جاده پر پیچ و خم نفوذ به ذهن در دنیای تبلیغ

نفوذ به ذهن انسان سخت است به خصوص اگر قصد داشته باشید در دنیای تبلیغ گام بگذارید. اگر کسی جلوتر از شما در ذهن مشتری شما با تبلیغ منحصر به فردی نفوذ کرده باشد چه؟ در نفوذ به ذهن مشتریان خود در فضای تبلیغ های گسترده امروزی باید اولین نفر باشید تا موفق شوید. همه افراد اولین ها را به خاطر دارند اما دومین ها سخت به ذهن می آیند چه رسد به این که قرار باشد محصول یا خدمتی از طریق دومین ها فروخته شود. پس باید در دنیای تبلیغات منحصر به فرد باشید چه بخواهید چه نخواهید…!!!

جاده کوهستانی دلفریب یا وحشتناک؟!

نفوذ به ذهن مشتری درست مانند یک جاده کوهستانی پر پیچ و خم است. گاهی حتی صعب العبور است و باید میان بُر زد. گاهی به تونل نیاز است و گاهی بهمن گیر، خلاصه نمی شود بدون فکر وارد این جاده شد. سخت و طاقت فرسا است اما، می ارزد… در عوض اگر راه نفوذ را بدانید از زیبایی های دلفریب جاده کوهستانی بی نصیب نیستید. بالاخره سود هم هست، منفعت هم پیدا می شود، وفاداری هم می آید خلاصه گویی بالای جاده کوهستانی زیبایی هستید که منظره دلفریب جنگل و آبشار های آن برای شما مثل بهشت است….امروزه صنعت تبلیغ  هنوز در عالم گذشته سیر می کند. این صنعت گمان می کند اگر با ترفند های دهه ۶۰ توانسته است در ذهن مشتری نفوذ کند پس حتما در دهه ۹۰ هم با این ترفند می شود کار خود را پیش برد و بسی خیال باطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل…

حنجره طلایی!

امرزه افراد مطلع زیاد هستند. این افراد با یک تبلیغ مسخ نمی شوند. جستجو می کنند، مقایسه می کنند و بهترین محصول و خدمات را از بین انبوهی از تبلیغ ها انتخاب می کنند و می خرند. جادوی دنیای تبلیغ در عصر حاضر به معنای نفوذ بر ذهن است. اما، چگونه، گاهی هیاهوی زیاد باعث می شود کمتر دیده شوید یا اصلا دیده نشوید. ارتباط زدگی مشکل اصلی تبلیغات امروزی است. اگر در تبلیغات خود کمتر هیاهو کنید بهتر می توانید بر رقبایتان غلبه کنید. اگر همه با بلندگو داد می زنند شما از حنجره طلایی خودتان استفاده کنید و مطمئن باشید که جواب می دهد!

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media