چگونه در بازاریابی اینترنتی موفق شویم؟

امروزه بازاریابی اینترنتی روز به روز گسترش می یابد اما، به راستی چگونه موفق شویم و گوی سبقت را از رقیبان خودمان برباییم؟؟ برای یک بازاریابی اینترنتی موفق می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید ولی گاهی بازاریابان در این نوع از بازاریابی به حواشی کارشان بیشتر از خود کار  توجه می کنند یا اصلا توجه ایی به نکات مهم در این نوع بازاریابی ندارند و به همین دلیل شکست خواهند خورد. بنابر این خواندن مطلب ما در سایت مسترویزیتور از دست ندهید…

در وهله نخست باید بدانید:

در این نوع از بازاریابی یعنی اینکه شما با استفاده از اینترنت فعالیت بازاریابی انجام دهید ولی هیچ وقت فکر نکنید که اگر اینترنت مثل یک مغازه ی ۲۴ ساعته باز است شما هم باید پای به پای آن ۲۴ ساعته کار کنید! اگر می خواهید در بازاریابی اینترنتی موفق شوید، ساعاتی را به استراحت خود اختصاص دهید و در آن ساعات به هیچ عنوان تاکید می کنیم به هیچ عنوان سر وقت اینترنت نروید، بگذارید ذهنتان بر روی مسائل جدید تمرکز کند، بگذارید یافته هایش از این فضا را طبقه بندی کند و در ناخودآگاه شما راهکار های عالی را شکل دهد!

نکته دوم این است که؛

بازاریابی اینترنتی شامل شبکه های اجتماعی نیز می شود. تلاش کنید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید. گرچه این شبکه های اجتماعی نباید تمام بخش بازاریابی اینترنتی شما را بگیرد اما بگذارید مشتریان شما را در لینکدین/اینستاگرام/توییتر/یوتیوب دنبال کنند و متعاقبا شما هم از سلیقه مشتریان یا فعالیت رقیبانتان از طریق این شبکه های اجتماعی مطلع شوید.

در مرحله ی آخر حتما توجه کنید که؛

در بازاریابی اینترنتی کسب اطلاعات حرف اول را می زند. اگر تمایل شما این است که با بازاریابی اینترنتی با مشتری ارتباط برقرار کنید اول از همه اطلاعات کافی را از او کسب نمایید. اگر هنوز در کسب اطلاعاتتان از مشتریانتان به نتیجه قطعی نرسیده اید تلاش کنید اطلاعات خود را کامل کنید و سپس نسبت به این نوع بازاریابی اقدام نمایید.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیتم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشتم و در کنار کارهای روزمره ام، روایت قهرمانان تولید و کارآفرینی کشورم را به نگارش در می آورم؛ چراکه به این اعتقاد دارم در کنار علم باید تجربه را نیز کسب کرد و چه بسا تجربه بالاتر از علم باشد!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

آمار بالای 85 هزار واحد صنعتی در کشور که بخش عمده ای از تولید ناخالص ملی کشور عزیزمان را تشکیل می دهند از یک طرف و واحدهای صنعتی تعطیل شده از طرف دیگر، ضرورت بحث بازاریابی صنعتی را بیش از پیش نمایان می کند. من و دوستانم در راستای حمایت واقعی از کالا و خدمات ایرانی در امر تحقیقات بازاریابی و بازاریابی صنعتی همت گماشتیم. شاید بتونیم کمکتون کنیم تا بدانید اندازه بازار شما چقدر است؟ سهم بازار رقبا چقدر است و تا چه اندازه شانس موفقیت دارید؟ البته در کنار این کار به معرفی واحدهای صنعتی موفق هم پرداختیم تا شاید برایتان خط فکری جدیدی رقم بزنن.

ایمیل:  Info@bazazzade.ir

تلفن: 02122733086 

سایت شخصی: Bazazzade.ir

موسسه تحقیقات بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تجریش، غلام جعفری، پلاک 37، واحد 305، موسسه تحقیقات بازاریابی ایده.

Social Media