مشتری هدف به مشتری می گویند که می تواند تاثیر قابل ملاحظه ایی بر کسب و کار شما و همچنین سوددهی فعالیت تجاری شما داشته باشد. این مشتریان؛ مشتریانی هستند که می توانند علاوه بر تاثیر مثبتشان بر سوددهی تجارت شما مانند یک تابلوی تبلیغاتی نیز عمل کنند و حس برانگیختگی را در مشتریان بالقوه […]

بازاریابی

سایت بازاریابی به نقل  از شهر خبر: تقریبا هر پلت‌فرم رسانه‌ای به شما اجازه می‌دهد که زندگی خود را به طور دیجیتال تغییر داده و بخش از آن را به صورت یکپارچه به اشتراک بگذارید. این در حالی است که رسانه‌های اجتماعی در دنیای کسب‌وکار به ابزاری قدرتمند برای توسعه نام تجاری و مراقبت از […]

بازاریابی یک جنگ است. شاید این جمله و واژه جنگ که در آن ذکر شده است شما را آزار دهد اما، واقعیت همین است!!! جنگ در بازار های تجاری گریز ناپذیر است. در بازار های امروزی بازاریابی موفق تنها منوط به داشتن ارتباط خوب با مشتریان نیست بلکه؛ بازاریابی موفق به معنای تاختن به رقبا […]

در بازاریابی نیز مانند هر فعالیت دیگری به نوآوری نیاز است. اما یک بازاریاب چکونه می تواند نوآوری داشته باشد یا قدم اول در ایجاد نوآوری چیست؟! مشاهده قدم اول است… در هر نوآوری قدم ابتدایی مشاهده کردن است. در فعالیت بازاریابی نیز به مشاهده دقیق نیاز داریم تا بتوانیم نوآوری ایجاد کنیم. اگر شما […]

اصول بازاریابی

سایت بازاریابی به نقل از مدیریت فردا در این مقاله سعی شده است پایه ای ترین اصول بازاریابی برای علاقه مندان شرح داده شود. ابتدا می بایست تعریفی از بازاریابی ارائه کرد. بازاریابی شامل طیف وسیعی از فرآیندهای مرتبط با درک آنچه مصرف کنندگان می خواهند و سپس فراهم کردن آن نیاز برای مخاطبان است. بازاریابی، شامل چهار […]

بازاریابی اجتماعی

سایت بازاریابی به نقل از ایران آکادمی : پروفسور نانسی لی یکی از پر آوازه ترین اشخاصی است که تخصص ویژه ای در بازاریابی اجتماعی دارد. به عقیده وی بازاریابی اجتماعی فرآیندی است که طی آن از اصول و تکنیک های بازاریابی به منظور تحت تاثیر قرار دادن رفتار گروه های مورد هدف به طوری […]