بازاریابی نوین چیست؟و چگونه…

بازاریابی نوین چیست؟و چگونه آن را رونق دهیم؟

بسیاری از افراد بازاریابی را در حد شغل ویزیتوری می دانند یا این رشته را در نهایت به فرایند تبلیغ محصول و خدمات منتهی می کنند. در حالی که بازاریابی نوین، چیزی بیش از این مفهوم را در خود جای داده است. بازاریابی نوین نه تنها در بخش فروش بلکه باید به عنوان یک تفکر غالب به تمام بخش های سازمانی تسری یابد.

بازاریابی نوین یعنی…

بازاریابی نوین به معنای ایجاد نام تجاری خاص و خارق العاده، تبلیغ های مناسب و جذاب، بازاریابی های محتوایی، فروش حرفه ایی، استفاده از فناوری های روز در امر بازاریابی، طراحی منحصر به فرد محصول ها، ارتباط بهتر با مشتریان می باشد. در بازاریابی نوین سرمایه گذاری بسیار مهم است. شما به عنوان مدیر یک شرکت اگر بخواهید به این شیوه از بازاریابی روی آورید نیاز به سرمایه گذاری دارید. معمولا بسیاری از شرکت ها زمانی که می خواهند از بازاریابی نوین پیروی کنند به جذب سرمایه گذار می پردازند به همین علت تهیه یک برنامه بازاریابی منسجم برای جذب سرمایه گذار در این شیوه از بازاریابی ضروری است.

بازاریابی نوین نوع ارتقا یافته بازاریابی در محیطی به شدت رقابتی است. به همین علت برای اجرایی شدن بازاریابی نوین نیاز است که موارد زیر اجرا گردد؛

  • ساخت فیلم های صنعتی مناسب: برای جذب سرمایه گذاران نیاز به ساخت فیلم های صنعتی یا تیزر هایی از کسب و کار خود دارید. این گونه از فیلم ها و تیزر ها سبب می شوند تا شما بتوانید سرمایه گذاران را از پربازده بودن کسب و کارتان مطمئن نمایید.
  • طراحی کاتالوگ های حرفه ایی نیز ابزار دیگری در بازاریابی نوین است. کاتالوگ هایی که حاوی اطلاعات دقیق و مناسب از پروژه یا محصول و خدماتی باشد که شرکت شما ارائه می دهد. یادتان باشد کاتالوگ را با بروشور اشتباه نگیرید!
  • داشتن یک سایت مناسب برای شرکت؛ کسب و کار شما را حرفه ایی تر می کند. شیوه های نوین بازاریابی بر طراحی وب سایت استوار هستند. شما نخواهید توانست بدون یک وب سایت حرفه ایی، بازاریابی خود را نوین نمایید. در کنار داشتن وب سایت استفاده از بازاریابی محتوایی نیز به شدت می تواند تاثیر گذار باشد.
  • تحقیقات بازاریابی به صورت هدفمند به فروش شرکت شما جهت می دهد. در بازاریابی نوین شما به تحقیقات بازاریابی نیاز دارید. زیرا به کمک تحقیقات بازاریابی مشتری خود را بهتر می شناسید و در نهایت فروش بهتری خواهید داشت.
  • تبلیغات مناسب نیز در این شیوه از بازاریابی بسیار مهم است. زیرا تبلیغات اگر به صورت حرفه ایی انجام شود به دیده شدن کسب و کار شما کمک خواهد کرد و در نهایت در جذب سرمایه گذار و جذب مشتری اثر گذار است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیتم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشتم و در کنار کارهای روزمره ام، روایت قهرمانان تولید و کارآفرینی کشورم را به نگارش در می آورم؛ چراکه به این اعتقاد دارم در کنار علم باید تجربه را نیز کسب کرد و چه بسا تجربه بالاتر از علم باشد!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

آمار بالای 85 هزار واحد صنعتی در کشور که بخش عمده ای از تولید ناخالص ملی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند از یک طرف و واحدهای صنعتی تعطیل شده از طرف دیگر، ضرورت بحث بازاریابی صنعتی را بیش از پیش نمایان می کند. من و دوستانم در راستای حمایت واقعی از کالا و خدمات ایرانی در امر تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صنعتی همت گماشتیم. شاید بتونیم کمکتون کنیم تا بدانید اندازه بازار شما چقدر است؟ سهم بازار رقبا چقدر است و تا چه اندازه شانس موفقیت دارید؟ البته در کنار این کار به معرفی واحدهای صنعتی موفق هم پرداختیم تا شاید برایتان خط فکری جدیدی رقم بزنن.

ایمیل:  Info@bazazzade.ir

تلفن: 02122733086 

سایت شخصی: Bazazzade.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، واحد 305، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media