مذهبی ایران

کتاب های تالیف شده:

  • تالیف کتاب “بازاریابی به شیوه فولکلوریک”، نشر طلایی،۱۳۹۵
  • تالیف کتاب “زبان بدن در بازاریابی و فروش “، نشر طلایی، ۱۳۹۵
  • تالیف کتاب ” نترس کارآفرین شو “، نشر طلایی، ۱۳۹۶
  • تالیف کتاب ” چیدمان فروشگاهی، بچین و بفروش ” نشر طلایی، ۱۳۹۶

کنفرانس ها:

  • برند سازی و تاثیر آن بر رضایت مشتریان

علایق پژوهشی:

  • اصول بازاریابی، فروش و برند سازی، تبلیغات، بازاریابی توریسم و بازاریابی محتوا

 

کانال های ارتباطی، جهت برقراری ارتباط مستقیم:


  • Email: minasaboonchi@yahoo.com
    • Telegram: @minasaboonchi