تبلیغات در شبکه های عربی؛ یکی از دغدغه های شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در ایران بحث هزینه های تبلیغاتی در شبکه های عربی است؛ قبل از هر چیز باید این موضوع را برای خود روشن کنیم که بازار هدف ما کجاست؟ بدون شک با توجه به ارزش پایین ریال در برابر دلار، هزینه های تبلیغات در شبکه های برون مرزی کشورهای عربی بسیار بسیار بالا است و در توان شرکت ها و واحدهای صنعتی ایرانی نیست که بتوانند در این شبکه ها محصولات خود را تبلیغ کنند. از طرف دیگر باید در نظر داشته باشیم از جامعه ۴۰۰ میلیون نفری عرب زبانان دنیا تعداد مشخصی تمایل به همکاری تجاری در شرایط تحریم با ایران دارند و لذا پیشنهاد می شود به جای صرف هزینه های تبلیغاتی سنگین بصورت بیلبوردی و یا رسانه ای در کشورهای هدف از راهکار پیشنهادی ما استفاده کنید. با توجه به جامعه آماری بالای ۳ میلیون نفری بازدید کنندگان شبکه های عربی ایران که اکثرا از کشور عراق، سوریه و لبنان هستند و با در نظر گرفتن حجم بالای صادرات محصولات ایران به عراق پیشنهاد می کنیم که روی تبلیغات برون مرزی صدا و سیمای ایران سرمایه گذاری کنید. چراکه هم هزینه های ریالی است و از طرفی دیگر باید این را قبول کنیم مخاطبین شبکه های عرب زبان کشور ایران کسانی هستند که ایران را دوست دارند و اکثراً تمایل به خرید و سرمایه گذاری در ایران دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به موسسه ایده زنگ بزنید تا راهنمایتان کنیم.
کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده
ما در کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده با بیش از ۷ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و توزیعی در سراسر کشور به تجارب خوبی دست پیدا کرده ایم. بدون شک تلفیق علم و تجربه می تواند همچون دو بالِ پرواز برای ایده های نو و بدیع باشد. در این راستا بخش مشاوره بازاریابی صنعتی و همچنین بازاریابی صادراتی موسسه ایده توسط دکتر بزاززاده مدیریت می شود. ایشان در طول این سال ها در حکم مدیر بازرگانی بین الملل، مدیر فروش، مدیر بازاریابی و همچنین مشاور بازاریابی و فروش، مشاور تبلیغات و برندینگ و همچنین مشاور بازاریابی صادراتی در واحدهای صنعتی مختلف سراسر کشور فعالیت کرده است. ما در شرکت ایده به دنبال شومن بازی نیستیم؛ سعی می کنیم به شما یک برنامه عملیاتی برای بخش های مختلف تحقیقات بازاریابی، بازاریابی داخلی و همچنین بازاریابی صادراتی، برندینگ، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات و در نهایت چگونگی راه اندازی سامانه امور مشتریان بدهیم. بدون شک اگر یک واحد صنعتی به این برنامه طراحی شده عمل کند به جواب های جالب و عملیاتی خواهد رسید.
ًً
سایت آقای بازاریاب: مجری پروژه بازاریابی صنعتی
سایت کلینیک مشاوره تبلیغاتی ایده: مشاور پروژه های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام ایده
رزومه علمی، پژوهشی و اجرایی: سید حجت بزاززاده