تاثیر رنگ ها در بازاریابی محصول های بهداشتی

تاثیر رنگ ها در بازاریابی محصول های بهداشتی

رنگ ها تاثیر بالایی بر بازاریابی محصول ها دارند. در بازاریابی هر محصولی رنگ خاصی می تواند کاربرد داشته باشد. به همین دلیل آشنایی با روانشناسی رنگ ها می تواند تاثیر بالایی بر فروش و بازاریابی محصول ها داشته باشد.

محصول های بهداشتی و شوینده ها

محصول های بهداشتی امروزه کاربرد زیادی در بین مردم جامعه دارند. این محصول ها به یکی از اقلام سبد مصرفی خانواده تبدیل شده اند. برای این که بتوان در بازاریابی این نوع از محصول ها موفق بود می توان از رنگ هایی که تداعی کننده پاکیزگی هستند در بسته بندی این نوع از محصول ها استفاده کرد. رنگ هایی مانند رنگ شیری، کِرم و یا آبی روشن در بیشتر فرهنگ ها تداعی کننده پاکی و پاکیزگی است. این رنگ ها می تواند در بسته بندی شوینده هایی مانند پودر لباسشویی به کار روند.

محصول های بهداشتی تنها به پودر های لباسشویی محدود نمی شوند و نرم کننده ها نیز بخشی از محصول های بهداشتی پُرکاربرد محسوب می گردند. برای نشان دادن نرمی و لطیف بودن می توان از رنگ صورتی در بسته بندی و بازاریابی موفق این نوع از محصول ها استفاده کرد. یکی دیگر از محصول های بهداشتی که امروزه کاربرد گسترده ایی پیدا کرده است جرم گیر ها هستند.

این نوع از محصول های بهداشتی طرفداران زیادی دارند و می توانند در عرض چند دقیقه پاکیزگی خیره کننده ایی را برای شما  ایجاد کنند. به همین علت سرعت نظافت با استفاده از این محصول های بهداشتی بسیار بالا است. برای بازاریابی موفق تر این نوع از محصول ها می توان از رنگ قرمز و مشکی به منظور قدرتمند بودن محصول استفاده کرد.

البته یادتان باشد که بسیاری از محصول های بهداشتی پس از ورود به چرخه طبیعت می توانند به طبیعت لطمه وارد کنند. به همین منظور بسیاری از کارخانه ها تلاش می کنند محصول هایی را تولید کنند که لطمه کمتری به طبیعت بزنند یا محافظ طبیعت باشند. بسیاری از مصرف کنندگان نیز با آگاهی از این موضوع در هنگام خرید این نوع محصول ها این پس زمینه را در ذهن خود دارند. برای بازاریابی بهتر این محصول ها می توان به منظور نشان دادن حفاظت از محیط زیست، رنگ سبز را در پس زمینه بسته بندی محصول استفاده نمایید.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media