اين طور به نظر می رسد كه مارکتینگ (علم بازاریابی) و فيزيك هيچ ارتباطي با هم ندارند، اما با استفاده از قانون دوم نيوتون، اصل عدم قطعیت هايزنبرگ، روش تحقيق در علم و اصل دوم ترموديناميك مي‌خواهیم بعضي از اصول كار با برند را شرح دهیم. ۱٫ قانون دوم نيوتون می گوید؛ نيرو برابر است با […]

مشتری خسته

در بخش قبل حرکت غیر کلامی دروغ گفتن را بررسی نمودیم در این بخش می خواهیم یکی دیگر از حرکات غیر کلامی سر و صورت را مورد بررسی قرار دهیم.   حالت خستگى یک بازراياب ماهر و موفق باید بداند چه زمانی مخاطب براى شنيدن سخنان او مشتاق و علاقه مند است و چه زمانی، دیگر […]

در حال حاضر آمار ها و تجربیات موجود در کشورمان؛ حاکی از آن است  که تعداد بسیاری از شرکتهای ایرانی فعال در بازار صادرات، برای محصولات تند مصرف(FMCG)  خود مانند نوشیدنی ها، مواد شوینده، مکمل های غذایی که با سرعت بیشتری فروخته می‌شوند و قیمت فروش آنها نسبتاً پایین است، به دنبال بازاری درمیان مشتریانی […]

داشتن آمار و اطلاعات و همچنین تحقیقات از طبقه مصرف کننده  بسیار اهمیت دارد، بدست آوردن این اطلاعات و طبقه بندی کردن تحقیقات معمولا توسط تحقیقات بازار قابل حصول است. که در آن سوالات درخواستی، محصولات و طرح های تقسیم بندی ما در نظر گرفته می شود. بر پایه این نگرش نوع سبک زندگی، نوع نیاز ها، […]

آیا تا به حال دیده اید که یک وب سایت، با محتوای خوب قادر به حفظ مشتری خود  نیست؟ یا یک وب سایت دیگر با محتویات کم تر مشتری بیشتری برای خود جذب کرده است؟ برای اینکه در جذب مشتری خود موفق باشید بهتر است موارد زیر را در وب سایتتان رعایت کنید: رنگ اولین […]

برایان تریسی یکی از سخنرانان برجسته آمریکایی در زمینه تجارت و یکی از مشاوران و مربیان نام آور در زمینه پیشرفت فردی و غیر فردی است. به علاوه، کتاب هایی که او تألیف کرده بسیار پر فروش هستند. او سالانه برای ۲۵۰ هزار مخاطب درباره موضوعات مختلف از جمله موفقیت فردی، ریاست، کارآیی اجرایی، خلاقیت […]