برند

سایت بازاریابی به نقل  از شنبه مگ : آیا تابحال به این فکر کرده اید که بازاریابی محتوا چگونه میتواند در موفقیت برند تاثیر گذار باشد؟ آنچه باعث ماندگاری و موفقیت برندهای مشهور جهان می‌شود، این نکته است که این برندها توانسته‌اند مخاطبان مورد نظر خود را بیابند، تثبیت یک محصول و شناخته‌شدن آن توسط […]

سئو

سایت بازاریابی به نقل از پارسیش: سئوکاران حرفه‌ای معمولاً با تمام این ۲۰ اصلاح آشنایی کامل دارند اما برای آنهایی که میخواهند سئو را فرابگیرند مطمئناً برخی از این اصطلاحات تخصصی سئو ناشناخته است.  اگر شما یک وبلاگ یا وبسایت دارید یا به شکلی با اینترنت در ارتباط هستید شما باید درباره بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو یا […]

بازاریابی هنر ارتباطات است. شما به هر میزان که درس خوانده باشید یا به هر میزان که سابقه کار بازاریابی داشته باشید در عمل در می یابید که یکی از عناصر مهم برای توسعه این حرفه داشتن ارتباطات مفید و موثر است. ارتباطات انسان را از سایر موجودات بر روی کره زمین متمایز می کند […]

در هر فروشگاهی محصولات مختلفی به فروش می رسد. در این بین وظیفه چیدمان فروشگاهی این است که، با توجه به کاربرد هر محصول برای مشتری؛ دسترسی مشتری را به محصول آسان تر نماید. با توجه به رشد صنعتی جوامع مبحث چیدمان فروشگاهی و اهمیت و ضرورت آن روز به روز بیشتر در حال گسترش […]

مشتریان

سایت بازاریابی به نقل  از عصر ایران : ارائه خدمات به مشتریان مهمترین بخش هر کسب و کاری محسوب می‌شود. بنابراین بهبود آن همواره برای کسب و کارهای محصول محور و سرویس‌گرا از اهمیت زیادی برخوردار است. از این‌رو تمام صاحبان کسب و کار به دنبال یافتن راهکار جدیدی برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان […]

هنگامی که این سوال مطرح می شود گه چگونه یک نام تجاری را جهانی کنیم اغلب با این پرسش از سوی مخاطبان مواجه می شویم که نام تجاری جهانی چیست و چه خصوصیتی دارد؟ یا آیا اصلا نام تجاری جهانی فرقی با نام تجاری دارد یا خیر؟ نام تجاری می تواند جهانی شود به شرط […]