تبلیغ

پیام تبلیغاتی به اشکال مختلفی می‌تواند ارائه شود. برخی از مهم‌ترین تکنیک‌ها که برای تدوین و اجرای تبلیغ می‌توان از آن‌ها بهره گرفت در ادامه بیان‌شده است؛ ۱.       تکنیک موزیکال: در این سبک یک یا چند نفر یا چند شخصیت کارتونی نشان داده می‌شوند که سرگرم خواندن آوازی درباره یک کالاها هستند. دلیل اصلی استفاده از این شیوه […]

تبلیغات نیتیو (تبلیغات محتوایی، بومی، همسان) یکی از بهترین نوع تبلیغات برای جایگزینی با تبلیغات نمایشی (مانند بنری) بدون هدف و مکملی مناسب برای تبلیغات متنی (مانند تبلیغات گوگلی) می‌باشد. شاید با مراجعه به وب‌سایت‌های خبری و یا سایت های پربازدید تولید محتوا، نمونه ای از این نوع تبلیغرا که با یک عکس و یک متن در […]

بازاریابی برای محصول های معمولی یک هنر است. بسیاری از بازاریابان در بازاریابی محصول های گرانقمیت یا محصول هایی که ویژگی های متعددی دارند مشکلی ندارند و به راحتی می توانند این محصول ها را بفروشند. اگر شخصی بتواند محصولی به ظاهر کم اهمیت و با ویژگی های کم را بفروشد می توان به جرات […]

در بازاریابی یکی از مهم ترین فعالیت هایی که باید انجام دهید این است که نسبت به ایجاد یک استراتژی مناسب اقدام نمایید. در این مطلب تلاش می کنیم که چند روش مناسب را برای تعیین استراتژی به شما معرفی کنیم. این ترفند ها می توانند سبب شوند که بازاریابی به شکل اصولی تری پیش […]

تبلیغات

نوشتن تبلیغات مؤثر به زمان نیاز دارد. نوشتن، هنر دشواری است و قانون‌های ویژه، سخت، محکم اما ساده‌ای برای نوشته تبلیغاتی وجود دارد. کلماتی که با مهارت توسط یک نویسنده تبلیغاتی ماهر نوشته می‌شوند، مصرف‌کننده را برانگیخته و وادار به خرید می‌کنند. به‌طورکلی هر چه کمتر حرف بزنید، شنوندگان کلمات را بهتر به خاطر می‌سپارند. در ادامه […]

بازاریابی احساسی مهمترین فاکتور مورد نیاز در بازارهای اشباع شده است. در دنیای کنونی تنها منطق مصرف کنندگان در خرید دخالت نمی کند بلکه توجه به احساسات خریداران بسیار مهم است. البته احساسات بسته به شخصیت افراد می تواند تغییرات متفاوتی را در مراحل مختلف تصمیم گیری ایجاد نمایند. زمانی که بازار اشباع می شود، […]