تکنیک های نوین بازاریاب/ایمان عزیزی, بزاززاده

تکنیک های نوین بازاریاب/ایمان عزیزی

(هرگز در مسیرهای پیموده شده گام برندارید، زیرا این راه تنها به همان جایی می‌رسد که دیگران رسیده‌اند.) « گراهام بل »
 
بعد از انقلاب صنعتی و ماشینی شدن تولیدات و به تبع آن افزایش میزان عرضه، کارخانه داران به این نتیجه رسیدند که برای اینکه بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند باید به معرفی و تبلیغ کالاهای خود بپردازند و بعد از گذشت مدت کوتاهی علم بازاریابی پایه گذاری شد. همه ما با تعریف بازاریابی آشنا هستیم و می‌دانیم که بازاریابی یکی از اصول اساسی در تجارت و کسب و کار موفق است. بازاریابی را بر اساس نوع و روش‌ها به انواع مختلفی تقسیم کرده‌اند و هر روز نیز تکنیک‌ها و روش‌های متنوع تری توسط بازاریابان سراسر جهان به قدرت این علم می‌افزاید.
امروزه در بازارهای‌گوناگون کسب و کار، تمرکز زیادی بربهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی وجود دارد. شرکتها در جستجوی روشهایی نوین برای انجام بهینه این وظایف خطیر در راستای کاهش هزینه‌ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش هستند. حتی در بازارهایی که با فشارها و مسائل درآمد و هزینه در مراحل گوناگون چرخه عمر محصول نهایی مواجه نیستند، تحولات سریع مسائل تکنولوژیک، مسائل و اقدامات تجاری، شرایط اقتصادی، جستجوی روشهای جدیدی را برای حل مشکلات قدیمی می‌طلبند. ضمن آنکه با توجه به تحولات مذکور، امروزه دیگر رویکرد بازاریابی سنتی پاسخگوی شرایط متغیر کنونی در حوزه‌های تجاری گوناگون نیست و شناسایی رویکردهای جدیدی برای مواجهه با این تحولات لازم و ضروری می‌باشد.
بسیاری از سازمانها و شرکتها با محدودیتهای بودجه‌ای بسیاری در عرصه تجارت مواجه‌اند و باید قابلیت آن را بیابند تا با حداقل منابع و سرمایه گذاری، حداکثر سود لازم را جهت بقا و ثبات خویش در بلندمدت کسب نمایند. امروزه روش‌های نوین بازاریابی به دنیا معرفی شده که از روش‌های قدیمی کاراتر، ارزان‌تر و موثرتر است. این روش‌ها می‌تواند سازمانها و شرکتها را در برگزیدن رویکردهای بازاریابی بهینه یاری کند و گامی در جهت افزایش سودآوری سازمانها با توجه به تحولات پرشتاب در عرصه‌های تجاری امروز باشد.
در این کتاب شما با انواع تکنیک‌های نوین بازاریابی آشنا می‌شوید، این کتاب در دوازده فصل به گونه‌ای نوشته شده است که شما می‌توانید هر کدام از این تکنیک‌ها را در فصلی مجزا به شکلی ساده و قابل فهم در عین حال کامل و بسیار کارا مطالعه نمایید. هر کدام از تکنیک‌ها را می‌توان هم به صورت مجزا و همچنین با ترکیب با سایر تکنیک‌ها در سازمان خود به کار بگیرید و از مزایای ارزشمند آن سود ببرید.
این کتاب نه تنها شما را با انواع تکنیک‌های نوین بازاریابی آشنا می‌سازد، بلکه در عین حال کوشیده است نکات تخصصی و کاربردی در هر کدام از تکنیک‌های نوین بازاریابی را به صورت کاملا اصولی و اثربخش ارائه داده تا شما با صرف زمان مناسب با آنها آشنا شوید. شما این کتاب را به دقت باید چندین بار و چندین بار مطالعه کنید، تا با مفاهیم اساسی تکنیک‌های نوین بازاریابی آشنا شوید و توسعه کسب و کار خود را بر اساس آنها به خوبی لمس کنید. امید است از خواندن این کتاب ارزشمند لذت ببرید.

مؤلف: ایمان عزیزی

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی صادراتی و صنعتی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 150 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و اکثرا مشاور بازاریابی صادراتی همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: Mrioi.com

موسسه تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا: Mrioi.co

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید