آقای بازاریاب، حامی کالای ایرانی
?>

بازاریابی نوین بسیار متفاوت تر از بازاریابی هایی است که در گذشته رخ داده است زیرا، بازاریابی نوین با مخاطبانی روبرو است که به روزتر هستند و قدم به قدم با بازاریاب پیش می روند.

در گذشته بازاریابی به شیوه امروزی مطرح نبود اما، کم کم و با حضور اینترنت بازاریابی نوین در بین سایر فعالیت ها جا باز کرده است.

به عنوان نمونه برای بازاریابی نوین شما به طراحی سایت نیازمند هستید زیرا، معمولا بیشتر کسب و کار ها در دنیای امروز دنبال جایگاه خودشان در فضای وب هستند در این حالت شما باید با مخاطب خود شفاف باشید زیرا او از شما یک وبسایت عالی می خواهد نه یک کار سرهم بندی شده!

بازاریابی نوین شیوه های مختلفی دارد؛ شبکه های اجتماعی نیز یکی از این شیوه ها است. فرض کنید یک تجارت نوپا علاقه دارد در شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر… و غیره فعالیت کند شما در این حالت باید بتوانید خواسته های کارفرما را برآورده کنید و به طور شفاف مزایا و معایب هر کدام از این شبکه های اجتماعی را با توجه به شرایط کسب و کارشان برای آن ها تشریح نمایید.

در بازاریابی نوین تولید محتوا نیز بسیار مهم است زیرا تمامی وب سایت ها و شبکه های اجتماعی به محتوا نیاز دارند. محتوا در بازاریابی نوین دامنه گسترده ایی دارد زیرا از یک عکس نوشته تا یک ویدیو و یک ویس مشاوره ایی در یک کانال همگی در زیر مجموعه محتوا قرار خواهند گرفت. در این شرایط شما به عنوان یک بازاریاب باید به تشریح تمامی این موارد برای کارفرما بپردازید و با شفافیت کامل تمام جزییات کار را برای او تشریح کنید.

شیوه های متفاوت دیگری در بازاریابی نوین وجود دارد مانند طراحی نرم افزار های ارتباط با مشتری، راه اندازی تلفن های گویا، تبلیغات اینترنتی و… که همه و همه می توانند به ارتقا وضعیت کسب و کار ها کمک نماید. اما، تمام موارد بالا نیازمند شفافیت است. در واقع بازاریاب باید با شفافیت کامل تمام موارد را برای مخاطب و مشتری خود توضیح دهد زیرا در غیر اینصورت مشتری به علت نداشتن اطلاعات کافی احساس می کند به نوعی در معامله مغبون گشته است.

به همین علت است که می گویند بازاریابی نوین یعنی شفافیت…


ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *