بسیاری از شرکت ها، بازاریابی محصول یا خدمات خود را خارج از کشور های خود انجام می دهند. در واقع بازاریابی بین المللی به یک الزام جهانی تبدیل شده است که دیگر نیازی به این سوال باقی نمی ماند که آیا در تجارت به این شیوه نیاز است یا خیر؟ به همین علت مسائل دیگری […]

تبلیغات

سایت بازاریابی آقای بازاریاب به نقل  از زومیت : همه ما محصولاتی را دیده ایم که نسبت به تبلیغاتش کیفیت بسیار پایین تری داشته باشد اما دلیل این امر چیست؟ آیا با فریبکاری در تبلیغات میتوان به فروش مناسب پایدار رسید؟ مسئله فریبکاری در تبلیغات موضوعی است که اغلب بسیاری از مشتریان و مصرف‌کنندگان در مورد آن شاکی […]

سایت بازاریابی مسترویزیتور به نقل از بیزینس ترند : درمورد بازاریابی ویروسی در ایران چه میدانید؟ آیا بازاریابی ویروسی در ایران جا افتاده است؟  فقط کافی است اهل سینما بوده و در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضو باشید تا تبلیغات ویروسی ساخته جدید خانم رخشان بنی اعتماد، به چشمتان بخورد. تیز‌رهای کوتاه فیلم قصه‌ها که در شبکه‌های […]

بازار های ایرانی دارای فضا های متعددی هستند که هر کدام از این فضا ها کاربری خاص خود را دارد. از جمله یکی از این فضا ها وجود مکانی به نام قیصریه در بازار های ایرانی می باشد. اما، قیصریه چگونه مکانی است و چه کاربردی دارد؟ احتمالا تا به حال به پاساژ های لوکس […]

بازاریابی تعاریف گوناگونی دارد اما، از بین تمام تعاریف می توان به تعریف زیر اشاره کرد که تعریفی جالب و قابل تامل است. تعریفی تطبیقی! “بازاریابی می تواند دریافت چیزی مطلوب از دیگری باشد در مقابل پرداخت ما به ازای آن.” این تعریف تعریفی جالب توجه از بازاریابی است زیرا، در آن بیان شده است […]

یکی از مهمترین فعالیت ها در صنعت برند، جایگاه سازی ذهنی است. اما ابتدا باید دانست جایگاه سازی ذهنی به چه معناست؟ جایگاه سازی ذهنی به معنای این است که، بتوان با برند کسب و کار خودتان در ذهن مشتریان، نفوذ کنید. در واقع سخت ترین قسمت ساخت و توسعه ی برند همین مرحله است. […]