Skip to main content

بازاریابی شرکت های بزرگ با پــــــاورپوینــــــــــــــــــــت…!!!

اگر دوست دارید بازاریابی حرفه ایی در یک شرکت بزرگ باشید، خب کمی هم به پاورپوینت فکر کنید! بازاریابی وقتی حرفه ایی صورت می گیرد که بازاریاب از ظرفیت هایی که دارد به خوبی استفاده کند. درست کردن یک پاورپوینت خوب برای معرفی محصول یا خدمت شرکت شما می تواند بیش از آن چه که فکر می کنید برای شرکتتان مفید باشد!

زمانی که بازاریاب یک شرکت بزرگ هستید و در جلسه ی معرفی محصول شرکتتان، شرکت می کنید باید بتوانید سرمایه گذاران و مشتریانتان را قانع کنید که این کار با توجه به شرایط بازار بدون شک مشکل است بعلاوه، به طور معمول در این جلسه ها شما با این صحنه ها مواجه خواهید شد که در سالن جلسه عده ایی بر روی صندلی های سالن وا رفته اند یا بی حوصله هستند و یا خوابشان برده!!! و این کار بازاریابی شما را سخت می کند مگر این که جلسه را از این حالت خارج کنید. در اینجاست که یک پاورپوینت خوب هم بازاریابی را برای شما راحت تر می کند و هم اینکه شما و شرکتتان را حرفه ایی تر نشان می دهد…

حالا این سوال پیش می آید که چگونه برای یک بازاریابی حرفه ایی یک پاورپوینت عالی ارائه کنیم؟

  • پاورپوینت خودتان را با مفاهیم جذاب از محصول و خدمات شرکت پُر کنید.
  • پاورپوینت بازاریابی نباید شلوغ و به هم ریخته باشد. هر موضوعی را خوب دسته بندی کنید.
  • در هر اسلایدر نهایتا دو نکته را جای دهید نه این که شش تا ده نکته را فهرست کنید. در عوض تعداد اسلایدر های پاورپوینت خودتان را بیشتر کنید یعنی در هر اسلایدر نکته های محدود را جاگذاری کنید و در عوض تعداد اسلایدر های پاورپونتتان را زیاد کنید… علت این کار هم مشخص است؛ چون مخاطب از این که بخواهد یک اسلایدر را با ده نکته را دنبال کند خسته می شود اما، وقتی اسلایدر های متنوع با نکته های محدود شده در هر اسلایدر را دنبال می کند علاقمند تر خواهد شد
  • همچنین اگر شما یک پاورپوینت سی اسلایدری طراحی کنید از نظر روانی شما را بسیار حرفه ایی تر نشان خواهد داد تا اینکه بخواهید بازاریابی شرکتتان را با یک پاورپوینت پنج اسلایدری به نمایش بگذارید!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

شماره تماس جهت مشاوره!