Skip to main content

بازاریابی محتوا را تازه به تازه ارایه کنید

بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی است که با استفاده از محتوای های تولید شده ( متن، کلیپ، تصویر و… ) به جذب مخاطب یا همان مشتری می پردازد. اما آن چه که در بازاریابی محتوا بسیار اهمیت دارد این است که محتوا تازه و نو باشد زیرا محتوایی که تازه نباشد بدون شک مشتری هم نخواهد داشت.

گوگل برای رتبه بندی سایت ها در زمینه ی بازاریابی محتوا به انتشار محتوای تازه اهمیت می دهد. در فضای رقابت های دیجیتال، شرکت های نوپا با انتشار محتوا های تازه تلاش می کنند که توجه گوگل را به خود جلب کنند و بعلاوه با سایت های قدرتمند و بِرند شده در زمینه ی بازاریابی محتوا رقابت کنند.

بازاریابی محتوا را چگونه تازه کنیم؟

  1. اولین کار این است که شما بتوانید محتوایی هدفمند ارایه کنید. برای این منظور از کلمات کلیدی ایی استفاده کنید که در زمینه ی کاری شما تازه تر باشند. کلماتی که در گذشته در جستجوی گوگل مطرح نبوده اند اما در زمینه ی کاری شما هستند را، کاندید کنید و سپس در همان راستا محتوا ارایه کنید. در چنین حالتی محتوای شما بیشتر دیده خواهد شد و نسبت به بقیه محتوا ها در زمینه ی کاری شما تازه تر است و بدین ترتیب شما توانسته اید بازاریابی محتوای خود را تازه کنید.
  2. دومین کار برای تازه شدن بازاریابی محتوا این است که؛ برای محتوا های قدیمی خود محتوا های تازه ارایه کنید. برای این منظور محتوای قدیمی خود را با افزودن یک پاراگراف بروز رسانی کنید. اگر محتوای قدیمی شما در گذشته رتبه خوبی داشته است و با گذشت زمان رتبه ی آن در گوگل تنزل پیدا کرده است بروز رسانی محتوای قدیمی با محتوای جدید می تواند به تر و تازه ماندن بازاریابی محتوای شما کمک کند!
  3. سومین راهکار این است که به طور مستمر محتوا ارایه کنید به قول معروف، رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود رهرو آن است که پیوسته و آهسته رود… البته این را با به روز رسانی اشتباه نگیرید همچنین در این حالت نباید محتوای قدیمی را با واژه های جدید تکرار کنید بلکه برای ارتقا بازاریابی محتوای خود باید در یک زمینه به صورت فعال و به طور مستمر محتوا های تازه تولید کنید. بعضی از سایت ها در زمینه ی کاری خود بخشی را به عنوان آخرین اخبار در نظر می گیرند که نقش مهمی در بهبود بازاریابی محتوا دارد. به قول گفتنی از این شاخه به آن شاخه نپرید! یک رشته را انتخاب کنید اما، به شکل مستمر محتوا ارایه کنید. در چنین حالتی بخش content marketingشما باید درست شبیه به توپخانه عمل کند. فعال باشید!

بازاریابی محتوای زمانی می تواند به بهبود کسب و کار شما کمک کند که نو به نو و تازه باشد در غیر اینصورت نمی توایند در فضای کسب و کار، هدفمند فعالیت کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

شماره تماس جهت مشاوره!