Skip to main content

بازاریابی نوین را با ایمیل مارکتینگ تجربه کنید

By اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷مقالات تخصصی بازاریابی

شیوه های بازاریابی نوین آن چنان گسترده است که با کمی دقت و چاشنی همت می توانید بهتر از رقبای خودتان در حرفه خود فعالیت کنید. یکی از شیوه های بازاریابی نوین استفاده از ایمیل است.

ایمیل مارکتینگ و بازاریابی نوین

در بازاریابی نوین اگر شما کسب و کار خود را با داشتن یک سایت آغاز می کنید طبیعتا باید بخشی را در سایت خود به منظور ثبت ایمیل مشتریان علاقمند قرار دهید. این بخش در هر سایتی بسیار مهم است زیرا مشتری با ثبت ایمیل می تواند در خبرنامه ها شریک شود و اطلاعات مهم به ایمیلش ارسال می شود. تمام این فایده ها به شما این نکته را یادآور می کند که این بخش فقط یک دکور نیست! در واقع شما باید به این بخش توجه ویژه ایی نشان دهید. زمانی که مشتری بالقوه ی شما از این بخش ایمیل خودش را ثبت می کند شما باید دست به کار شوید و از این به بعد با ایمیل هم با مشتریان خود در تماس باشید….

در بازاریابی نوین توجه به مشتری به عنوان یک اصل مهم تلقی می شود و این حالت طبیعی است که شما از ایمیل برای کسب ارتباطات گسترده با مشتریانتان استفاده کنید. تا جایی که می توانید با مشتری خود ارتباطات خوبی برقرار کنید اما این ارتباطات را در حد تعادل نگه دارید و نگذارید اینگونه برداشت شود که شما یک مزاحم و اعصاب خورد کن هستید…

ایمیل یک جاده خوب و ایمن در بازاریابی اینترنتی و حوزه بازاریابی نوین است یک جاده دوطرفه با ایمنی کامل… از طریق ایمیل بازاریابی نوین را تجربه کنید بعلاوه می توانید به غیر از اطلاعات لازم در ارتباط با معرفی محصول و یا خدمتتان، مناسبت های مختلف را هم به مشتریانتان تبریک بگویید. یک ارتباط مناسب و به هنگام! در واقع ایمیل باعث نوعی قرابت سببی بین شما و مشتریانتان می شود و برای کسب و کار شما سود خوبی را حاصل می کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!