فروش بهتر را با ارتباط با مشتری تجربه کنید با متقاعد کردن

فروش بهتر سبب خواهد شد تا سود بهتری کسب کنید. اما برای آنکه فروشتان را بیشتر نمایید ابتدا باید با مشتری ارتباط خوبی برقرار کنید. متقاعد کردن یکی از روش های مناسب برای ارتباط با مشتری به منظور متقاعد کردن آن این است که؛ در عمل به او نشان دهید که خدمات و محصول های مناسبی دارید. به این منظور شما به عنوان یک بازاریاب حرفه ایی باید اجناس، امکانات و اعضای شرکت یا سازمان خود را به مشتریانتان به خوبی معرفی کنید. برای همین یکی راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید ارائه خدمات پس از فروش است. در حالت کلی تر مشتری از سه روش در رابطه با تجارت شما اطلاعات کسب می کند؛

  • به شکل مستقیم پیام های تجاری شما دریافت می کند.
  • در ارتباط با تجربه دیگران در رابطه با استفاده از محصول ها و خدمات شرکت شما اطلاعات مناسب را دریافت می کند.
  • زمانی که مشتری این اطلاعات را دریافت کرد در نهایت با شما ارتباط برقرار می کند.

  • زمانی که مشتریان ارتباط برقرار می کنند می توانند به ارتقای فروش شما کمک نمایند و در نهایت تجارت شما سود بهتری را کسب می نمایند.

حضوری یا غیرحضوری؟!

البته در ارتباط با فروش باید این نکته را دانست که فروش حضوری با فروش غیر حضوری بسیار متفاوت تر است به همین علت جذب مشتریان در فروش حضوری با شیوه غیر حضوری بسیار متفاوت تر است. در روش غیر حضوری باید بتوانید از روش های متفاوت تری استفاده کنید.

به عنوان مثال استفاده از لینک های پاداش و یا جایزه می تواند یکی از روش های مفید در این زمینه باشد. البته جوایز باید به گونه ایی باشد که قدرت انگیزشی کافی را داشته باشد. مشتریان تمام دارایی یک کسب و کار هستند. به این منظور باید بتوان ارتباط بهتری را مشتریان خود برقرار کنید. مشتری بهترین تبلیغ کسب و کار شماست و همزمان می تواند بدترین تبلیغ کننده تجارت شما نیز باشد. این رفتار شما در تجارت است که مشخص می کند کدام یک از دو حالت فوق برای شما رخ دهد.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media