۲۵ تیر, ۱۳۹۸

برای ساخت تبلیغ خوب باید مشتری را بشناسید…

تبلیغ خوب تبلیغی است که بتواند مشتری را جذب کند. چنین تبلیغی می تواند بر ذهن مشتری تاثیر گذار باشد تا در نهایت سبب شود محصول و خدمات توسط مشتری خریده شود. برای ساخت تبلیغی مطلوب راه های متعددی وجود دارد.

کسب اطلاعات

یکی از روش های مناسب در ساخت تبلیغ توجه به مشتری یا مصرف کننده است. برای ساختن تبلیغی مناسب ابتدا باید نسبت به جمع آوری اطلاعات اقدام کرد. در بسیاری مواقع مصرف کنندگانی که قرار است تحت تاثیر تبلیغات قرار گیرند در محیط روزانه شما زندگی  نمی کنند یا از فرهنگ و کشور دیگری هستند بنابر این برای اینکه بتوان تبلیغی مناسب ساخت باید نسبت به مصرف کننده اطلاعات کسب کرد.

دامنه اطلاعات

دامنه اطلاعات مرتبط با مشتری بسیار گسترده است. به عنوان نمونه کسب اطلاعات از آداب و رسوم فرهنگی مشتریان، دست یابی به اطلاعاتی چون: وضعیت و قدرت اقتصادی مشتری برای خرید کالا ها و خدمات و توجه به علاقمندی های مشتریان، همگی نمونه ای از اطلاعاتی است که باید در ارتباط با مشتری کسب کرد تا بتوان با توجه به اطلاعات دریافتی تبلیغ مناسب را برای مشتری طراحی کرد.

در دنیای مشتری غوطه ور شوید…

فرض کنید شما به عنوان مدیر پروژه قصد دارید تبلیغی در ارتباط با آفت کش ها تهیه نمایید. اما مگر شما به عنوان مدیر پروژه چه میزان در ارتباط با آفت کش ها اطلاعات دارید؟ شاید با خود بگویید برای کسب اطلاعات مورد نیاز مسائل را از دید یک مزرعه دار مشاهده می کنم، یا مقاله های متعددی را در ارتباط با آفت کش ها جمع آوری می کنم اما  یادتان باشد در ساخت تبلیغ مناسب کار تنها با مطالعه تمام نمی شود! شما باید بتوانید دنیای مشتریان خود را حس کنید و در دنیای آن ها غوطه ور شوید…

به همین علت است که جمع آوری اطلاعات در ارتباط با مصرف کننده بسیار مهم است. با کسب اطلاعات مفید و کاربردی می توان در دنیای مصرف کنندگان غوطه ور شد و در نهایت تبلیغ مناسب ساخت…

 

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

دیدگاه خود را ارسال کنید

نام خود را وارد کنید
دیدگاه خود را وارد نمایید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.