Skip to main content

بازاریابی محتوا؛ اصول برچسب گذاری!

تا به حال در سایت مستر ویزیترو مطالب زیادی در خصوص بازاریابی محتوا ارائه کرده ایم. اما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از مباحث مهم در بازاریابی محتوا با عنوان مبحث برچسب گذاری بیشتر آشنا کنیم.

برچسب گذاری…

در مبحث بازاریابی محتوا، برچسب گذاری به استفاده ی کاربر از سایت شما کمک می کند و در واقع به استفاده ی او از محتوای شما جهت می دهد. برچسب هایی که برای محتوای خود انتخاب می کنید دسته بندی هایی جزی تر را برای مطلبتان ایجاد می کنند. در بازاریابی محتوا برچسب ها بسته به نوع نوشته ی شما تعیین می شوند در حالی که دسته بندی های سایت شما بسته به موضوعات سایتتان تعیین می گردد.

فرض کنید شما مطلبی در ارتباط با بازاریابی اینترنتی نوشته باشید، دسته بندی این مطلب می تواند شامل بازاریابی اینترنتی باشد و نه بیشتر! در واقع دسته بندی در بازاریابی محتوا نمی تواند جزیی تر از این شود. اما برچسب ها بسیار جزیی تر عمل می کنند مثلا اگر خواننده ی مطلب شما علاقمند باشد در  بازاریابی اینترنتی، با بازاریابی شبکه های اجتماعی به عنوان زیر مجموعه ی بازاریابی اینترنتی آشنا شود، این برچسب گذاری است که به او کمک می کند! در چنین شرایطی در بازاریابی محتوا شما می توانید مخاطبتان را با انواع مطالب در حوزه ی بازاریابی اینترنتی با درج برچسب هایی مانند؛

بازاریابی با شبکه های اجتماعی, بازاریابی با فیسبوک, بازاریابی با لینکدین, بازاریابی با تلگرام, بازاریابی با ایمیل, و… مرتبط کنید.

در بازاریابی محتوا برچسب ها همان واژه های مهم متن شما هستند. البته این موضوع را با واژه های کلیدی اشتباه نگیرید! زیرا واژه های کلیدی، واژه هایی هستند که شما برای کسب رتبه در گول برای سایت و مطلب خودتان انتخاب می کنید اما، واژه های مهم لزوما نباید شامل واژه های کلیدی باشد!

امیدواریم در این مطلب توانسته باشیم این بُعد از بازاریابی محتوا را برای شما به طور کامل توضیح داده باشیم در مطالب بَعدی بیشتر به موضوع ویژگی های برچسب ها خواهیم پرداخت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

شماره تماس جهت مشاوره!