۸ تیر, ۱۳۹۸

بازاریابی و داشتن هدف چه ارتباطی با هم دارند؟

داشتن هدف در بازاریابی بسیار مهم است. بدون داشتن هدفی مشخص نمی توانید آن طور که باید و شاید مسیر دلخواهتان را تا رسیدن به موفقیت بپیمایید و ناخواسته به بیراه می روید. به این ترتیب اگر به همین منوال ادامه دهید پس از مدتی دلسرد خواهید شد و احساس درماندگی می کنید. اما می توانید با داشتن هدفی مناسب و معقول نتیجه دلخواهتان را در بازاریابی به دست آورید.

برخی از افراد برای انتخاب هدف پیشنهاد های مختلفی می دهند. به عنوان نمونه: بعضی از افراد معتقدند هستند برای انجام یک بازاریابی خوب نیاز است که شما اهداف خرد را کنار هم بگذارید و در نهایت به یک هدف کلی برسید. برخی افراد هم عقیده ای مخالف با عقیده بالا دارند و معتقد هستند که باید از همان ابتدا اهداف را به شکل کلی تعیین کنند اما فارغ از تمام این نوع عقیده ها که می تواند بازاریابی شما را تحت تاثیر قرار دهد برای موفقیت در تعیین اهداف خود در بازاریابی باید به یک نکته توجه کنید و آن این است که هدف شما باید به گونه ایی باشد تا از شما یک انسان ارزشمند بسازد…

هدفی که انتخاب می کنید باید آن قدر بزرگ باشد که، در مسیر دستیابی به آن به انسانی ارزشمند تبدیل شوید. “جیم ران”

با توجه به این جمله هدف باید دارای مشخصه هایی باشد که، بتواند تمام تلاش های شما را به خود معطوف کند. البته زمانی که هدف بزرگی را در بازاریابی انتخاب می کنید باید به این نکته هم دقت کنید که رسیدن به اهداف بزرگ یک شبِ امکان پذیر نیست و زمان بر است. بنابر این در راه رسیدن به اهداف بزرگ باید صبور باشید و از عجله بپرهیزید. بعلاوه باید گام به گام پیش روید و نباید توقع داشته باشید که یک شبه از پله دوم به پله دهم برسید. یکی از موارد مهم دیگر در رسیدن به اهداف بازاریابی این است که از مشاورین خبره استفاده کنید. استفاده از نظر مشاوران می تواند بازاریاب را در رسیدن به اهدافش بهتر یاری نماید.

 

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

دیدگاه خود را ارسال کنید

نام خود را وارد کنید
دیدگاه خود را وارد نمایید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.