Skip to main content

تحقیقات بازاریابی: آموزش نرم افزار Endnote

تحقیقات بازاریابی: آموزش نرم افزار Endnote


نکته مهم : برای دریافت کیفیت بالاتر فیلم لطفا روی دکمه HD کلیک فرمایید.

برای آنکه بتوانیم به طور خودکار از استناد دادن درون متن و بیرون متن بهره گیریم از نرم افزار اندنوت EndNote استفاده می کنیم. نرم افزار  EndNote یکی از بهترین و جامع ترین نرم افزارهای مدیریت اطلاعات و استناد در روند پژوهش های علمی از جمله بازاریابی است که شرکت Thomson Scientificجهت سهولت کار پژوهشگران، به کاربران خود عرضه کرده استبا توجه به اینکه امروزه مدیریت اطلاعات علمی برای پژوهشگران حوزه های مختلف از جمله بازاریابی یک دغدغه شده است،EndNote  کمک بسیار موثر و چشمگیری به پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی در زمینه مدیریت مستندات، نوشتن مقالات علمی، نشر مقاله بر اساس استانداردهای مختلف ناشرین بین المللی می نمایداین نرم افزار می تواند با ارائه بیش از ۲۳۰۰ استاندارد نشر مقاله و انواع فرمتهای پذیرفته شده بین المللی استناد نویسی، کمک شایانی هم به پژوهشگران و هم به اعضای هیات تحریریه مجلات علمی برای پذیرش مقالات کند.

با توجه به درخواست دوستان مبنی بر توضیحات مختصری در زمینه ریفرنس دهی مقالات علمی و پژوهشی با استفاده از نرم افزار اندنوت کلیپ زیر به صورت کاربردی و خیلی خلاصه تقدیم می گردد. از اینکه تمامی امکانات نرم افزار توضیح داده نشد عذر خواهی می کنیم؛ قصد آن را داشتیم تا خلاصه و مفید باشد…

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!