بازاریابی برای یک ال ای دی یا یک آفتابه پلاستیکی(بخش چهارم)

بازاریابی یک هنر است به خصوص اگر بازاریابی برای محصولی معمولی مد نظر باشد این هنر بیشتر به چشم می آید. در مطلب قبلی به مواردی اشاره کردیم که با رعایت آن ها می توانید بازاریابی یک محصول به ظاهر کم اهیمت را خاص تر نمایید. در این مطلب نیز به ادامه این مبحث خواهیم پرداخت.

مشارکت های تجاری

اکر بازاریاب محصولی کم اهمیت هستید می توانید بازاریابی و فروش محصول خود را با مشارکت تجاری بیشتر کنید. به عنوان نمونه؛ با برپایی نمایشگاه هایی می توانید از خرده فروشان فعال و بزرگ دعوت کنید تا در نمایشگاه شما حضور یابند. با این کار این فرصت را فراهم می کنید که خرده فروش های بزرگ با محصول های به ظاهر کم اهمیت شما آشنا شوند و در نهایت شما می توانید به متقاعد کردن آن برای خرید بپردازید.

گسترش ارتباط با بخش های مختلف بازار

راهکار دیگر برای فروش و بازاریابی محصول های به ظاهر کم اهمیت در این است که از ارتباط های قوی بهره مند شوید. برای این کار باید بتوانید ارتباط های خود را با بخش های مختلف بازار هدفتان گسترش دهید.

توجه به محیط زیست

یکی از مهمترین مواردی که می توان در بازاریابی به آن اشاره کرد توجه به محیط زیست است. امروزه کمپین های مختلفی در راستای حمایت از محیط زیست شکل گرفته است بنابر این بسیاری از کسب و کار ها تلاش می کنند فعالیت های بازاریابی خود را به گونه ایی طرح ریزی کنند که در راستای حمایت از محیط زیست باشد. حمایت از محیط زیست سبب می شود مشتریان علاقه بیشتری به خرید محصول های شما داشته باشند. به خصوص اگر محصول شما محصولی به ظاهر کم اهمیت باشد این روش می تواند فروش شما را چندین برابر کند.

جهانی فکر کنید!

از مهم ترین موارد در بازاریابی محصول های به ظاهر کم اهمیت این است که جهانی فکر کنید. در این راستا به غیر از تولید داخلی باید به بازار های خارج از کشور هم فکر کنید و تلاش کنید تا آن ها را به تسخیر خود درآورید. هیچ گاه گمان نکنید که اگر محصول شما لوکس و خاص نیست یا به ظاهر کم اهمیت است نباید به بازار خارج از کشور هم فکر کنید. این تفکر می تواند برای تجارت شما مانند یک سهم مهلک باشد…

این مقاله توسط آقای اکبری، یکی از علاقه مندان سایت آقای بازاریاب نوشته شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

سایدبار کشویی

درباره من و دوستانم

درباره من و دوستانم

سید حجت بزاززاده؛ دکتری بازرگانی گرایش بازاریابی؛ تخصص اصلی من تحقیقات بازاریابی و مشاوره در خصوص بازاریابی صنعتی است؛ البته در حوزه بازاریابی بین الملل هم به طور جدی در حال فعالیت هستم. ارتباط با صنعت را همیشه دوست داشته ام و در کنار کارهای روزمره ام، سعی می کنم بهترین تئوری ها و مقالات تخصصی در حوزه بازاریابی را در قالب سایت بازاریابی آقای بازاریاب در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شایان ذکر است که در طول 7 سال فعالیت صنعتی خود تا به حال در بیش از 36 شرکت و واحد صنعتی به عنوان مدیر بازاریابی، بازرگانی بین الملل و مشاور همکاری داشته ام؛ بر این باورم راه موفقیت صنعت ایران در حوزه فروش و بازاریابی داخلی و بین الملل مجهز شدن به ابزار بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی است!

تلفن: 02122733086 

ایمیل:  Info@mrioi.com

سایت آقای بازاریاب: Mrvisitor.ir

کلینیک مشاوره بازاریابی ایده: Mrioi.com

آدرس: تهران، تجریش، غلام جعفری، پلاک 37.

Social Media

سوالات خود را آنلاین بپرسید!