Skip to main content

تبلیغ محصول و خدمات خود را جدی بگیرید، لطفا!!!

تبلیغ فعالیتی است که همیشه پُر رمز و راز است. اما چرا برای بازاریابان همیشه این اتفاق تکرار می شود که کسی محصول آن ها را نمی بیند، یا به یاد نمی آورد؟ چرا این اتفاق در مورد نام های تجاری قدیمی کمتر رخ می دهد؟

چگونه تبلیغ را غنی کنیم؟

یک صفحه ی A۳  یا A۴ را فرض کنید، برای این که دیده شود باید پُر شود. تبلیغ هم یک چنین صفحه ایی است باید با اندیشه های جالب پُر شود در غیر اینصورت مردم شما را نمی بینند و نمی خوانند و در نهایت به یاد هم نخواهند آورد! امروزه مردم به نفرت در برابر تبلیغ دچار گشته اند و حتی وسیع تر از نفرت می توان گفت که نسبت به آن مصون گشته اند. مردم از تبلیغ متنفر شده اند چون از نظر مردم دیگر آن ها جالب نیستند.

در این فضا برای اینکه بازاریابی محصول و خدمات به شیوه ی موفق تری رخ دهد باید اندیشه های نویی را عنوان کرد. این اندیشه های نوین سبب می شود که مردم از حالت بی تفاوتی خارج شوند و نسبت به تبلیغِ محصول و خدماتِ شما کنجکاو باشند. اندیشه ی تبلیغ در خلا رشد نمی کند بلکه برای چنین کاری به یک استراتژی و فناوری پیشرفته نیاز است. تبلیغات باید با یک یا نهایت دو جمله جذاب و به یاد ماندنی شود.

نام های تجاری قدیمی

تبلیغ هایی که برای نام های تجاری قدیمی صورت می گیرد، چند مزیت دارند: اول اینکه این نام های تجاری قدیمی خصیصه هایی دارند که مردم با آن ها آشنا شده اند. چنین نام های تجاری دارای وزن هستند و این حالت کار طراحان تبلیغ را راحت تر می کند. دومین نکته این است که نام های تجاری قدیمی تنها یک نام بر روی یک بسته بندی نیستند! آن ها منبع غنی ایی از احساس، عاطفه و یک نوستالژی هستند. با این دو مزیت، طراحان تنها به یک جمله ی انگیزشی برای جلب توجه مردم نیاز دارد.

تبلیغ یکی از ارکان بازاریابی است. رکن اصلی و لازمی که بدون آن فعالیت های بازاریابی جان ندارد، روح ندارند، زنده نیستند و در یک جمله، جذاب نیستند اما با دمیدن آن به فعالیت های بازاریابی، زندگی به کالبد این فعالیت ها بر می گردد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

 

شماره تماس جهت مشاوره!