بازاریابی را با اعتماد به نفس تجربه کنید!!!

بازاریابی را با اعتماد به نفس تجربه کنید!!!

بازاریابی از جمله فعالیت هایی است که به غیر از دانش و تجربه، نیازمند عنصر های دیگری نیز هست تا بتواند با موفقیت بیشتری پیش رود. یکی از عناصری که در فعالیت بازاریابی نمی توان آن را نادیده گرفت استفاده از عنصر اعتماد به نفس است زیرا، اگر بازاریابی برای محصول و خدمات را بدون اعتماد به نفس انجام دهید بدون شک نه تنها موفق نیستید بلکه برند مد نظری که برای آن بازاریابی می کنید را هم از بین خواهید برد. با این وجود چگونه می توان اعتماد به نفس داشت؟ و یا چگونه می توان اعتماد به نفس را در خود پرورش داد؟

عاشق خودتان باشید!

عشق به خود اولین گام در داشتن اعتماد به نفس است که به بهبود بازاریابی نیز کمک شایانی می نماید. شاید بتوان گفت اساسی ترین مانعی که می توان برای عدم اعتماد به نفس به کار برد، خودشکنی در بازاریاب است. به همین منظور برای این که شخص بازاریاب بتواند بهتر فعالیت کند مهم ترین عنصر این است که خودشیفته باشد و یا به اصطلاح معقول تر عاشق خودش شود. او باید عاشق جسم و روح خود باشد و به همین دلیل باید درک درستی از خویشتن خود داشته باشد. اگر قصدتان این است که فعالیت بازاریابی برای شما به خوبی اتفاق افتد، بهتر است که چند جمله را در ذهن خود مرور کنید تا عاشق خودتان شوید مانند:

من انسانم

من اشرف مخلوقات خداوند رحمان هستم.

از بین تمام آفریده های خدا من این شایستگی را داشته ام که انسان آفریده شوم.

من برای انجام  فعالیت های بازاریابی، قدرت، اختیار و توانایی دارم.

اگر شخص بازاریابی بخواهد اعتماد به نفس داشته باشد می تواند هر روز صبح و قبل از حاضر شدن در محل کار خود این جمله ها را در ذهن خود مرور کند. مرور هر روز این جمله ها علاوه بر این که تاثیر مثبتی در ذهن او می گذارد پس مدتی عادت مثبت خودشیفتگی متعادلی را در فرد ایجاد می کند. البته برای هر انسانی مهم این است که خودشیفتگی در حد متعادل نگاه داشته شود زیرا، بیش از حد آن نیز به او آسیب می زند و فعالیت های او را دچار اختلال می کند و اگر شخصی بخواهد فعالیت بازاریابی خوبی داشته باشد باید عنصر خودشیفتگی را در حد متعادل نکاه دارد به این دلیل که  اگر این عنصر بیش از حد رشد کند بازاریابی و حتی تمام فعالیت های روزانه ی فرد و تعامل های او را دچار مشکل می کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده 

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!