تبلیغات هامبورگی هواپیمایی امارت

متفاوت نبودن در تبلیغات نوعی خودکشی است!

ویلیام برنباخ

بدون شک یک جزء مهم و اثر گذار در بحث بازاریابی صنعتی توجه کردن به امر تبلیغات و ابزارهای پروموشن است؛ اما این که برای تبلیغات چه باید کرد و چه سناریویی را چید جای بحث کارشناسی دارد! فقط کافی است یک سرچ ساده در مورد تبلیغات هواپیمایی امارات روی یوتیوب بکنید تا ببینید با چه زیرکی، مردم کشورهای مختلف جهان را با داستان برند خود درگیر کرده است؛ الامارات سعی می کند داستان برند خود را با این واقعه مهم تاریخی هامبورگ پیوند بزند تا برای تمام تماشاگران و علاقه مندان آن بازی خاطره شود.

تبلیغات هامبورگی هواپیمایی امارت در زمین فوتبال!

خاطره سازی در تبلیغات یکی از تزهای جدید دنیای تبلیغات است؛ اینکه کاری کنیم برند ما جزئی از تاریخ زندگی فرد شود. یعنی وقتی فرد می خواهد خاطره خود را به یاد آورد برند ما را نیز به یاد آورد! به جرات می توان گفت سبک تبلیغات تیم بازاریابی الامارات فوق العاده است. در هر بازی مهم ورزشی که می تواند تارگت مارکت(Target Market) الامارات باشد حضور پیدا می کند! خدمه آن در ورزشگاه و استادیوم حضور پیدا می کند و به معرفی ویژگی ها ورزشگاه و شرایط بازی پیش رو می پردازند؛ آنها تماشاگران را با حرکات پیش بینی نشده ای مواجه می کنند تا همه دست به گوشی بشوند و این واقعه مهم تاریخی را به تمام دنیا وایرال(Viral) کنند.

باشگاه هامبورگ یکی از قوی ترین باشگاه های آلمان است که در بوندس لیگا رقابت می کند؛ این باشگاه بیش از ۷۰ هزار عضو فعال دارد؛ میلیون ها نفر از سراسر دنیا بیننده بازی های این تیم قوی اروپایی هستند. هواپیمایی امارت قبل از بازی، خدمه پروازی خود را وارد زمین می کند و با معرفی ویژگی های فیزیکی باشگاه و یک بازی مهیج غیر قابل پیش بینی توسط خدمه زن خانم خود، میلیون ها نفر را در سراسر جهان به خود معطوف می کند. به نظر شما این شیوه اثر گذارتر است و یا اینکه یک سری بیلبورد متحرک، کنار زمین مدام جا به جا شود؟!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب  |    پیچ اینستاگرام بزاززاده

رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی:  سید حجت بزاززاده  |    فرم درخواست مشاوره بازاریابی صنعتی

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media