Skip to main content

بازاریابی مقاله ای

بازاریابی مقاله ای می‌تواند به‌سادگی به‌عنوان نوشتن مقالات کوتاه برای برخی از کسب و کارهای آنلاین با هدف بازاریابی آن‌ها تعریف شود. دلیل اصلی نوشتن مقالات، ارائه نوعی بازاریابی برای صاحبان وب‌سایت است. هنگامی‌که مقالات در وب‌سایت‌های دیگر قرار می‌گیرند، می‌توان دریافت که افرادی وجود دارند که اطلاعاتی در رابطه با محصولات سایت‌های مشخصی کسب می‌کنند.

این اطلاعات به‌طور معمول با یک لینک در وب‌سایت مالک گنجانیده شده است. به‌این‌ترتیب، کسی که به وب‌سایت نظر می‌افکند، قادر به دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات توسط لینک ارائه‌شده خواهد بود. تا زمانی که مقالات خوبی نوشته شوند، آن‌ها امکان افزایش ترافیک وب‌سایت مالک را فراهم می‌کنند.

بازاریابی مقاله ای سنتی

بازاریابی مقاله ای سنتی، استفاده از مجلات، روزنامه‌ها و هر رسانه چاپی دیگری برای تبلیغ مقاله می‌باشد. این روش برای مدت‌زمان طولانی در جریان بوده است. در مفهوم کلی، بازاریابی مقاله ای سنتی، هنوز هم متداول است و نتایجی برای کسب و کار آفلاین تولید می‌کند. روندی که بازاریابی مقاله ای سنتی دنبال می‌کند، بسیار ساده است. آنچه اتفاق می‌افتد آن است که صاحب تجارت به محل تجارت یک رسانه چاپی به انتخاب خود خواهد رفت. آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که از روزنامه، مجله و یا حتی بروشور استفاده کنند. هنگامی‌که آن‌ها رسانه چاپی را انتخاب کرده‌اند، گام بعدی، مذاکره در مورد عبارات مقاله ای که چاپ خواهد شد، خواهد بود. در اغلب موارد، شرکت مقاله ای با مشخصات خاص که توسط رسانه چاپی انتخاب‌شده است، خواهد نوشت. هنگامی‌که مقالات نوشته شدند. شرکت رسانه چاپی، مقاله را چاپ و منتشر خواهد کرد. مزایای چنین سرمایه‌گذاری، متقابل است. رسانه چاپی، محتوا را برای محصولات آن‌ها دریافت خواهد کرد و شرکت، تبلیغات برای کالاها یا خدمات آن‌ها را دریافت خواهد کرد.

بازاریابی مقاله ای اینترنتی

بازاریابی مقاله اینترنتی، استراتژی بازاریابی اینترنتی است که برای سوق دادن به سایتی که از این استراتژی استفاده می‌کند، کاربرد دارد. فکر اصلی پشت این ایده، آن است که خدمات و محصولات شرکت در اینترنت آگهی شود. این کار به‌طورمعمول با استفاده از دایرکتوری‌های مقاله آنلاین انجام می‌شود. دایرکتوری‌های بازاریابی آنلاین به‌طور غیرمستقیم به بازاریابان مقاله ای سود خواهد رساند. دلیل اصلی این است که بسیاری از این دایرکتوری‌ها، حجم بالایی از ترافیک را خواهند داشت. درعین‌حال، موتورهای جستجو به‌طورمعمول آن‌ها را به‌عنوان پیشرو در اطلاعات مدر نظر می‌گیرند و درنتیجه آن‌ها را مقدم بر همه وب‌سایت‌های دیگر قرار می‌دهند. این مسئله این امکان را به مقالات داده است تا ترافیک رایگان از این وب‌سایت‌ها دریافت کنند، هنگامی‌که موتور جستجو در تماس با دایرکتوری است، نتیجه نهایی، ارسال رتبه صفحه به نویسنده وب‌سایت می‌باشد. علاوه بر این، ترافیک دریافت شده از خوانندگان نیز

 

ارسال می‌شود. با در نظر داشتن این نکته، بازاریابان اینترنتی سعی در به حداکثر رساندن ترافیک خود با ارسال همان مقاله به بسیاری از دایرکتوری‌ها خواهند کرد. این کار، اثر تولید محتوای یکسان را هنگام جستجوی موتورهای جستجو برای محتوا خواهد داشت. برای جلوگیری از این وضعیت، موتورهای جستجو دارای فیلتری هستند که تضمین می‌کند محتوای مشابه تکرار نشده است. در حال حاضر، برخی از بازاریابان اینترنتی، راهی برای تغییر این مقالات به‌منظور ارسال آن‌ها به بسیاری از دایرکتوری‌های مقاله کشف کرده‌اند. این تغییر به‌طورمعمول به‌عنوان چرخش مقاله نامیده می‌شود. هنگام تغییر یک مقاله، از مترادف کلمات برای تغییر کلمات اما حفظ معنا استفاده می‌شود. این روش تضمین می‌کند که یک مقاله ازلحاظ نظری می‌تواند هنگام ارسال، از چند دایرکتوری ترافیک به دست آورد.

ساختار متداول مقاله

ساختار مقاله برای تولید موفق ترافیک موردنیاز مهم است. هنگامی‌که شخصی چیزی را در اینترنت منتشر می‌کند، رایج‌ترین روش برای تولید ترافیک، حصول اطمینان از استفاده یک عنوان جالب و جذاب است. متن مقاله باید به‌طور متوسط ۵۰۰-۸۰۰ کلمه باشد. دلیل استفاده از بازاریابی مقاله ای، به‌طور عمده، ایجاد ترافیک برای صاحب وب‌سایت است. این بدان معنی است که مقاله باید شامل کلمات کلیدی باشد که با ضوابط جستجوی کاربرانی اینترنت مطابقت داشته باشد. به‌محض انجام این کار، شما از گرفتن ترافیک از مقالات مطمئن می‌شوید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

شماره تماس جهت مشاوره!