بازاریابی-مشتری-مدار-بهترین-و-کامل-ترین-شیوه-در-بازاریابی, بزاززاده

بازاریابی مشتری مدار بهترین و کامل ترین شیوه در بازاریابی

بازاریابی مشتری مدار بهترین و کامل ترین شیوه در بازاریابی

بازاریابی در حالت کلی این است که بتوانیم نیاز های افراد را برآورده کنیم البته برای این کار ملزم هستیم که از عناصری هم بهره گیریم. شاید بتوان گفت این تعریف عامیانه ایی از بازاریابی است. با این وجود هر بازاریاب می داند که مشتری کسی است که تمام فعالیت های بازاریابی برای او انجام می شود در واقع با وجود مشتری جمله و تعریف بالا معنا خواهد داشت. به همین علت برای هر کسب و کاری مهم است که به مشتری توجه کند و بداند که مشتری چه چیزی را طلب می کند و یا خواسته ی واقعی او در پشت نق زدن ها و بهانه جویی هایش چیست؟

مشتری مداری بهترین نوع بازاریابی

اگر شما یک شخص بازاریاب هستید در مورد مشتریان خود فکر کنید، در هر جا که هستید همیشه به این بیاندیشید که مشتری از من چه می خواهد و این تفکر را در بخشی از ذهن خود رشد دهید. در فعالیت بازاریابی باید مشتری را مانند خانواده و یا همکار خود بدانید اگر می خواهید یک بازاریابی مشتری مدار را تجربه کنید از چارچوب دید مشتری خود به پیرامون خود بنگرید و به این فکر کنید که قرار است من چه محصولی را به او دهم و یا چه خدمتی را به او عرضه کنم؟ شاید بتوان گفت که آن چه که فعالیت های شما را تا حدود زیادی به سمت مشتریتان متمایل می کند این است که منفعت خود و مشتریتان را یکی بدانید و معتقد باشید که اگر این کار برای من منفعت داشته باشد باید برای مشتریِ من هم منفعت داشته باشد و اگر به من ضرر می زند برای مشتری من هم مضر است. بنابر این بسیار طبیعی است که در تمام فعالیت هایی که در این حیطه رخ می دهد به مشتری های خود اولویت دهید و برایتان مهم باشد او چه محصول و خدماتی می خواهد؟ و محصول و خدمات را کجا و به چه شکل می خواهد؟

برای رشد بازاریابی مشتری مدار، اگر بخواهید تمام مطلب بالا را در یک جمله خلاصه کنید و در ذهن خود جای دهید؛ یادتان باشد که؛ اگر مشتری نباشد شما هم نیستید.، پس او جزیی از شما است!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی صادراتی و صنعتی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 150 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و اکثرا مشاور بازاریابی صادراتی همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره کسب و کار ایده: Mrioi.com

موسسه تحقیقات بازار ایده سازان بازار فردا: Mrioi.co

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید