اصول بازاریابی با رنگ های سالم

یکی از اصول بازاریابی توجه به استفاده از رنگ های سالم است. رنگ های سالم به معنای رنگ هایی است که نشان می دهند کالا یا خدمتی که شما ارائه می دهید سلامت مصرف کننده را به مخاطره نمی اندازد یا محیط زیست را تخریب نمی کند.

اصول بازاریابی با توجه به نیاز سنجی مشتری…

به غیر از مسئله توجه به مشتری و نیاز سنجی او باید بدانید که در استفاده از رنگ ها، در تولید کالا یا خدمات الزامات قانونی هم وجود دارد در واقع الزامات قانونی موجود در کشور ها و نیاز مشتری با توجه به بازار، باعث شده است که توجه بیشتری به مسئله استفاده از رنگ ها شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها توجه بیش از حدی را در اصول بازاریابی خود با توجه به رنگ های سالم انجام می دهند. از این جهت کارخانه و شرکت های مختلف تلاش می کنند تا در تبلیغ و طراحی محصول های خود، فضای ذهنی مثبتی را در ارتباط با سالم و یا مفید بودن محصول های تولیدی خود انجام دهند.

رنگ های سالم در اصول بازاریابی و کاربرد های آن

جالب است بدانید که در اصول بازاریابی چنانچه طبیعی بودن محصول یا خدماتتان مد نظر باشد، می توانید از رنگ های مختلفی استفاده کنید. مثلا:

رنگ قهوه ایی نشان دهنده سنت و حبوبات است. تا به حال به بسته بندی نخود و لوبیا با پس زمینه قهوه ایی توجه کرده اید؟ این رنگ دقیقا به همین منظور استفاده می شود. یکی دیگر از رنگ های استفاده شده در اصول بازاریابی با رنگ ها، که کاربرد زیادی هم دارد، رنگ سبز است. رنگ سبز نشان دهنده تر و تازگی و طبیعی بودن محصول یا خدمات است این رنگ نشان دهنده میوه های تازه و سبزی ها هستند. سبز یکی از مهم ترین رنگ های سالم است در واقع استفاده از بسته بندی هایی با رنگ سبز در سبزیجات با همین هدف و القا طبیعی بودن محصول استفاده می شود.

در اصول بازاریابی برای استفاده بهتر از انتقال مفاهیم به ذهن مشتری باید با روانشناسی رنگ ها تا حدود زیادی آشنا بود و یا از متخصصین در این زمینه استفاده کرد. هنگامی که بتوانید با استفاده از رنگ های مناسب مفهوم سالم بودن و یا تازگی را به ذهن مشتری منتقل کنید در واقع تا حدود زیادی توانسته اید به هدف های خود در فروش محصول نزدیک شوید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:  کانال تلگرام آقای بازاریاب   |    پیچ اینستاگرام بزاززاده  

 

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتساپ
آخرین مقالات
صادرات به نیجریه فرصتی طلایی برای توسعه بین‌المللی بازار روغن موتور

صادرات به نیجریه: فرصتی طلایی برای توسعه بین‌المللی بازار روغن موتور

صادرات روغن موتور به کامرون: راهنمای جامع موفقیت در بازار آفریقا

صادرات روغن موتور به بورکینافاسو: نکات کلیدی و راهنمای موفقیت

صادرات روغن موتور به غنا

صادرات روغن موتور به ساحل عاج

صادرات فرش به افریقا 

صادرات روغن موتور به دبی

تحقیقات بازار صادرات در دبی 

 تحقیقات بازاریابی در چاد

صادرات روغن موتور به دبی

فهرست مطالب