تبلیغات چریکی چیست؟

تبلیغات چریکی چیست؟

اگر یادتون باشه کمی قبل تر براتون از گوریلا مارکتینگ گفتم؛ یکی از ابزارهای تبلیغاتی کارآمد در بازاریابی پارتیزانی استفاده از تکنیک تبلیغات چریکی است!

تبلیغات چریکی چیست؟

در تبلیغات چریکی به دنبال راهکارهای نوآورانه و بدیع تبلیغاتی با کمترین هزینه و بالاترین ضریب نفوذ هستیم؛ در این شیوه از تبلیغات به جای هزینه های سنگین طراحی و شخصیت پردازی، بین مردیم می رویم و سعی می کنیم برای چند ثانیه حواس آنها را به خود جلب کنیم! نمونه های زیادی از این الگو در جهان استفاده شده است؛ در این بین تبلیغات چریکی شبکه تلویزیونی TNT بلژیک مثال خوبی است.

جالب است که خدمتتان عرض کنم تبلیغات چریکی اولین بار توسط آقای لوینسون در سال ۱۹۸۴ به جهان معرفی شد و او خاطر نشان کرد که استفاده از روش های خسته کننده قدیمی دیگر نمی تواند برند شما را در ذهن مخاطب حک کند و دیگر نوبت یک خلق ایده جدید است. اگر بخواهم تبلیغات چریکی را در یک جمله خلاصه کنم باید بگویم که در این نوع از تبلیغات ما به دنبال شگفت زده کردن مخاطب خود هستیم تا یک WOW بگوید و بعد از آن خاطره خود را به همه بگوید!

برای خاص بودن باید متفاوت فکر کردن را تمرین کنیم!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media