چگونه-در-بازاریابی-مدرن-موفق-شویم؟

بازاریاب موفق چگونه مشکلات را حل می کند؟

بازاریاب های موفق افرادی هستند که در حل مشکلات کاری خود عاجز نمی شود! چنین بازاریاب هایی همیشه راه حل هایی را پیدا می کنند که می تواند راهگشا باشد. اما راز این کار چیست؟ و آن ها از چه طریق مشکلات خود را حل می کنند؟

بازاریاب موفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق….

  • بازاریاب موفق هنگامی که به مشکلی در کار بر می خورد ابعاد مشکل را می سنجد. در واقع او به بررسی این مورد می پردازد که مشکل پیش رو تا چه اندازه می تواند بر روند کاری او اثرگذار باشد.
  • بازاریاب های موفق افرادی هستند که، اطلاعات کافی در ارتباط با مشکل جمع آوری می کنند. سپس تمام اطلاعات خود را لیست می کنند. برای تمام سوال هایی که در ارتباط با مشکل در ذهن آن ها پدیدار شده است جوابی منطقی و درست پیدا می کنند.
  • چنین اشخاصی عجله نمی کنند و با صبر و حوصله گام بر می دارند. اگر هر بازاریاب در هر مشکلاتی صبر و حوصله داشته باشد متوجه خواهد هیچ مشکلی چندان زجرآور نیست که بتواند فعالیت کاری آن ها را فلج کند!
  • بازاریابان موفق یاد می گیرند که برای توفیق های کاری و غلبه بر مشکلات، باید تمام راه های توسعه را پیش بگیرند. آن ها به این جمله عملا ایمان دارند که؛ “هیچ گاه بن بستی وجود ندارد…” به قول ما فارسی زبان ها؛ از تو حرکت و از خدا برکت!
  • بازاریاب موفق در مواجهه با مشکل زانوی غم بغل نمی گیرد. او پس از جمع آوری اطلاعات کافی در ارتباط با کم و کیف مشکل و بررسی راه های برون رفت از آن تصمیم می گیرد و اقدام می کند.
  • چنین اشخاصی به سِمت شغلی خود توجهی ندارند.
  • به عنوان مثال: آن ها فرض نمی کنند که در حال حاضر رییس دایره بازاریابی هستند. آن ها همیشه خود را یک بازاریاب از تیم بازاریابی شرکت می دانند و وقتی تیم بازاریابی شرکت با مشکل مواجه می شوند؛ آن ها نیز آستین های خود را بالا زده و برای رفع مشکل کمک های عملی می کنند. در واقع آن ها فقط تجویز راه حل ندارند، آن ها موفق هستند چون عمل گرا هستند… آن ها برای حل مشکل های پیش رو کمر همت می بندند. چنین بازاریاب هایی به کار تیمی در حل مشکل باور دارند و می دانند که با قدم های محکم می توانند از پس هر مشکل کاری برآیند..

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیتم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشتم و در کنار کارهای روزمره ام، روایت قهرمانان تولید و کارآفرینی کشورم را به نگارش در می آورم؛ چراکه به این اعتقاد دارم در کنار علم باید تجربه را نیز کسب کرد و چه بسا تجربه بالاتر از علم باشد!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

آمار بالای 85 هزار واحد صنعتی در کشور که بخش عمده ای از تولید ناخالص ملی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند از یک طرف و واحدهای صنعتی تعطیل شده از طرف دیگر، ضرورت بحث بازاریابی صنعتی را بیش از پیش نمایان می کند. من و دوستانم در راستای حمایت واقعی از کالا و خدمات ایرانی در امر تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صنعتی همت گماشتیم. شاید بتونیم کمکتون کنیم تا بدانید اندازه بازار شما چقدر است؟ سهم بازار رقبا چقدر است و تا چه اندازه شانس موفقیت دارید؟ البته در کنار این کار به معرفی واحدهای صنعتی موفق هم پرداختیم تا شاید برایتان خط فکری جدیدی رقم بزنن.

ایمیل:  Info@bazazzade.ir

تلفن: 02122733086 

سایت شخصی: Bazazzade.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، واحد 305، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media