مشتری

امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی بسیار آسان شده است و همه می‌توانند در آن‌ها فعالیت کنند، اما تولید کردن محتوای اثربخش بسیار دشوار است. برای انجام چنین کاری شما ابتدا باید موانع موجود در مسیر را از سر راه بردارید و سپس از طریق مهندسی معکوس، فرآیند تبدیل فالوور به مشتری را انجام دهید. در […]

یک بازاریاب را می توان از افراد پرمشغله روزگار دانست! بازاریابی فعالیتی است که زمان زیادی را از شخص بازاریاب طلب می کند. در واقع در بسیاری موارد دیده شده است که بازاریاب ها به دنبال زمان می دوند و گله و شکایت دارند که زمان آن ها کم است. اما، حقیقت چیست؟ برخی از […]

دین اسلام به بازار به شکل ویژه ایی اهمیت می دهد. در اسلام سفارش شده است که مردم به بازار بروند و آن ها را به تجارت و خرید و فروش تشویق کرده است. شریعت به مسلمان تاکید دارد که تجارت را انتخاب کنند و کار خود را گسترش دهند. ” ای کسانی که ایمان […]

فروش

فروش، به‌ویژه محصولات جدید می‌تواند بسیار دشوار باشد. برای مثال اگر مردم به دلیل جدید بودن محصول شناخت آن را دشوار تلقی کنند شما با این کابوس روبه‌رو خواهید شد که آیا هرگز محصولتان فروش خواهد رفت؟ بنابراین یکی از روش‌های مواجهه با شب‌هایی که به دلیل عملکرد فروش ضعیف اسیر بی‌خوابی می‌شویم، یادآوری این […]

به راستی چرا؟! بسیاری از بازاریاب ها ادعا می کنند که ما باهوش ترین هستیم، ما صادق ترین بازاریابی هستیم که با مشتری برخورد داریم، با کیفیت ترین محصول را ما تولید کرده و عرضه می کنیم؛ ما این هستیم و ما آن هستیم و خلاصه…….. ما بهترین هستیم! خُب اگر چنین هست پس چرا […]

مدیر تبلیغات از آن دست شغل هایی است که می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد، حتی ایام تعطیل که به بیشتر مدیران به استراحت مشغول هستند یا در جایی خوش و آب و هوا وقت می گذرانند، مدیر تبلیغات شرکت بی وقفه در حال کار و فعالیت است تا در نهایت یک […]