شاید اگر بخواهیم بازاریابی محتوا را با مفاهیم علمی این رشته تعریف کنیم جذاب نباشد یا اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم عده کمی متوجه اهمیت آن شوند اما، در این مطلب یکی از بهترین تعریف ها را برای بازاریابی محتوا برای شما بیان می کنیم تا تاثیر محتوا را بهتر درک کنید!

بازاریابی محتوا مانند یک قرار عاشقانه یا جلسه خواستگاری است!!! اگر قرار است در این جلسه فقط و فقط به قول خودمان منم منم کنید شک نکنید که قرار دومی هم رخ نمی دهد! چه برسد به این که به ازدواج ختم شود…

 

برای پی بردن به معنای بازاریابی محتوا به این دو متن توجه کنید…

متن اول؛

+ من اهل کتابم. کتابخونه بزرگی دارم؛ بیشتر کتاب های نویسنده های خارجی و داخلی رو خوندم. به کتاب شعر هم علاقه دارم هرچند کتاب هایی که موضوع تحلیلی دارند رو بیشتر دوست دارم. واقعیت این که هرکی با من باشه، می تونه تو انبوهی از کتاب های خوب غرق بشه…

_ ……………………………………….:/  😐

متن دوم؛

+ سلام؛ روزتون به خیر. خوشحالم که زمانی به من اختصاص دادید تا بیشتر با شما آشنا بشم (البته کمی مکالمه های عادی مانند آب و هوا یا وضع اقتصادی و غیره رو هم چاشنی کار کنید! و سپس…) به نظرم شما اهل مطالعه هستید، نظرتون در ارتباط با کتاب های امسال چی هست؟

_ بله من مطالعه رو دوست دارم البته خیلی حرفه ایی نیستم اما، بیشتر کتاب هایی که بیانی تحلیلی دارند رو می خونم. دوست دارم ذهنم رو به چالش بکشم…

+ این فوق العاده است. منم همچین کتاب هایی رو دوست دارم به نظرم این جور کتاب های دید خوبی از دنیای پیرامون به آدم می ده. اگر دوست داشته باشید و به بنده این اجازه رو بدید چند تا از کتاب هایی که تو این حوزه خوندم رو براتون می یارم.

 

نظر شما چیست؟ به نظر شما کدام یک از این دو روش به جلسه بعدی منجر می شود؟ بازاریابی محتوا هم چنین حالتی دارد. اگر قرار باشد در جلسه و مرحله اول تمام وقت از خودتان یا کسب و کار و نام تجاریتان تعریف کنید و مرتب بگویید ما عالی هستیم! ما بی نظیر هستیم… بدون شک مشتری برای بار دوم نمی خواهد شما را ملاقات کند.

 

بازاریابی محتوا هم تبلیغ است هم معرفی، بازاریابی محتوا یعنی همه چیز

امروزه روش های تبلیغ مانند گذشته نیست. اگر از روش های گذشته مانند تبلیغ های تلویزیونی و بیلبوردی استفاده کنید نمی توانید تاثیر خاص یا فوق العاده ایی کسب کنید اما، با بازاریابی محتوا هم می توانید مطلب و اهداف خودتان را به مشتری بیان کنید و هم هوشمندانه تر کسب و کار خودتان را معرفی یا تبلیغ می کنید.

در مطلب های بعدی روش های مفیدی را با شما به اشتراک می گذاریم با ما همراه باشید.

 

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.