بهترین کتاب ها در حوزه بازاریابی محتوا (بخش دوم)

بازاریابی محتوا دنیای پرپیچ و خمی است و به همین علت نیاز است که به صورت مستمر اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید. خیلی از افراد هنوز معتقد هستند که محتوا یک نوشته ساده است و بس! اما اگر شما هم چنین تفکری را دارید بدون شک نمی توانید با دنیای محتوا ارتباط برقرار کنید. ولی اگر تفکر شما اینگونه نیست یکی از بهترین کار هایی که می توانید بکنید این است که، برای ارتقا فعالیت های خود کتاب هایی که در زمینه بازاریابی محتوا نگاشته شده است را مطالعه کنید. در مطلب قبلی در سایت آقای بازاریاب، با عنوان؛ “بهترین کتاب ها در حوزه بازاریابی محتوا” شما را با چند کتاب خوب در این حوزه آشنا کریدم در این مطلب نیز به ادامه این مبحث می پردازیم.

کتاب  content that converts (لورا هنلی)

این کتاب فوق العاده است. به خصوص برای توسعه کمپین های B2B و تجارت های بین شرکتی می تواند اثر بخش باشد. یک محتوای خوب برای افزایش مشتری ها و متقاعد کردن آن ها ضروری است. در این کتاب شما آموزش می بینید که، چگونه با داشتن یک محتوای خوب می توانید قدم به قدم با مشتری پیش روید. شروع فعالیت بازاریابی محتوا از طریق ایمیل، و بهبود و ارتقا سئو می تواند مهم ترین بخش این کتاب باشد.

کتاب the road to recoqnition (یث پرایس و بری فلدمن)

اگر دوست دارد یک کسب و کار کوچک را شروع کنید یا فعالیت های بازاریابی خودتان را از از طریق سایت گسترش دهید به این کتاب برای شروع یک بازاریابی محتوا خوب و حرفه ایی نیاز دارید. این کتاب ۲۶ بخش دارد. در واقع ۲۶ درس در زمینه بازاریابی محتوا، در این کتاب به شیوه ایی جذاب خلاصه شده است. زبان نوشتار این کتاب ساده و روان است. این کتاب به مخاطبان خود آموزش داده می دهد که چگونه دنبال کننده های سایت خود را افزایش دهید. اگر می خواهید این کتاب در زمینه بازاریابی محتوا برای شما مفید باشد نیاز است که تمام مراحل ۲۶ گانه را پشت سر هم طی کنید. با کمک این کتاب می توانید بازاریابی محتوا را در سایت خودتان پیاده سازی کنید و در نهایت به فروش مناسبی دست یابید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

     

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!