بازاریابی نوین را با ایمیل مارکتینگ تجربه کنید

بازاریابی نوین را با ایمیل مارکتینگ تجربه کنید

شیوه های بازاریابی نوین آن چنان گسترده است که با کمی دقت و چاشنی همت می توانید بهتر از رقبای خودتان در حرفه خود فعالیت کنید. یکی از شیوه های بازاریابی نوین استفاده از ایمیل است.

ایمیل مارکتینگ و بازاریابی نوین

در بازاریابی نوین اگر شما کسب و کار خود را با داشتن یک سایت آغاز می کنید طبیعتا باید بخشی را در سایت خود به منظور ثبت ایمیل مشتریان علاقمند قرار دهید. این بخش در هر سایتی بسیار مهم است زیرا مشتری با ثبت ایمیل می تواند در خبرنامه ها شریک شود و اطلاعات مهم به ایمیلش ارسال می شود. تمام این فایده ها به شما این نکته را یادآور می کند که این بخش فقط یک دکور نیست! در واقع شما باید به این بخش توجه ویژه ایی نشان دهید. زمانی که مشتری بالقوه ی شما از این بخش ایمیل خودش را ثبت می کند شما باید دست به کار شوید و از این به بعد با ایمیل هم با مشتریان خود در تماس باشید….

در بازاریابی نوین توجه به مشتری به عنوان یک اصل مهم تلقی می شود و این حالت طبیعی است که شما از ایمیل برای کسب ارتباطات گسترده با مشتریانتان استفاده کنید. تا جایی که می توانید با مشتری خود ارتباطات خوبی برقرار کنید اما این ارتباطات را در حد تعادل نگه دارید و نگذارید اینگونه برداشت شود که شما یک مزاحم و اعصاب خورد کن هستید…

ایمیل یک جاده خوب و ایمن در بازاریابی اینترنتی و حوزه بازاریابی نوین است یک جاده دوطرفه با ایمنی کامل… از طریق ایمیل بازاریابی نوین را تجربه کنید بعلاوه می توانید به غیر از اطلاعات لازم در ارتباط با معرفی محصول و یا خدمتتان، مناسبت های مختلف را هم به مشتریانتان تبریک بگویید. یک ارتباط مناسب و به هنگام! در واقع ایمیل باعث نوعی قرابت سببی بین شما و مشتریانتان می شود و برای کسب و کار شما سود خوبی را حاصل می کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!