برخی شباهت های برند در بازاریابی و قوانین فیزیک
یکی از ضروری ترین مفاهیمی که در بازاریابی مورد توجه قرار می گیرید بحث برند است؛ برند(Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه رقبا متمایز گردد. به بیانی دیگر برند همان چیزی است که مخاطب با دیدن، شنیدن، حس کردن و یا هرگونه ابزار ارتباطی با آن بصورت مفهومی، دیداری یا لفظی، صفات و ویژگیهای خود را در ذهن و قلب مخاطب تداعی میکند.
در مورد برند، کتاب ها و مقالات متعددی نوشته شده است اما کمتر کسی به ذکر برخی شباهت های بین برند در بازاریابی و قوانین علم فیزیک پرداخته است؛ در کلیپ بالا که توسط دن کابلی(Dan Cobley) مدیر اسبق بازاریابی گوگل اجرا شده است به وجود شباهت های این دو مقوله آشنا خواهیم شد….
- آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی
- موسسه تحقیقاتی ایده = تحقیقات بازار
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: کانال تلگرام آقای بازاریاب | پیچ اینستاگرام بزاززاده