تفاوت پرسونال برند با شهرت ؟

هر قهرمانی، پهلوان نیست!

یکی از دوستان چند وقت پیش بهم پیامی داد که می خواد روی پرسونال برند (Personal Brand) خودش کار کنه تا بیشتر دیده بشه و خلاصه کسب و کارش رونق بگیره. در لابه لای حرف هایش گفت می خواد شهرت(Fame) پیدا کنه و مشهور(Famous) بشه .

تفاوت پرسونال برند با شهرت ؟

به او گفتم همان طوری که تفاوت است بین قهرمان شدن و پهلوان شدن؛ تفاوت است بین پرسونال برند و شهرت ؛ این کلیپ را تقدیمتان می کنم تا تفاوت بین برند سازی شخصی با شهرت را بیشتر درک کنیم! روایت است که در این مسابقه محمد علی کِلی، پهلوانِ قهرمان، پدر این بچه را در مسابقه شکست داده است. در ادامه پسر، برای انتقام شکست پدرش، خود به رینگ می آید و ادامه ….

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیتم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشتم و در کنار کارهای روزمره ام، روایت قهرمانان تولید و کارآفرینی کشورم را به نگارش در می آورم؛ چراکه به این اعتقاد دارم در کنار علم باید تجربه را نیز کسب کرد و چه بسا تجربه بالاتر از علم باشد!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

آمار بالای 85 هزار واحد صنعتی در کشور که بخش عمده ای از تولید ناخالص ملی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند از یک طرف و واحدهای صنعتی تعطیل شده از طرف دیگر، ضرورت بحث بازاریابی صنعتی را بیش از پیش نمایان می کند. من و دوستانم در راستای حمایت واقعی از کالا و خدمات ایرانی در امر تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صنعتی همت گماشتیم. شاید بتونیم کمکتون کنیم تا بدانید اندازه بازار شما چقدر است؟ سهم بازار رقبا چقدر است و تا چه اندازه شانس موفقیت دارید؟ البته در کنار این کار به معرفی واحدهای صنعتی موفق هم پرداختیم تا شاید برایتان خط فکری جدیدی رقم بزنن.

ایمیل:  Info@bazazzade.ir

تلفن: 02122733086 

سایت شخصی: Bazazzade.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، واحد 305، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media