بازاریابی در عصر دیجیتال بازاریابی سرعت است

بازاریابی در عصر دیجیتال با سرعت هر چه تمام تر در جریان است. این سرعت می تواند علل مختلفی داشته باشد. دلایل… یکی از علل می تواند وقوع این رخداد در زمانی باشد که بیشتر وقایع پیرامون ما دیجیتالی اتفاق می افتد. دنیای دیجیتال دنیای سرعت است. به عنوان مثال: شما مطلبی را در ارتباط با تخفیف زمستانه محصول های خود در فضای دیجیتال نشر می دهید و در کسری از ثانیه این مطلب در سرتاسر جهان مخابره می شود. در واقع به همین راحتی و به همین سرعت می توانید بازاریابی کنید.

اما یکی از دلایل مهم دیگر که در سرعت بخشیدن به بازاریابی دیجیتالی بی تاثیر نبوده است، توجه به مشتریان متمایز بازار های دیجیتالی است. همان طور که می دانید مشتری اساس هر کسب و کار است. هر کسب و کاری با مشتری معنا می یابد. مشتریان بازار های دیجیتالی تحرک پذیر هستند. آن ها در حال جا به جایی از یک صفحه مجازی به صفحه مجازی دیگر یا از یک شبکه اجتماعی به شبکه اجتماعی دیگر هستند. در واقع سرعت اساس زندگی آن ها است! از دیدگاه چنین مشتریانی هر فعالیتی باید سریع انجام شود و زمان برای آن ها بسیار اهمیت دارد. این مشتریان در ارتباط با بازاریابی محصول یا خدمتی که می خواهند آن را بخرند نیز از قانون سرعت پیروی می کنند و خواهان یک بازاریابی سریع هستند.

به عنوان مثال، آن ها تبلیغ یک نام تجاری معروف در حوزه کفش چرم را در تلویزیون می بینند ممکن است بگویید ثبت آدرس مغازه این نام تجاری برای آن ها مهم است، اما نه… آن ها دنبال این نیستند که بدانند آدرس مغازه این نام تجاری در کجای شهر است که به آن جا بروند و خرید کنند. آن ها گوشی یا تبلت یا کامیپوتر خود را روشن می کنند. به صورت آنلاین کیفیت و قیمت آن نام تجاری را جستجو می کنند و برای خرید تصمیم می گیرند و به صورت آنلاین هم خرید می کنند!!! این مشتریان در فضای دیجیتال بزرگ شده و رشد کرده اند. این چنین مشتریانی به بازاریابی عصر دیجیتال هویت می بخشند….

در واقع می توان گفت هنگامی که در بازاریابی عصر دیجیتال با مشتریان اینچنینی روبرو می شویم، باید بدانیم آن ها بسیار اجتماعی هستند تا جایی که به نظر های سایر کاربران در ارتباط با خرید از یک نام تجاری به شدت حساس بوده و واکنش نشان می دهند. این اتصال ها در فضای مجازی سبب می شود که بازاریابی در این عصر با سرعت هر چه تمام تر گسترش یابد!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!