۲۶ تیر, ۱۳۹۸

استفاده مناسب از رنگ های مبالغه آمیز در فروش و بازاریابی…

استفاده مناسب از رنگ ها در فروش و بازاریابی یکی از مباحث جذاب در این دو حوزه است که می تواند سبب شود مشتریان بهتری را جذب کرد.

رنگ های شاد، رنگ های تیره، رنگ های سالم، رنگ های مبالغه آمیز و انواع و اقسامی از دنیای بزرگ رنگ ها همگی می توانند دنیای فروش و بازاریابی را تحت تاثیر قرار دهند.

رنگ های مبالغه آمیز

با توجه به جذاب بودن مبحث رنگ های مبالغه آمیز در فروش و بازاریابی در این مطلب قصد داریم شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم. در برخی مواقع فروشندگان و بازاریابان نیاز دارند تا مفهومی برتر را یا کیفیت عالی را به مخاطبان خود منتقل کنند. به همین دلیل برای انتقال چنین مفهومی نیاز است تا محصول را با رنگ های مبالغه آمیز بیاراییم.

دامنه رنگ های مبالغه آمیز در فروش و بازاریابی

استفاده از رنگ هایی مانند رنگ سربی، نقره ایی، طلایی، رنگ های متالیک و فیروزه ایی نمونه ایی از رنگ های مبالغه آمیز است که می تواند به مشتریان این مفهوم را منتقل کند که محصول یا خدماتی که شما ارائه می کنید نسبت به خدمات رقبا متمایز تر و عالی تر است.

نمونه ایی ایرانی

تا به حال به فضای تبلیغ بانک پاسارگارد توجه کرده اید؟ این بانک با استفاده از رنگ سازمانی طلایی تلاش می کند تا شیوه بازاریابی خود را بهبود ببخشد. رنگ طلایی در ساختمان بانک های پاسارگارد همگی گویای این است که این بانک تلاش می کند تا با بهره گیری از رنگ طلایی به مشتریان خود نشان دهد که خدمات این بانک نسبت به سایر بانک ها متمایزتر است.

استفاده از رنگ های متالیک در فروش و بازاریابی ماشین ها نیز نمونه ایی از استفاده از رنگ های مبالغه آمیز است. رنگ های متالیک در ماشین ها علاوه بر زیبایی محصول به خریداران این مفهوم را منتقل می کند که ویژگی های این ماشین ها خاص تر از سایر ماشین های موجود در بازار هستند.

 

ممکن است به مقاله های زیر علاقمند باشید:

دیدگاه خود را ارسال کنید

نام خود را وارد کنید
دیدگاه خود را وارد نمایید.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

اگر با این شرایط موافقید، لطفا here کلیک کنید.