۱ مرداد, ۱۳۹۸

بازاریابی در قله را به راحتی تجربه کنید!

برای انجام یک بازاریابی موفق می توانید از راهکار های متعددی استفاده کنید. یکی از راهکار های جالب توجه این است که بازاریابی را در قله تجربه کنید اما، این راهکار به چه معناست؟

اگر بازاریابی را به یک جنگ تشبیه کنیم راهکار رفتن به قله یک راهکار استراتژیک است که تنها در اختیار کسب و کار هایی قرار می گیرد که علاقه دارند رویکرد تهاجمی داشته باشند. استفاده از رویکرد تهاجمی با این هدف صورت می گیرد که بتوانید به خط تولید و تبلیغ و در نهایت فروش رقبایتان نفوذ کنید به همین دلیل این رویکرد می تواند سخت و پرهزینه باشد. زیرا رقبای شما نیز بیکار ننشسته اند و به احتمال زیاد خط دفاعی قویی ایی را برای حمله شما تدارک دیده اند.

اگر تصمیم گرفته اید در بازاریابی به قله بروید قبل از هرکاری ابتدا به این نکته توجه کنید که آیا منابع کافی برای ضد حمله دارید یا خیر؟

گاهی برخی از بازاریابان تلاش می کنند که از رویکرد تهاجمی بهره ببرند. اما پس مدتی از رفتن به قله صرف نظر می کنند و حمله را متوقف کرده و وارد جنگ های دفاعی با رقبای خود می شوند. واقعیت این است که زمانی که شما با رقبایتان جنگ های جناحی می نمایید و هر دو طرف شروع به دفاع کردن می کنید موثرترین و بعلاوه کم هزینه ترین روش بازاریابی را انتخاب کرده اید. با این وجود اگر هدف شما این است که بر بازار تسط پیدا کنید باید توجه داشته باشید که در حمله جناحی شما شانس بسیار کمی را برای تسلط بر بازار دارید!

بنابر این قبل از این که تصمیم بگیرید از کدام روش بهره ببرید ابتدا دو چیز را مشخص کنید:

  • هدف شما از حمله به رقبایتان چیست؟
  • آیا بودجه کافی برای تغییر ناگهانی شیوه حمله خود دارید؟

هر کدام از روش های تدافعی یا تجاوزی ویژگی های خاص خود را دارد. هر کسب و کاری با توجه به هدفی که دارد می تواند هر کدام از این راهکار ها را انتخاب نماید.

 

ممکن است به مقاله های یر علاقمند باشید:

دیدگاه خود را ارسال کنید

نام خود را وارد کنید
دیدگاه خود را وارد نمایید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.