۲۹ دی, ۱۳۹۷

بازاریابی در عصر دیجیتال بازاریابی سرعت است…

بازاریابی در عصر دیجیتال با سرعت هر چه تمام تر در جریان است. این سرعت می تواند علل مختلفی داشته باشد.

دلایل…

  • یکی از علل می تواند وقوع این رخداد در زمانی باشد که بیشتر وقایع پیرامون ما دیجیتالی اتفاق می افتد. دنیای دیجیتال دنیای سرعت است. به عنوان مثال: شما مطلبی را در ارتباط با تخفیف زمستانه محصول های خود در فضای دیجیتال نشر می دهید و در کسری از ثانیه این مطلب در سرتاسر جهان مخابره می شود. در واقع به همین راحتی و به همین سرعت می توانید بازاریابی کنید.
  • اما یکی از دلایل مهم دیگر که در سرعت بخشیدن به بازاریابی دیجیتالی بی تاثیر نبوده است، توجه به مشتریان متمایز بازار های دیجیتالی است. همان طور که می دانید مشتری اساس هر کسب و کار است. هر کسب و کاری با مشتری معنا می یابد. مشتریان بازار های دیجیتالی تحرک پذیر هستند. آن ها در حال جا به جایی از یک صفحه مجازی به صفحه مجازی دیگر یا از یک شبکه اجتماعی به شبکه اجتماعی دیگر هستند. در واقع سرعت اساس زندگی آن ها است! از دیدگاه چنین مشتریانی هر فعالیتی باید سریع انجام شود و زمان برای آن ها بسیار اهمیت دارد. این مشتریان در ارتباط با بازاریابی محصول یا خدمتی که می خواهند آن را بخرند نیز از قانون سرعت پیروی می کنند و خواهان یک بازاریابی سریع هستند. به عنوان مثال، آن ها تبلیغ یک نام تجاری معروف در حوزه کفش چرم را در تلویزیون می بینند ممکن است بگویید ثبت آدرس مغازه این نام تجاری برای آن ها مهم است، اما نه… آن ها دنبال این نیستند که بدانند آدرس مغازه این نام تجاری در کجای شهر است که به آن جا بروند و خرید کنند. آن ها گوشی یا تبلت یا کامیپوتر خود را روشن می کنند. به صورت آنلاین کیفیت و قیمت آن نام تجاری را جستجو می کنند و برای خرید تصمیم می گیرند و به صورت آنلاین هم خرید می کنند!!! این مشتریان در فضای دیجیتال بزرگ شده و رشد کرده اند. این چنین مشتریانی به بازاریابی عصر دیجیتال هویت می بخشند….

در واقع می توان گفت هنگامی که در بازاریابی عصر دیجیتال با مشتریان اینچنینی روبرو می شویم، باید بدانیم آن ها بسیار اجتماعی هستند تا جایی که به نظر های سایر کاربران در ارتباط با خرید از یک نام تجاری به شدت حساس بوده و واکنش نشان می دهند. این اتصال ها در فضای مجازی سبب می شود که بازاریابی در این عصر با سرعت هر چه تمام تر گسترش یابد!

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

دیدگاه خود را ارسال کنید

نام خود را وارد کنید
دیدگاه خود را وارد نمایید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.