چگونه تبلیغات خوب بسازیم و فروش کنیم؟

تبلیغات یکی از رکن های اصلی در بازاریابی و فروش است. این که چگونه تبلیغات کنید تا بتوانید به فروش بهتری دست یابید نیازمند آموزش و کسب مهارت است.در تبلیغات جادوی واقعی در محصول ها نهفته است. اگر شما قصد دارید به عنوان شخصی که می خواهد کار تبلیغاتی انجام دهد موفق باشید باید بتوانید با محصول مورد نظر زندگی کنید. به همین دلیل نیاز دارید در ارتباط با محصول اطلاعات کسب کنید. برای پرورش و رشد تبلیغات عالی باید بتوانید مراحل تولید محصول را نیز مشاهده کنید. باید متوجه شوید که محصول چه ویژگی هایی دارد؟ کیفیت آن در چه حد است؟ چه استاندارد هایی در تولید آن رعایت شده است؟

در ارتباط با محصول مطالعه عمیق کنید. در ساخت تبلیغات موثر برای هر محصولی، راه میان بری وجود ندارد بلکه شناخت دقیق محصول، بازار و مشتری مهم ترین و اصلی ترین راه برای ساخت تبلیغات است.حاضر باشید تا برای ساختن تبلیغات خوب، مطالعه ی خود را پیرامونِ موضوعات ذکر شده افزایش دهید. (به قول پاستور: “شانس همراه کسی است که حاضر است.” کتاب تبلیغات خلاق) 

بی خبری هم عـــــــــــــــــــــــــــالمی دارد!!!

اما در بین راهکار های ارائه شده گاهی بی خبری هم خوب است!!! بی خبری به این معناست که شما می توانید در بازه های زمانی مشخص از چارچوبی که در بالا بیان کردیم خارج شوید. معمولا اگر شما مراحل ساخت تولید محصول را از نظر بگذرانید مانند مشتری فکر خواهید کرد و در نهایت تبلیغات خود را خواهید ساخت اما، اگر گاهی از این چارجوب خارج شوید باعث شده اید که خلاق تر عمل کنید. این روند به پاک بودن ذهن شما کمک خواهد کرد. ذهن پاک اندیشه های نو پرورش می دهد. اندیشه های تازه خلق کنید و پیرامون آن اندیشه ها پایه های تبلیغ خود را بنا نهید. گاهی اوقات مشتری نمی خواهد این را بداند که کیک تی تاپ چگونه بسته بندی می شود؟ بلکه موضوع مهم تر برای او این است که متوجه شود درون این بسته بندی چیست و چه کیفیت و مزه ایی دارد…

مدیر تبلیغات خوب قلم به دست می گیرد و کار هایی که باید انجام دهد را لیست می کند. زیرا می داند مسئولیت پرورش ذهن مشتری در ارتباط با محصول به عهده ی اوست. بازار را واکاوی می کند، گاهی در پوست مشتری فرو می رود و گاهی از نگاه او دورتر می شود! تحقیق می کند، تجزیه و تحلیل می نماید، رقبا را بررسی می کند و در نهایت چنین مدیری تلاش می کند تا بتواند:

پلی میان تولید کننده و مشتری باشد…

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media