بازاریابی در قله را به راحتی تجربه کنید!

برای انجام یک بازاریابی موفق می توانید از راهکار های متعددی استفاده کنید. یکی از راهکار های جالب توجه این است که بازاریابی را در قله تجربه کنید اما، این راهکار به چه معناست؟ اگر بازاریابی را به یک جنگ تشبیه کنیم راهکار رفتن به قله یک راهکار استراتژیک است که تنها در اختیار کسب و کار هایی قرار می گیرد که علاقه دارند رویکرد تهاجمی داشته باشند. استفاده از رویکرد تهاجمی با این هدف صورت می گیرد که بتوانید به خط تولید و تبلیغ و در نهایت فروش رقبایتان نفوذ کنید به همین دلیل این رویکرد می تواند سخت و پرهزینه باشد. زیرا رقبای شما نیز بیکار ننشسته اند و به احتمال زیاد خط دفاعی قویی ایی را برای حمله شما تدارک دیده اند.

اگر تصمیم گرفته اید در بازاریابی به قله بروید قبل از هرکاری ابتدا به این نکته توجه کنید که آیا منابع کافی برای ضد حمله دارید یا خیر؟

گاهی برخی از بازاریابان تلاش می کنند که از رویکرد تهاجمی بهره ببرند. اما پس مدتی از رفتن به قله صرف نظر می کنند و حمله را متوقف کرده و وارد جنگ های دفاعی با رقبای خود می شوند. واقعیت این است که زمانی که شما با رقبایتان جنگ های جناحی می نمایید و هر دو طرف شروع به دفاع کردن می کنید موثرترین و بعلاوه کم هزینه ترین روش بازاریابی را انتخاب کرده اید. با این وجود اگر هدف شما این است که بر بازار تسط پیدا کنید باید توجه داشته باشید که در حمله جناحی شما شانس بسیار کمی را برای تسلط بر بازار دارید!

بنابر این قبل از این که تصمیم بگیرید از کدام روش بهره ببرید ابتدا دو چیز را مشخص کنید:

  • هدف شما از حمله به رقبایتان چیست؟
  • آیا بودجه کافی برای تغییر ناگهانی شیوه حمله خود دارید؟

هر کدام از روش های تدافعی یا تجاوزی ویژگی های خاص خود را دارد. هر کسب و کاری با توجه به هدفی که دارد می تواند هر کدام از این راهکار ها را انتخاب نماید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب = بازاریابی صنعتی: Mrvisitor.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده = تحقیقات بازاریابی: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media