Skip to main content

چگونه بازاریابی ایمیلی را به شکل قانونی ارتقا دهیم؟

بازاریابی ایمیلی از آن دست؛ بازاریابی هایی است که اگر به خوبی با فوت و فن های آن آشنا شوید می توانید حدود بسیار زیادی در این نوع از بازاریابی موفق شوید.برای این بازاریابی ایمیلی را به خوبی تجربه کنید باید مجموعه ایی از محتویات ضروری را در ایمیل خود قرار دهید تا ایمیل شما به یک ایمیل قانونی تبدیل شود.

به عنوان یک بازاریاب راهی را انتخاب کنید که مشتریانتان بخواهند در صورت عدم تمایل یا عدم نیاز از دریافت ایمیل های شما خودداری کنند. مثلا اگر یک مشتری درخواست لغو اشتراک ایمیل داد پس از یک دوره مشخصی از لیست ایمیل شما حذف شود و این که شما نیز نتوانید بدون اجازه ی او دوباره او را به لیستتان اضافه کنید.

در بازاریابی ایمیلی باید ایمیل شما شامل آدرس فیزیکی باشد. مثلا آدرس دفتر شما می تواند گزینه ی خوبی باشد. اما گاهی افراد در داخل منزل به این نوع بازاریابی مشغول هستند و علاقه ایی ندارند که، آدرسشان را در ایمیل بگنجانند. در این حالت می توان از آدرس صندوق پستی استفاده کرد.سربرگ ایمیل نیز یکی از موارد مهم در بازاریابی ایمیلی است. سربرگ ایمیلتان باید به طور کامل بیانگرِ هدف کسب و کار شما باشد. منظور ما از سربرگ ایمیل همان خط موضوع و آدرس است.

وقتی که بازاریابی ایمیلی انجام می دهید، خط موضوع در سربرگ ایمیل نباید با نماد های جعلی پرشود بلکه باید به گونه ایی باشد که مخاطب شما گمراه نگردد. گاهی مواقع بازاریابان برای این که مشتری را ترغیب به باز کردن ایمیل کنند از نماد هایی استفاده می کنند که به هیچ وجه مربوط به کار آن ها نیست این کار از نظر اخلاقی و قانونی درست نمی باشد و می تواند شما را به درد سر بیندازد.

در بازاریابی ایمیلی محتوای ایمیل شما نیز بسیار مهم است. تلاش کنید یک محتوای؛ خوب و مفید در ایمیل خود بگنجانید. اگر می خواهید یک درخواست کاری دهید، این درخواست کاری را در اولویت محتوای ایمیل خود قرار دهید.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

شماره تماس جهت مشاوره!